Goose Creek, South Carolina.
Goose Creek, South Carolina.
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Widzę że w służbach mundurowych głupota wskoczyła na jeszcze wyższy poziom. Żeby już z czołgiem na pace na przejeździe kolejowym stawać to już ułomność wyższego stopnia. Co się dziwić, ostatnio wracając z roboty zamiast 20 min jechałem 2 godziny z resztą pół miasta stało bo jedna ulica miała korek i jebane kurwa ameby pierdolone muszą na zielonym wjechać na srodek skrzyżowania i stanąć bo korek i co z tego a to że zmienia się światło na czerwone i przecinające ulice mają zielone i w ten oto sposób trzeba było stać na zielonym świetle bo kurwa przygłupie fajnopolsctwo nie wie że się nie wyjeżdża na skrzyżowanie jak jest korek pomimo tego że zielone to jebane gówna masowo tak jechały i potem stał taki przygłup i udawał że dobrze zrobił. Zagęszczenie debila na 1000m² to tak na oko co 1 na 3 osoby bo masowo stawali na środku skrzyżowania prawie wszyscy, tak więc nie dziwne że w końcu padło na lawetę z czołgiem.
widzę że przeżywasz ten korek do teraz
widzę że przeżywasz ten korek do teraz
po emocjach sądząc, to musiał być korek, ale analny.
po emocjach sądząc, to musiał być korek, ale analny.
I jeszcze ktoś wjechał mu w czerwone, aż mu się zielone zrobiło, czy jakoś tak 😁
widzę że przeżywasz ten korek do teraz
W nocy mój własny krzyk mnie budzi jak mi się przyśni 😁
[ Dodano 2024-09-13, 15:56 ]
Nie widzisz że zawisł na torach. Debil bo wjechał, ale nie stał tam dobrowolnie.
Pewnie masz rację nie zauważyłem tego. Ale wydaje mi się że takie transporty powinny być planowane ze ścisłym uwzględnieniem ukrztałtowania, szerokości i twardości (mam na myśli żeby taka droga wytrzymała cięzar takiego czołgu). A już przedewszystkim ludzie wykonujący takie transporty muszą być świadomi czym jadą i czy przejadą czy nie, nie zależnie czy jest to wzniesienie czy jakiś zakręt w który może się nie zmieścić bo jest za wąsko na przykład albo gdzieś może być za nisko też mógł by nie chcieć tam być. I wydaje mi się że jako zawodowy kierowca jest zobowiązany do myślenia wcześniej a już nie wspomne o szkoleniu które musiał odbyć. I czy on tam chciał stać czy nie, nie ma znaczenia bo taka górka nie jest losowa i nie wyrosła nieszczęśliwie pod naczepą tylko poprostu jest i nie powinno go tam być tak czy siak. Bo wiesz nie o to chodzi żeby zamknąć oczy i gaz i co bedzie a potem że nie stał dobrowolnie 🙂
i jeszcze komentarz do nagrania gościa który twierdzi że zna się na takim transporcie o przyczynach takiej sytuacji (tłumaczenie translatorem):
przyczepa tutaj nazywa się low-boy. Mieszkam na obszarze (przemysł pól naftowych), gdzie transportuje się wszelkiego rodzaju ciężkie rzeczy. Absolutnie nie mogą podróżować po tego typu torach. planują swoje trasy tak, aby unikać tak wysoko położonych torów. Środek przyczepy opadł na podłogę, podnosząc ciężarówkę na tyle, że stracił przyczepność. nie wiem. Obejrzałam drugi punkt widzenia. Głupi dupek mógł skrócić zakręt i zająć się mechaniką przejazdu kolejowego. Połowa przyczepy nawet nie jest na drodze.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów