Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (6) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:27
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:19
Call Center Netii
ociep • 2013-04-12, 22:36
Super obsługa i super szkolenie z Netii
Pani nie rozłączyła się po zakończonej rozmowie.
Sama rozmowa trwa do 4.40
Później jest rozmowa "szkoleniowa"
PS: Pani dodzwoniła się do operatora telefonicznego i chciała mu zaproponować lepsze warunki

Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Dedli 2013-04-13, 8:24 2
Ale ten jej głos jest wkurwiający -.-
Zgłoś
Avatar
domat1 2013-04-13, 8:38 1
głosik fajny, nieźle taka krzyczy później w łóżku
Zgłoś
Avatar
a................1 2013-04-13, 9:29 8
jej głos powoduję że chce mi się ją ruchać
Zgłoś
Avatar
tekkit 2013-04-13, 9:38
zlodziejskie firmy, zmuszaja podswiadomie do kupna gowna
Zgłoś
Avatar
Darkstep 2013-04-13, 11:45
"No to niech Pani zaczyna"

On już wiedział co się będzie działo
Zgłoś
Avatar
norbi7631 2013-04-13, 12:10
laska się przyucza. Mało rozgarnięta to fakt, ale stwierdzam, że obsługa z Orage i Netia ostatnio bardzo się poprawiła

@tekkit wystarczy myśleć i być świadomym i nic ci nie wcisną, naucz się asertywności
Zgłoś
Avatar
kurczasty 2013-04-13, 12:39
Co więcej starczy wiedzieć jak z nimi rozmawiać i można mieć o wiele lepsze warunki.

Chociaż akurat co do Orange to do nich nie mam siły. Gada się z nimi jak z debilami i nikt nie jest za nic odpowiedzialny i to zły dział i dzwonić pod inny telefon i tak kurwa ciągle.
Zgłoś
Avatar
chujdupa 2013-04-13, 13:15
Ktoś ma namiary na jej profil FB?
Zgłoś
Avatar
teken 2013-04-13, 14:04 1
Kiedyś zadzwoniła do mnie pani czy chcem internet w netii do 10 mb/s, bo na tyle pozwala mi łącze telefoniczne, w sumie cena była ok, prędkość też by mi pasowała, ale że jestem sprytny, spytałem pani jak w praktyce wygląda to "do 10 mb/s", jaka będzie moja prędkość np w godzinach szczytu, kiedy mogę miećte 10 mb/s, pani odpowiedziała tylko:
- niestety nie potrafię panu odpowiedzieć na to pytanie
Od razu zrezygnowałem Za jakiś tydzień zadzwonił pan i był już tego wyuczony, okazało się, że minimalnie zapewniają 6 mb/s, biedna pani nie była doszkolona ;(

Pani mi nie obniży rachunków
-mhm
kurwa
Zgłoś
Avatar
Ranger 2013-04-13, 14:32
Kurwa mać, wolałbym już zbierać złom i być bezdomnym niż pracować w telemarketingu...
Zgłoś
Avatar
Axium 2013-04-13, 14:39
Jebać netię, tfu!

Jebać netie, tfu!
Zgłoś
Avatar
przemello 2013-04-13, 16:18
Ojjj... Widzę że Pani trener ma nikłą więdzę na temat psychologii sprzedaży... Niestety ale Ciężko teraz znaleźć menadżera który zna podstawowe zasady srzedaży.... W samym skrypcie zabrakło WSZYSTKIEGO co mogłoby Pannie, która "sprzedaje" pomóc...

Co do "oddziałów" Orange i Netii, to nie pierdolcie głupot o takowych, bo wszystkie projekty WLR realizowane są przez Partnerów Handlowych Orange czy Netii, TP nie ma własnych CC, które zajmują się pozyskanie klienta. Z Netią jest podobnie zresztą.
Zgłoś
Avatar
Shaman_ 2013-04-13, 18:31 1
Ludzie - to jest normalna praca. Taka jak każda inna. Dzwonią , pytają i dziękują jeżeli nie jesteście zainteresowani. Dlaczego to robią? Bo za to im płacą. Nie ma tak że raz powiesz nie i masz wy**bane na wszystko. Po prostu - nie chcesz z nimi rozmawiać spokojnie wytłumacz. Myślicie że fajnie jest wysłuchiwać codziennie że każdy ma cie w du*e itp? A że trafiają się uparci konsultanci - no cóż powiedzcie mi czy w waszej pracy nie ma przynajmniej jednego dziwnego człowieka , lub czy kiedyś nie mieliście poj*banych kolegów z pracy? A może sami tacy jesteście.... Tak - pracowałem w podobny sposób. Pracowałem w salonie plusa i też musiałem dzwonić po klientach bo ruch był kiepski. Ktoś ma telefon? Dzownić , ma wziąć następny. Ktoś ma umowę którą kończy się za pół roku - dzwonić na pewno ma już rozj*bany telefon. Kiedyś już tutaj pisałem - nasze społeczeństwo to niestety w 60% same ku*wy ot co. Teraz pracuje fizycznie i jestem 100 razy bardziej zadowolony. Gość na którego trafiła ta dziewczyna to też pewnie jakiś biznesmen który jak by chciał to miał by harem ale póki co to ma 2 pracowników zarabiających najniższą krajową ale ch*j jemu się należy - on przecież ratuje naszą je*ną gospodarkę... I na koniec jeszcze raz wam mówię: Idziesz do jakiegoś punktu usługowego? Zachowuj się normalnie. Nie pasuje Ci oferta , podziękuj na na starcie a nie stoisz jak głupi ch*j 30 minut a na końcu dziękujesz. Myślicie że jak palniecie hasło " Idę do play! " to ktoś się wami przejmie? Ja zawsze po takim haśle robiłem sobie przerwę na kebeba Drogi "kliencie" prawda jest taka że dla sprzedawcy jesteś wart mniej niż dziwka z AIDS jak nie ty to znajdzie się inny. Im szybciej to pojmiecie tym mniej będziecie spinać poślady
Zgłoś
Avatar
wojtas2169 2013-04-13, 18:55
Najlepszy sposób to, gdy pytają cię o to czy rozmawiają z właścicielem telefonu powiedzcie, że nie i że już przekazujecie telefon i odłóżcie słuchawkę.
Zgłoś
Avatar
T0B1 2013-04-13, 19:04
5:10 - czyli jak być "uczciwym" telemarketerem :]

chujdupa napisał/a:

Ktoś ma namiary na jej profil FB?


Może jeszcze numer buta mamy podać?

______________


"A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają"
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem