Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (8) Soft (5) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 13:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:23
Call Center Netii
ociep • 2013-04-12, 22:36
Super obsługa i super szkolenie z Netii
Pani nie rozłączyła się po zakończonej rozmowie.
Sama rozmowa trwa do 4.40
Później jest rozmowa "szkoleniowa"
PS: Pani dodzwoniła się do operatora telefonicznego i chciała mu zaproponować lepsze warunki

Zgłoś
Avatar
Marllix 2013-04-12, 22:53
Do mnie mało co ktoś dzwoni,lubie jak z orange dzwonią
Zgłoś
Avatar
RockyWood 2013-04-12, 22:58 3
do mnie dzwonią ZAWSZE po doładowaniu konta (fon na kartę) i tak średnio 2x dziennie przez 2 tygodnie.

a co do tego materiału to babka gada jak jakaś 15'stka. Nie wiem od ilu lat można zostać robotem telefonicznym...

______________

Rock.
Zgłoś
Avatar
korinogaro 2013-04-12, 23:16 2
Ta babka która szkoli to wie tyle o tym jak sprzedaje się produkty co ja o balecie. Baba nie przedstawiła się skąd dzwoni, nie wiadomo o co jej chodzi, jak co i gdzie. Nie podaje czasu trwania umowy. Nie mówi czy to netto czy brutto. Nie ogarnia, że nielimitowane rozmowy za 25pln to trochę lepiej niż to co oni dają. W ogóle nie bada potrzeb klienta (przecież nawet w sklepie stacjonarnym sprzedawcy zadają pytania co potrzebujesz, co lubisz, co już masz itp.). Ogólnie opierdol by jej się przydał, ale widzę, że w netii nawet kierownicy nie kryją się, że chodzi o wciskanie na chama.
Zgłoś
Avatar
corey 2013-04-13, 0:12 2
słyszałem (jeszcze nie miałem okazji zastosować) o takim patencie:
Konsultant dzwoni z czymś co nas nie interesuje wtedy przerywamy mu uprzejmie - proszę chwileczkę zaczekać i nie rozłączać się - po czym dajemy wyciszenie mikrofonu i odkładamy telefon/słuchawkę na bok. Po kilku minutach konsultantowi kończy się ściśle wyliczony czas na rozmowę i się rozłączy. Ponoć żeby sobie nie psuć statystyk odznacza nas jako niezainteresowany i więcej z tym nie dzwonią...
Zgłoś
Avatar
~Velture 2013-04-13, 0:48 10
Najlepszy sposób na nich to:
-"Czy ta rozmowa jest nagrywana?"
Muszą ci powiedzieć ,że tak bo każdą rozmowe nagrywają. Wtedy mówisz "Nie wyrażam zgody na nagrywanie" i się rozłączasz. Więcej nie dzwonią.

______________

Jakie są moje poglądy polityczne? Pierdolę wszystko co ma i miało związek z AWS, SLD, PSL, UPR oraz partią kobiet.

Powodzenia w dawaniu mi łatki.
Zgłoś
Avatar
2HardBlazin 2013-04-13, 0:58 28
fajny ma głosik. Ruchałbym
Zgłoś
Avatar
maderfakermen 2013-04-13, 1:12
słodkie pierdzenie
Zgłoś
Avatar
J................� 2013-04-13, 1:37 1
corey napisał/a:

słyszałem (jeszcze nie miałem okazji zastosować) o takim patencie:
Konsultant dzwoni z czymś co nas nie interesuje wtedy przerywamy mu uprzejmie - proszę chwileczkę zaczekać i nie rozłączać się - po czym dajemy wyciszenie mikrofonu i odkładamy telefon/słuchawkę na bok. Po kilku minutach konsultantowi kończy się ściśle wyliczony czas na rozmowę i się rozłączy. Ponoć żeby sobie nie psuć statystyk odznacza nas jako niezainteresowany i więcej z tym nie dzwonią...



Pierdolenie.
Call center Netii, Orange, Play, Plusa i pierdyliarda różnych firm wciskających usługi telekomunikacyjne jest na pęczki, a zwłaszcza Orange i Netii. To, że zrobisz tak z jednym konsultantem nie znaczy, że nie zadzwonią do ciebie z innego call center. Powiem więcej, na pewno zadzwonią, bo wszystkie firmy handlują bazami klientów na potęgę i z reguły trafiają w zakończenie umowy.
Możesz więc robić tak bardzo dużo razy, ale w końcu i tak dojdzie do sytuacji, że w call center, w którym wstępnie cię oznaczyli jako niezainteresowany, inny konsultant dostanie twój numer, bo może on będzie miał lepsze zdolności, bo może przemyślałeś sprawę, bo może cośtam itp.
Nie zliczę, ile na mój stacjonarny wydzwaniają, oczywiście jak mam kilka miesięcy do końca umowy. W jakiś miesiąc po podpisaniu nowej, jest spokój na pewien czas.
Trzeba z tym jakoś żyć, jeżeli chce się mieć stacjonarny. Nie zlikwiduję go, bo mam w rodzinie pewne osoby, które nie mają komórek, a dzwonią na stacjonarny, bo mają nielimitowane rozmowy. Z komórkami nie mam problemu, po prostu zablokowałem połączenia od numerów zastrzeżonych, to konsultanci nie dzwonią.
Zgłoś
Avatar
Irenvelle 2013-04-13, 3:58 5
Koles jest mocny, znerdony jak skurwysyn, ale energia wrecz z niego emanuje.
Zgłoś
Avatar
Galin 2013-04-13, 4:47 5
Jerzy_Michał_Wołodyjowski napisał/a:



Pierdolenie.
Call center Netii, Orange, Play, Plusa i pierdyliarda różnych firm wciskających usługi telekomunikacyjne jest na pęczki, a zwłaszcza Orange i Netii. To, że zrobisz tak z jednym konsultantem nie znaczy, że nie zadzwonią do ciebie z innego call center. Powiem więcej, na pewno zadzwonią, bo wszystkie firmy handlują bazami klientów na potęgę i z reguły trafiają w zakończenie umowy.
Możesz więc robić tak bardzo dużo razy, ale w końcu i tak dojdzie do sytuacji, że w call center, w którym wstępnie cię oznaczyli jako niezainteresowany, inny konsultant dostanie twój numer, bo może on będzie miał lepsze zdolności, bo może przemyślałeś sprawę, bo może cośtam itp.
Nie zliczę, ile na mój stacjonarny wydzwaniają, oczywiście jak mam kilka miesięcy do końca umowy. W jakiś miesiąc po podpisaniu nowej, jest spokój na pewien czas.
Trzeba z tym jakoś żyć, jeżeli chce się mieć stacjonarny. Nie zlikwiduję go, bo mam w rodzinie pewne osoby, które nie mają komórek, a dzwonią na stacjonarny, bo mają nielimitowane rozmowy. Z komórkami nie mam problemu, po prostu zablokowałem połączenia od numerów zastrzeżonych, to konsultanci nie dzwonią.



Prawda. Byłem konsultantem w jednym z oddziałów orange. Baza numerów jest szeroka, niemniej jeśli ktoś miał nieprzedłużoną umowę trzeba było dzwonić. Rekordzistka miała umowę podpisaną i niezmienianą od 1998 (w 2001 przeszła na czas nieokreślony). Była flaszka do wygrania za przedłużenie jej umowy:) Kilka telefonów dziennie. Jeden typ wyłączył telefon i nagrał na poczcie oświadczenie:"Do nękających mnie konsultantów orange" w których straszył sądem. No i podobnie jak tutaj, wkręty. "Mów że z głównej centrali (sic!)", "Jak najczęściej powtarzaj ofertę" ect. Widać że dziewczyna się dopiero uczy, poza tym trafiła na trudnego klienta. Reasumując niewdzięczna praca, ale jeśli zostawiasz sumienie za drzwiami i jesteś zdeterminowany, to możesz nie najgorzej zarobić łącząc pracę ze szkołą czy inną pracą.

______________

Komentuję tylko będąc pod wpływem, a że tańczę już rzadko to i rzadko komentuję.
Zgłoś
Avatar
Z................y 2013-04-13, 4:59 16
Niewdzięczna robota dla bidoków i studenciaków po zarządzaniu polem namiotowym, znajomy w tym był i do dzisiaj budzi się z krzykiem. Nie polecam
Zgłoś
Avatar
bravoteampolska 2013-04-13, 5:01 6
Moim zdaniem nie powinno się mieć pretensji do babki która nawija przez telefon , nie od niej zależą te warunki i ona nie ma żadnego wpływu na zmiany w owych warunkach , kobiecina ma nawijać dany dialog i to wszystko , taka jej praca i taki zarobek .Także kurwowanie do słuchawki to zwykłe skurwysyństwo , pretensje można mieć tylko do złodziei siedzących na samym szczycie
Zgłoś
Avatar
Proximate 2013-04-13, 7:40 1
Pamiętam jak sam pracowałem w Call Center TePsy (Orange) przez pół roku, te szkolenia, audyty, szkolenie nowych, szkolenia grupowe. O tyle dobrze, że zajebiście mi szło i miałem duże premie, na 6 godzin 40 minut przerwy na fajeczkę i było spoko, potem zaczęły się problemy ze wzrokiem i wkurwienie, bo szefowa z macierzyńskiego wróciła i odpierdala jakieś rozporządzenia hah
Zgłoś
Avatar
filipsworks 2013-04-13, 8:18 1
Telefon w playu i darmowe minuty się nabijają... Odbierasz, zamieniasz 2 słowa i chowasz tel. do kieszeni.
A na wydzwanianie od tych, u których już macie usługi nic prostszego!

Swego czasu ze 3 razy próbowali się do mnie dodzwonić z mBanku (outsorcing jakiś), a jak w końcu zdobyłem się i odebrałem to napierdalała mi jakaś muzyczka. (że z mBanku dowiedziałem się googlując nr. tel.)
Wkurwiłem się... zadzwoniłem na infolinię mBanku, powiedziałem, że z numeru 50xxxxxxx dzwoni do mnie jakiś ich outsourcing i poinformowałem, że jeśli choć jeszcze raz zadzwoni do mnie KTOKOLWIEK z ofertą mBanku to konkurencja (rzuciłem od niechcenia, że z Aliora) przyjmie mnie z otwartymi ramionami. Gościu nabrał powietrza, ale zanim zdążył cokolwiek powiedzieć - pierdolnąłem w czerwoną słuchawkę. I magia! Od miesięcy nie dzwonią!
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów