Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ktoś wie co było przyczyną? Bo mi to wygląda jakby rozjebało hamulce podczas dohamowania, tam są chyba takie szerokie bębny i to by miało sens, ale, że 2 równocześnie
Ja raczej obstawiam awarię wężyka doprowadzającego paliwo do chłodnicy, ale ja tam się nie chuja nie znam.
Ja raczej obstawiam awarię wężyka doprowadzającego paliwo do chłodnicy, ale ja tam się nie chuja nie znam.
Dobrze napisałeś, że się nie znasz, bo ten wężyk przebiega przez dyfuzor tylnego skrzydła i jest chłodzony podciśnieniem z systemu SARS.
„ Niesamowity wypadek Buemiego
Przednie koła jego samochodu równocześnie urwały się od zawieszenia podczas dohamowania do zakrętu numer 14 przy zjeździe z najdłuższej prostej. Bolid Buemiego pozbawiony jakiejkolwiek sterowności uderzył lewą stroną o bandę, a później wpadł w żwirową pułapkę. Pomimo, iż w powietrzu latały urwane części zawieszenia, przedniego skrzydła, oraz przede wszystkim dwa koła, nikomu nic się nie stało.”
Sebastian Buemi:
"Nie ma zbyt wiele do opowiadania na temat mojego wypadku w trakcie pierwszej sesji treningowej," powiedział po południu 21-latek. "Zahamowałem, a wtedy koła oderwały się od bolidu i to wszystko. Fizycznie nic mi się nie stało."
Dobrze napisałeś, że się nie znasz, bo ten wężyk przebiega przez dyfuzor tylnego skrzydła i jest chłodzony podciśnieniem z systemu SARS.
Sars w sensie koronawirus?
Sars w sensie koronawirus?
Nic z tych rzeczy, system SARS to udoskonalona wersja starszego KERS, a tak na serio to po tym co zacytowałeś (ta najdłuższa prosta), moja teoria jest wielce prawdopodobna.
Nic z tych rzeczy, system SARS to udoskonalona wersja starszego KERS, a tak na serio to po tym co zacytowałeś (ta najdłuższa prosta), moja teoria jest wielce prawdopodobna.
Huja się znasz...Układy MGU-H i MGU-K zastąpiły stosowany od 2009 roku system KERS.
Ktoś wie co było przyczyną? Bo mi to wygląda jakby rozjebało hamulce podczas dohamowania, tam są chyba takie szerokie bębny i to by miało sens, ale, że 2 równocześnie
Masz racje to wina hamulcow, a jak maja działać hamulce ? Na jedne koło ?
Huja się znasz...Układy MGU-H i MGU-K zastąpiły stosowany od 2009 roku system KERS.
Czyli to co o was, motocyklistach mówią, to szczera prawda
MGU-H i MGU-K to przestarzała technologia, stosowana już w seryjnych autach. Tydzień temu byłem na Nurburgringu (do Nordschleife mam 2 machnięcia ogonem) i tak się składa, że był tam pan Williams senior i osobiście testował nowego SARS-a.
Ktoś wie co było przyczyną? Bo mi to wygląda jakby rozjebało hamulce podczas dohamowania, tam są chyba takie szerokie bębny i to by miało sens, ale, że 2 równocześnie
Łożysko na wytrząsaczu poszło się jebać....
a jak maja działać hamulce ? Na jedne koło ?
Nie bądź taki mądrala, bo to sytuacja bez precedensu.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów