Dlaczego coś w ogóle istnieje? Równie dobrze mogłoby nic nie istnieć. Czy jednak możliwa byłaby sytuacja w której nic by nie istniało? Pytania tego typu pojawiają się w obrębie kosmologii, matematyki, fizyki, religii oraz filozofii. Pytanie ‘dlaczego istnieje raczej coś niż nic’ jest często określane mianem pytania ostatecznego.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
13 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:41
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
youtube.com/watch?v=DBVaJj6VCRU&ab_channel=CopernicusCenterforInte...
Tutaj macie ten temat omówiony przez kogoś uczonego a ten kmiotek to sobie może jedynie pogadać
Tutaj macie ten temat omówiony przez kogoś uczonego a ten kmiotek to sobie może jedynie pogadać
levy17 napisał/a:
Tutaj macie ten temat omówiony przez kogoś uczonego a ten kmiotek to sobie może jedynie pogadać
Ja doceniam wartość merytoryczną owego wykładu, ale YT to platforma na której oczekuję minimum profesjonalizmu w publikowanym materiale.
Pan "Kmiotek" ma jeszcze wiele ciekawych filmów wykraczających poza temat filozofii i nie widzę podstaw do ubliżania mu.
Mam nadzieję, że pojawisz się pod każdym filmem "tego kmiotka" i przekierujesz wszystkich zainteresowanych tematem do treści akademickich. Szkoda tylko, że materiał wizualny zaprezentowany przez pana Hellera, który tu polecasz, jest nieczytelny, bo kmiotki z Copernicus Center for Interdisciplinary Studies nie potrafiły poprosić go o tą prezentację, żeby wstawić w ten swój film, lub chociaż skadrować ujęcia na ekran. Żadnego zobrazowania, dwa ujęcia na 40 min materiału. Jaki sens jest kręcić film, skoro to jest słuchowisko? Cały potencjał wizualny tego wykładu został spartolony przez... kmiotków.
Ale miło, że roznosisz kaganek oświaty.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów