Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Dlatego tylko napęd na przód
Akurat tu się zgodzę. Osoby, które nie ogarniają samochodów na poziomie baaardzo dobrym, nawet nie powinny tykać napędu na tył, bo prędzej czy później skończy się w ten sposób, zwłaszcza w zimie. Pewnie zaraz będzie dużo speców od "jeżdże szybko, druftuje, ale bezpiecznie!". do następnego dzwona na drodze! Hej!
Akurat tu się zgodzę. Osoby, które nie ogarniają samochodów na poziomie baaardzo dobrym, nawet nie powinny tykać napędu na tył, bo prędzej czy później skończy się w ten sposób, zwłaszcza w zimie. Pewnie zaraz będzie dużo speców od "jeżdże szybko, druftuje, ale bezpiecznie!". do następnego dzwona na drodze! Hej!
Też się zgodzę. Prawko mam 19 lat. Nigdy nie miałem kolizji ze swojej winy. Raz wsiadłem do BMW kolegi i też mało co mnie nie wyniosło. Musiałbym pochodzić na jakieś jazdy doszkalające. Wyczuć takie auto, żeby innym i sobie nie zrobić krzywdy.
Te mustangi do takich zabaw są najgorszym wyborem samochodu jaki można sobie wyobrazić. Przy włączonej trakcji to dosc latwo mozna wejsc sobie bokiem w zakręt, ale po wyłączeniu jej ten samochód jest nie do ogarnięcia, taka zabawa nawet na prostej drodze zazwyczaj kończy sie poza torem jazdy. Niektórzy w deszczu tym nawet nie wyjeżdżają na drogę a nie mowiąc juz o zimie, bo sie boją że skończy się to rozjebaniem auta. Mocniejsze wersje jak ta tutaj V8 mają ponad 400KM, więc nie wiele trzeba aby zamielić kołami.
Ale pierdolisz głupoty 😂
Ale pierdolisz głupoty 😂
Nic ci nie poradze że w życiu to jeździleś jedynie na swojej starej, ewentualnie na rowerze.
Po pierwsze Mustang GT to stodoła na kołach. Sterownosc ma porównywalna do cegły.
Po drugie skalowanie pedału gazu to robił jakiś debil. Naciskasz do pewnego momentu i jakoś jedzie. Dasz pół centymetra więcej i mieli kołami, chuj wie z jakiej racji.
Po trzecie waga tej krowy powoduje ekstremalne przeciążenia na zakrętach, co w połączeniu ze sterownoscia cegły często źle się kończy.
Wystarczy popatrzeć na ludzi którzy jeżdżą takimi w Polsce.
Grzecznie i spokojniutko.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów