Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ty zapewne bys dodal gazu ze strachu by by ci sie pedaly pomylily i przy okazji zesral i obowiazkowo raczki na oczka.Kręci kierownicą jakby nie widział, że mu kółka odpaliło. Kierowcy sportowych gadzin są jednak jebnięci.
Czyli to co o was, motocyklistach mówią, to szczera prawda
MGU-H i MGU-K to przestarzała technologia, stosowana już w seryjnych autach. Tydzień temu byłem na Nurburgringu (do Nordschleife mam 2 machnięcia ogonem) i tak się składa, że był tam pan Williams senior i osobiście testował nowego SARS-a.
Kto ci powiedział że jestem motocyklista?
Dawaj więcej info o tym Sars...nie słyszałem o covidzie elektrycznym.
Czyli to co o was, motocyklistach mówią, to szczera prawda
MGU-H i MGU-K to przestarzała technologia, stosowana już w seryjnych autach. Tydzień temu byłem na Nurburgringu (do Nordschleife mam 2 machnięcia ogonem) i tak się składa, że był tam pan Williams senior i osobiście testował nowego SARS-a.
Tyś był kurwa. Pan Williams senior to osobiście może testować conajwyżej wózki inwalidzkie. Terminami MGU-H i MGU-K do dzisiaj określa się części składowe jednostki napędowej Formuły 1.
Huja się znasz...Układy MGU-H i MGU-K zastąpiły stosowany od 2009 roku system KERS.
Ten wypadek z filmiku to rok 2010 wtedy jeszcze KERS był legalny, natomiast wszystkie zespoły F! zgodziły się go nie używać.
Ktoś wie co było przyczyną? Bo mi to wygląda jakby rozjebało hamulce podczas dohamowania, tam są chyba takie szerokie bębny i to by miało sens, ale, że 2 równocześnie
Testowali nowe przednie stabilizatory, urwało prawy stabilizator i rozjebało przez to całe przednie zawieszenie.
Tyś był kurwa. Pan Williams senior to osobiście może testować conajwyżej wózki inwalidzkie. Terminami MGU-H i MGU-K do dzisiaj określa się części składowe jednostki napędowej Formuły 1.
Ten wypadek z filmiku to rok 2010 wtedy jeszcze KERS był legalny, natomiast wszystkie zespoły F! zgodziły się go nie używać.
Testowali nowe przednie stabilizatory, urwało prawy stabilizator i rozjebało przez to całe przednie zawieszenie.
Coś wiesz, ale nie do końca. ERS to dzisiejszy syn KERS. MGU-H to silnik co odzyskuje energię z hamowania, MGU-K to silnik co odzyskuje energię ze spalin. Oba odkładają energie do akumulatorów i podczas wyścigu (na danych częściach toru, po drugim okrążeniu itd.) kierowca wciska przycisk i dostaje "turbo" właśnie z tych silników.
Warto dodać, że gdy większość zespołów F1 zainwestowało w drogi i na dodatek ciężki system KERS, Red Bull Racing zainwestował w potrójny dyfuzor, ich bolidy były lżejsze, miały większą siłę docisku i przez co był szybsze. 2010-2013 przez 4 lata RBR miał 1 miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Przez 4 lata Sebastian Vettel wygrywał.
Coś wiesz, ale nie do końca. ERS to dzisiejszy syn KERS. MGU-H to silnik co odzyskuje energię z hamowania, MGU-K to silnik co odzyskuje energię ze spalin. Oba odkładają energie do akumulatorów i podczas wyścigu (na danych częściach toru, po drugim okrążeniu itd.) kierowca wciska przycisk i dostaje "turbo" właśnie z tych silników.
Nie napisałem nic o tym, że KERS to MGU-K
Warto dodać, że gdy większość zespołów F1 zainwestowało w drogi i na dodatek ciężki system KERS, Red Bull Racing zainwestował w potrójny dyfuzor, ich bolidy były lżejsze, miały większą siłę docisku i przez co był szybsze. 2010-2013 przez 4 lata RBR miał 1 miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Przez 4 lata Sebastian Vettel wygrywał.
Prawda. Brawn GP też stosowało rozbudowany dyfuzor (chyba podwójny?) nie posiadając systemu KERS i wygrali sezon 2009. Co do lat 2010-2013 to RBR wprowadzał szereg nowatorskich usprawnień aerodynamicznych, zrzucić to na jeden potrójny dyfuzor to trochę nie fair.
Testowali nowe przednie stabilizatory, urwało prawy stabilizator i rozjebało przez to całe przednie zawieszenie.
Tu mała wtopa bo miałem napisać, że urwało prawy przedni łącznik stabilizatora, a nie sam stabilizator.
i co to kurwa takie straszne ? ja się pytam ?
Zapierdalasz ponad 200km/i i przed zakrętem odlatują dwa koła w twoim aucie. Czy straszne? Chyba tylko debil by się nie wystraszył
Nie napisałem nic o tym, że KERS to MGU-K
Prawda. Brawn GP też stosowało rozbudowany dyfuzor (chyba podwójny?) nie posiadając systemu KERS i wygrali sezon 2009. Co do lat 2010-2013 to RBR wprowadzał szereg nowatorskich usprawnień aerodynamicznych, zrzucić to na jeden potrójny dyfuzor to trochę nie fair.
Tu mała wtopa bo miałem napisać, że urwało prawy przedni łącznik stabilizatora, a nie sam stabilizator.
Dokładnie 2009 Brawn GP zastosowali podwójny.
Może nie fair, ale o ile każdy łożył w KERS to RBR zainwestowali mocno w aerodynamikę. Kolejne sezony po potrójnym dyfuzorze, to tylko usprawniali lotki i siłę docisku. Np. ferrari jak się skleiło, że lepiej wyjebać KERS i zacząć iść w aerodynamikę bolidu, to było już za późno. Podobnie inne zespoły. RBR zrobił robotę i był level wyżej jesli chodzi o docisk niż inni. Temu wygrali te 4 sezony. No i co najlepsze to korzystali z silników renault, które w tamtych latach ejdnak wymiatały jak dziś silniki mercedesa.
Co do samego filmiku to jebnęły dolne wahacze z włókna węglowego. To był chyba ich pierwszy i ostatni występ. Nie pamiętam dokładnie czy później ktokolwiek to stosował, ale bolid RB6, który widać na filmiku, był z wyścigu na wyścig zmieniany. No i te każde innowacje zazwyczaj testował w wyścigu Webber.
Dokładnie 2009 Brawn GP zastosowali podwójny.
Może nie fair, ale o ile każdy łożył w KERS to RBR zainwestowali mocno w aerodynamikę. Kolejne sezony po potrójnym dyfuzorze, to tylko usprawniali lotki i siłę docisku. Np. ferrari jak się skleiło, że lepiej wyj***ć KERS i zacząć iść w aerodynamikę bolidu, to było już za późno. Podobnie inne zespoły. RBR zrobił robotę i był level wyżej jesli chodzi o docisk niż inni. Temu wygrali te 4 sezony. No i co najlepsze to korzystali z silników renault, które w tamtych latach ejdnak wymiatały jak dziś silniki mercedesa.
Co do samego filmiku to jebnęły dolne wahacze z włókna węglowego. To był chyba ich pierwszy i ostatni występ. Nie pamiętam dokładnie czy później ktokolwiek to stosował, ale bolid RB6, który widać na filmiku, był z wyścigu na wyścig zmieniany. No i te każde innowacje zazwyczaj testował w wyścigu Webber.
Przecież na filmiku jest STR5 a nie Red Bull...
Przecież na filmiku jest STR5 a nie Red Bull...
STR5 to też bolid RBR, ale faktycznie coś mi się pojebało, to nie RB6 tylko STR5
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów