JAZDA OD 0:35
TAKE OFF
I WIDOK ZE ŚRODKA (POLECAM CAŁE)
Widać że nic nie wiesz o tych samochodach. Co do Chevelle'a moc od 140km (ale to dotyczy silnika 3.8 R6 konstrukcji lat 50) do ok 430km w modelu SS (takim jak na filmie) z silnikiem 7.4 V8. Waga? 1600kg czyli trochę mniej niż dzisiejsze BMW M3. Miejsce z tyłu? Kto posiadając taki wóz będzie się martwił ze stylu koledze jest ciasno, zresztą w M3 lepiej nie jest. Spalnie? Zgoda tu paliwo znika bardzo szybko, ale przy dzisiejszej technologi za ok. 5tys zł zmontujesz w nim pełny wtrysk co skutecznie obniży spalanie i doda pewnie troche mocy. Zawracanie? hmm... te samochody nawracają na raz, wystarczy szybko puścić sprzęgło i dodać trochę gazu
ps. Zgaduje że jesteś właścicielem szmelcwagena bądź innego samochodu z za zachodniej granicy i nie widzisz innych marek po za nimi
Wszystko idzie fh*j, gdy oba samochody spotykają się na torze innym niz lotnisko... Nie rozumiem co fajnego może być w samochodzie, 6litrowym silniku, którego moc nie przekracza 200koni ktoś powie "moment, a co z momentem?", no i ch*j w moment gdy byle doładowane 1,4 ma tego momentu wiecej. Faktem jest, że europejskie i japońskie auta rulezują, prosze:
Sabre turbo?
Sabre z GTA ^^
Kurwa tych jebanych wieśniaków w tych szmelcwagenach nawet tutaj kurwa zobaczy. ja pierdole...