Debat odbyła się na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
Tak, za każdy koment o GMO dostaję od Monsanto dwie minuty nagrania z Pitbullem.sam studiuję biologię (4rok) i się trochę też na tym znam, dziękuję Wam za mądre argumenty są także gmo rośliny, które produkują same antyfidanty - odstraszają owady przed zjedzeniem.
tak fajnie tego GMO bronisz ze sie ma wrazenie ze ktos ci za to placi
przyjmijmy ze jestes juz dorosly i stoisz w markecie przy dziale z pieczywem i masz 2 chleby, na jednym jest napisane "zrobione z GMO" na drugim "wolne od GMO". Z ktorego zrobisz kanapki dla swojej kobiety w ciąży?
Koronny argument każdego "alternatywnego" myśliciela. Powiedzieć że osoba pro jest nasłana przez Monsanto i koniec dyskusji bo przegrała...
jaki argument?czy ja z toba dyskutowalem?
Zważywszy że chleb to głównie skrobia wypiekana w wysokich temp. która niszczy jakiekolwiek innej organiczne struktury to nawet mogę kobiecie w ciąży podać chleb z napisem "ze zbożowego mutanty który wpierdalał całej życie końskie łajno i dziewice"...
Albo cię traktuje poważnie i na poważnie biorę twój przykład bo jesteś poważnym człowiekiem który wie o czym mówi, więc dostajesz zjeby za to że nie wiesz z czego zrobiony chleb a się mądrzysz. Albo nie traktuje ci poważnie i biorę to za debilny przykład napisany przez debila a przez to wcale nie będę odpisywał bo ze ścianą na ma sensu rozmawiać. Wybieraj...
pozdrawiam.
sztywny gosciu wyjmij to cos ze swojej dupy bo ci juz na mozg napiera,nie bede z toba dyskutowal bo widze ze chcesz mnie sprowadzic do swojego poziomu
Tak, za każdy koment o GMO dostaję od Monsanto dwie minuty nagrania z Pitbullem.funNy, to Ty wyzywasz, jesli nie masz argumentów to na chuj pierdolisz ? ja swoje wypowiedzi popieram argumentami, Ty nie, nie jestem miernotą, wiem co to jest GMO, ale nie z wikipedii, tylko publikacji naukowych. zapraszam na NCBI (pubmed szczegolnie) - ale nie wiesz co to jest nara ciołku.