Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika.
Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:
Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:
Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics: Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Kirowiec K-700 jako radziecki traktor przegubowy miał unikatową skrzynię biegów jak na tamte czasy (z 4 półbiegami na każdym z 4 przełożeń głównych). K-700 miał silnik diesla 8-cylindrowy JAMZ o mocy 230 KM. W 1975 stworzono wersję K-701 (12 cylindrów, moc 300 KM). Co ciekawe, K-700 projektowano początkowo jako ciągniki dla rakiet artylerii. Obecnie, Rosjanie nadal produkują Kirowce w Sankt Petersburgu. Najmocniejszy model K-9000 ma silnik Mercedesa o mocy 516 KM.