18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (1) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:34
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
djpyza 2020-10-21, 23:34
i co to kurwa takie straszne ? ja się pytam ?
Zgłoś
Avatar
RYHOO 2020-10-21, 23:59
a wyskakiwało, że atest na śrubki wymaga apgrejtu bo się rozkurwi
Zgłoś
Avatar
Cezar87 2020-10-22, 0:02 1
Juzwa napisał/a:

Kręci kierownicą jakby nie widział, że mu kółka odpaliło. Kierowcy sportowych gadzin są jednak jebnięci.

Ty zapewne bys dodal gazu ze strachu by by ci sie pedaly pomylily i przy okazji zesral i obowiazkowo raczki na oczka.
Zgłoś
Avatar
baronturbina 2020-10-22, 0:02 1
Serwisowała go w norauto.
Zgłoś
Avatar
pro_avenger 2020-10-22, 1:55
StalowyNożyk napisał/a:

Czyli to co o was, motocyklistach mówią, to szczera prawda
MGU-H i MGU-K to przestarzała technologia, stosowana już w seryjnych autach. Tydzień temu byłem na Nurburgringu (do Nordschleife mam 2 machnięcia ogonem) i tak się składa, że był tam pan Williams senior i osobiście testował nowego SARS-a.


Kto ci powiedział że jestem motocyklista?
Dawaj więcej info o tym Sars...nie słyszałem o covidzie elektrycznym.
Zgłoś
Avatar
Pralpunkt 2020-10-22, 9:32
Jebła pół ośka w ośce przecież to widać
Zgłoś
Avatar
Amg19 2020-10-22, 10:00
To jest "Wielki wyścig II". Kto oglądał jedynkę, ten wie o co chodzi.
Zgłoś
Avatar
q1w2e34 2020-10-22, 13:16
StalowyNożyk napisał/a:

Czyli to co o was, motocyklistach mówią, to szczera prawda
MGU-H i MGU-K to przestarzała technologia, stosowana już w seryjnych autach. Tydzień temu byłem na Nurburgringu (do Nordschleife mam 2 machnięcia ogonem) i tak się składa, że był tam pan Williams senior i osobiście testował nowego SARS-a.



Tyś był kurwa. Pan Williams senior to osobiście może testować conajwyżej wózki inwalidzkie. Terminami MGU-H i MGU-K do dzisiaj określa się części składowe jednostki napędowej Formuły 1.

pro_avenger napisał/a:

Huja się znasz...Układy MGU-H i MGU-K zastąpiły stosowany od 2009 roku system KERS.



Ten wypadek z filmiku to rok 2010 wtedy jeszcze KERS był legalny, natomiast wszystkie zespoły F! zgodziły się go nie używać.

StalowyNożyk napisał/a:

Ktoś wie co było przyczyną? Bo mi to wygląda jakby rozjebało hamulce podczas dohamowania, tam są chyba takie szerokie bębny i to by miało sens, ale, że 2 równocześnie



Testowali nowe przednie stabilizatory, urwało prawy stabilizator i rozjebało przez to całe przednie zawieszenie.
Zgłoś
Avatar
czarnyrlz 2020-10-22, 14:02
q1w2e34 napisał/a:

Tyś był kurwa. Pan Williams senior to osobiście może testować conajwyżej wózki inwalidzkie. Terminami MGU-H i MGU-K do dzisiaj określa się części składowe jednostki napędowej Formuły 1.
Ten wypadek z filmiku to rok 2010 wtedy jeszcze KERS był legalny, natomiast wszystkie zespoły F! zgodziły się go nie używać.
Testowali nowe przednie stabilizatory, urwało prawy stabilizator i rozjebało przez to całe przednie zawieszenie.



Coś wiesz, ale nie do końca. ERS to dzisiejszy syn KERS. MGU-H to silnik co odzyskuje energię z hamowania, MGU-K to silnik co odzyskuje energię ze spalin. Oba odkładają energie do akumulatorów i podczas wyścigu (na danych częściach toru, po drugim okrążeniu itd.) kierowca wciska przycisk i dostaje "turbo" właśnie z tych silników.

Warto dodać, że gdy większość zespołów F1 zainwestowało w drogi i na dodatek ciężki system KERS, Red Bull Racing zainwestował w potrójny dyfuzor, ich bolidy były lżejsze, miały większą siłę docisku i przez co był szybsze. 2010-2013 przez 4 lata RBR miał 1 miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Przez 4 lata Sebastian Vettel wygrywał.
Zgłoś
Avatar
q1w2e34 2020-10-22, 14:46 1
czarnyrlz napisał/a:

Coś wiesz, ale nie do końca. ERS to dzisiejszy syn KERS. MGU-H to silnik co odzyskuje energię z hamowania, MGU-K to silnik co odzyskuje energię ze spalin. Oba odkładają energie do akumulatorów i podczas wyścigu (na danych częściach toru, po drugim okrążeniu itd.) kierowca wciska przycisk i dostaje "turbo" właśnie z tych silników.



Nie napisałem nic o tym, że KERS to MGU-K

czarnyrlz napisał/a:

Warto dodać, że gdy większość zespołów F1 zainwestowało w drogi i na dodatek ciężki system KERS, Red Bull Racing zainwestował w potrójny dyfuzor, ich bolidy były lżejsze, miały większą siłę docisku i przez co był szybsze. 2010-2013 przez 4 lata RBR miał 1 miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Przez 4 lata Sebastian Vettel wygrywał.



Prawda. Brawn GP też stosowało rozbudowany dyfuzor (chyba podwójny?) nie posiadając systemu KERS i wygrali sezon 2009. Co do lat 2010-2013 to RBR wprowadzał szereg nowatorskich usprawnień aerodynamicznych, zrzucić to na jeden potrójny dyfuzor to trochę nie fair.

q1w2e34 napisał/a:

Testowali nowe przednie stabilizatory, urwało prawy stabilizator i rozjebało przez to całe przednie zawieszenie.


Tu mała wtopa bo miałem napisać, że urwało prawy przedni łącznik stabilizatora, a nie sam stabilizator.
Zgłoś
Avatar
BrunerOvned 2020-10-22, 20:14 1
djpyza napisał/a:

i co to kurwa takie straszne ? ja się pytam ?



Zapierdalasz ponad 200km/i i przed zakrętem odlatują dwa koła w twoim aucie. Czy straszne? Chyba tylko debil by się nie wystraszył
Zgłoś
Avatar
czarnyrlz 2020-10-22, 21:31 1
q1w2e34 napisał/a:

Nie napisałem nic o tym, że KERS to MGU-K
Prawda. Brawn GP też stosowało rozbudowany dyfuzor (chyba podwójny?) nie posiadając systemu KERS i wygrali sezon 2009. Co do lat 2010-2013 to RBR wprowadzał szereg nowatorskich usprawnień aerodynamicznych, zrzucić to na jeden potrójny dyfuzor to trochę nie fair.
Tu mała wtopa bo miałem napisać, że urwało prawy przedni łącznik stabilizatora, a nie sam stabilizator.



Dokładnie 2009 Brawn GP zastosowali podwójny.

Może nie fair, ale o ile każdy łożył w KERS to RBR zainwestowali mocno w aerodynamikę. Kolejne sezony po potrójnym dyfuzorze, to tylko usprawniali lotki i siłę docisku. Np. ferrari jak się skleiło, że lepiej wyjebać KERS i zacząć iść w aerodynamikę bolidu, to było już za późno. Podobnie inne zespoły. RBR zrobił robotę i był level wyżej jesli chodzi o docisk niż inni. Temu wygrali te 4 sezony. No i co najlepsze to korzystali z silników renault, które w tamtych latach ejdnak wymiatały jak dziś silniki mercedesa.

Co do samego filmiku to jebnęły dolne wahacze z włókna węglowego. To był chyba ich pierwszy i ostatni występ. Nie pamiętam dokładnie czy później ktokolwiek to stosował, ale bolid RB6, który widać na filmiku, był z wyścigu na wyścig zmieniany. No i te każde innowacje zazwyczaj testował w wyścigu Webber.
Zgłoś
Avatar
TheMozg01 2020-10-22, 21:47
czarnyrlz napisał/a:

Dokładnie 2009 Brawn GP zastosowali podwójny.
Może nie fair, ale o ile każdy łożył w KERS to RBR zainwestowali mocno w aerodynamikę. Kolejne sezony po potrójnym dyfuzorze, to tylko usprawniali lotki i siłę docisku. Np. ferrari jak się skleiło, że lepiej wyj***ć KERS i zacząć iść w aerodynamikę bolidu, to było już za późno. Podobnie inne zespoły. RBR zrobił robotę i był level wyżej jesli chodzi o docisk niż inni. Temu wygrali te 4 sezony. No i co najlepsze to korzystali z silników renault, które w tamtych latach ejdnak wymiatały jak dziś silniki mercedesa.
Co do samego filmiku to jebnęły dolne wahacze z włókna węglowego. To był chyba ich pierwszy i ostatni występ. Nie pamiętam dokładnie czy później ktokolwiek to stosował, ale bolid RB6, który widać na filmiku, był z wyścigu na wyścig zmieniany. No i te każde innowacje zazwyczaj testował w wyścigu Webber.



Przecież na filmiku jest STR5 a nie Red Bull...
Zgłoś
Avatar
czarnyrlz 2020-10-22, 21:49
TheMozg01 napisał/a:

Przecież na filmiku jest STR5 a nie Red Bull...



STR5 to też bolid RBR, ale faktycznie coś mi się pojebało, to nie RB6 tylko STR5
Zgłoś
Avatar
Adrian59221 2020-10-22, 22:04
Nawet fajna reklama by była: Goodyear - koła szybsze od samochodu
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem