📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
chyba najlepsza ich produkcja. chociaz sam jestem studentem to niezle sie ubawilem ;d
Aniu Aniu zanim pomyślisz o bzykaniu radzimy Ci nie myśl o najebaniu
10:30 ta 2l, chyba w ten sposób
10:30 ta 2l, chyba w ten sposób
ja pierdole...prawda jest taka za kazdy debil moze byc teraz studentem,co prawda sa uczelnie ktore trzymają poziom np na takie budownictwo juz tylu kretynow nie pojdzie ,ale na Ekonomie logistyke politologie czy inne tego typu kierunki jak najbardziej...i pojdz teraz gdzies na imprezie zagadaj laske... pierwsza mysl on to chyba kurwa nawet zawodowki nie skonczyl ,pozniej zadajesz pytanie co w zyciu robisz? a on studiuje psychologie na 3 roku hi hi
Ja tylko jednego nie rozumiem. Tydzień temu kliknąłem "ignoruj" na produkcjach tosiewytnie i nie wiedzieć dlaczego znowu mi się otwiera to gówno na głównej.