18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:32
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 3:27
Czarne słuchowisko.
de_Sade • 2019-07-16, 0:24
Młody chciał se poprzyciskać, jednak kapitan nie chciał... Lot z Katowic do Antalyi, boeing 737, linie enterair. Uszy trochę krwawią od tego angielskiego, więc wrażliwsi słuchają od 34 sekundy.

Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
flykarlos 2019-07-16, 17:39
@up- Enter ma ponad 20 samolotów.
Zgłoś
Avatar
a................u 2019-07-16, 20:15 1
No i kurła admin nie zablokował przecież brzydkie słowo było
Zgłoś
Avatar
S................n 2019-07-17, 0:04
tycho napisał/a:

Brakowało tego i jeszcze takiego soczystego odgłosu liścia żeby młody zapamiętał raz na zawsze żeby się staremu kapitanowi w robotę nie wpierdalać.



Taa? a wiesz po co pierwszy oficer jest obok kapitana? Żeby go uzupełniał lub zastapił jeśli kapitan zaczyna odpierdalać. W historii lotnictwa komercyjnego było mnóstwo wypadków spowodowanych przez kapitana samolotu, bo pierwszy oficer bał się mu zwrócić uwagę , ze względu na autorytet.
Zgłoś
Avatar
PixLord 2019-07-17, 3:09
abibu222 napisał/a:

Akcent jest celowy a moze bardziej jego brak. Podczas komunikacji lotniczej, co ciekawe dzieki pomijaniu akcentow wiadomosci sa zrozumiale dla wiekszosci osob na swiecie niewazne skad pochodza i jaki jest ich jezyk ojczysty - czytasz tak jak jest napisane, a teraz wyobrazcie sobie, ze kapitan jest Szkotem, jeszcze inny pilot z Kenii a trzeci Azjata. W takiej wiezy kontroli mozna by ocipiec o ile ktokolwiek by sie w ogole dogadal.



Potwierdzam. Pływam na statkach i też swój angielski upraszczam w wymowie, po jak się Three wymawia jako to angielskie miękkie "Fri", to nikt nie wie o chuj chodzi, trzeba powiedzieć angielskie drzewo, czyli "Tri". I gra gitara, każdy się rozumie, czas zaoszczędzony.
Zgłoś
Avatar
LordVIP 2019-07-17, 3:53
Jak kapitan powie, tak załoga ma robić. A nie ze młody sobie przestawia instrumenty i próbuje się wykazać. W tym samolocie są pasażerowie i załoga, tam nie ma miejsca na zabawy. Na każdą sytuację są odpowiednie procedury, na każdy etap lotu również. Ten szczeniak powinien już latać tylko na fotelu pasażera. Jeszcze na kapitana naskakują, który słusznie się zdenerwował i od razu sprowadził gówniarza do parteru. Jakby mu zdzielił w pysk to też by nie zaszkodziło. Z takim człowiekiem można latać, a nie idiotą, który próbuje się bawić jak na symulatorze.
Zgłoś
Avatar
flykarlos 2019-07-17, 13:48
Polishblood- niech zgadnę, urodziłeś się pilotem z licencją w pępowinie i logbookiem pełnym godzin pod pachą? Może opowiedz wszystkim jak to wyglada z perspektywy pilota jak tak doskonale znasz procedury, reguły i zasadę funkcjonowania linii lotniczych i samych załóg?
Nie rozumiesz jak to działa, a taki pewny siebie jesteś.
PS, to zjawisko się fajnie nazywa, ultrakrepidarianizm, poczytaj
Zgłoś
Avatar
fieryangel 2019-07-17, 19:07 1
abibu222 napisał/a:

Akcent jest celowy a moze bardziej jego brak. Podczas komunikacji lotniczej, co ciekawe dzieki pomijaniu akcentow wiadomosci sa zrozumiale dla wiekszosci osob na swiecie niewazne skad pochodza i jaki jest ich jezyk ojczysty - czytasz tak jak jest napisane, a teraz wyobrazcie sobie, ze kapitan jest Szkotem, jeszcze inny pilot z Kenii a trzeci Azjata. W takiej wiezy kontroli mozna by ocipiec o ile ktokolwiek by sie w ogole dogadal.



Akcent to akcent. Każdy ma taki jaki ma. Ci polscy piloci po prostu chujowo mówią po angielsku i tyle.
To ich chujowe mówienie to właśnie jest akcent. Jakby mówili bez akcentu to mówiliby doskonale po angielsku. Tylko nie wiem, który angielski akcent uważany jest za idealną angielssczyzne, o której można powiedzieć, że mówi się bez żadnego akcentu.

W alfabecie fonetycznym ICAO każda cyfra ma swoją wymowę, np four to fower, five to fife, nine to niner, a zero wymawia się zero, a nie oh, jak to się normalnie robi w angielskim. Po to, żeby nie mylić ich z podobnie brzmiącymi słowami. I to niekoniecznie angielskimi, bo angielskiedziewiec czyli nine brzmi jak nazistowskie NIE czyli nein.

Nikt od nikogo nie wymaga pozbywania się akcentu.
Szkot będzie mówił to samo co Włoch, ale każdy ze swoim akcentem. Tak zbudowany jest "system" porozumiewania się na radio w lotnictwie, że nie wymaga on typowego gadania jak z kolegą. Polecenia są krótkie, proste, schematyczne i każdy pilot je zrozumie, bo się ich uczył w szkole czy na kursie.

FL, contact ground, taxi, vfr, itp.
To wszystko brzmi w zasadzie tak samo niezależnie od posiadanego akcentu.
Sluchajac radio kazdy bez trudu rozpozna (w przybliżeniu) narodowość mówiącego pilota.

A jeśli musisz się dogadać, np z kontrolą naziemna, że chcesz do rampy B przez taxiway c, b i a, bo się korek zrobił, to mu to mówisz po angielsku, tak jak umiesz, ze swoim akcentem. Byle szybko i sprawnie, bo się wszyscy wkurwią jak będziesz zamulał
Zgłoś
Avatar
qmaverickq 2019-08-10, 21:48
abibu222 napisał/a:

Akcent jest celowy a moze bardziej jego brak. Podczas komunikacji lotniczej, co ciekawe dzieki pomijaniu akcentow wiadomosci sa zrozumiale dla wiekszosci osob na swiecie niewazne skad pochodza i jaki jest ich jezyk ojczysty - czytasz tak jak jest napisane, a teraz wyobrazcie sobie, ze kapitan jest Szkotem, jeszcze inny pilot z Kenii a trzeci Azjata. W takiej wiezy kontroli mozna by ocipiec o ile ktokolwiek by sie w ogole dogadal.



To ty chyba nigdy na It service desku w dużej korporacji nie pracowałeś. A akcent oni mają tak ciężki jak żarty strasburgera.
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem