📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
41 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-16, 22:22
🔥
Dwa cwaniaki
- teraz popularne
🔥
Friendly fire (dzik na strzelnicy)
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Kurwa dupa mu się pali a typ go tak gasi jakby mu jednak kurtki szkoda było
Nie znam się na motocyklach. To normalne, że tak się zapalają przy takim zdarzeniu czy ktoś tu przyżydził?
tedwaha napisał/a:
ewidentnie zły podkład muzyczny, jakiś Firestarter by się nadał xD
mówisz i masz ale złotą rybką nie jestem...
~VeIture napisał/a:
Nie znam się na motocyklach. To normalne, że tak się zapalają przy takim zdarzeniu czy ktoś tu przyżydził?
Pęk zbiornik , paliwo zapaliło się od gorącego wydechu ... i już, nawet baba to ogarnia
edek_kotek napisał/a:
Pęk zbiornik , paliwo zapaliło się od gorącego wydechu ... i już, nawet baba to ogarnia
Pęk to kondon jak stary Cię począł
jkllll485 napisał/a:
Pęk to kondon jak stary Cię począł
poniedziałek rano a już sobie skaczą do gardeł...
Przeznaczenie nie oszukał, pewnie zwiał śmierci kilka razy. Dlatego teraz na pewniaka po zderzeniu jeszcze płonął.
Śmierci nie da się wychujać.
Śmierci nie da się wychujać.
Halman napisał/a:
poniedziałek rano a już sobie skaczą do gardeł...
nie skaczą tylko mają i nie do gardeł tylko w gardle.
Skręt w ulicę podporządkowana, a tam cały czas przerywana. Ciekawe oznaczenia w Anglii mają.