pomijając juz nawet oczywisty aspekt moralny takiego czynu, to gość jest totalnym ultra debilem, zamiast normalnie opierdolić jedzonko np. w aucie nie wzbudzając podejrzeń to ten dzban zrobił to w windzie na oku kamery co za zjeb
Gdyby idiota nie obrócił kamery to nikt by się nie jorgnął a tak ktoś przeglądał nagranie dlaczego kamera obrócona
Jakby nie był debilem to nie pracowałby jako dostawca żarcia.
Ja pracuję jako maszynista na kolei, jeżdżę najcięższymi pojazdami jaki istnieją, muszę być cholernie opanowany i mieć w małym paluszku setki przepisów. Ostatnio kupiłem sobie motocykl na którym rozwożę żarcie w Glovo żeby go szybciej spłacić. Ale jakiś noname z sadistica który nigdy nawet nie dojdzie sam do tego co ja będzie miał mnie za debila. Xd
Ja pracuję jako maszynista na kolei, jeżdżę najcięższymi pojazdami jaki istnieją, muszę być cholernie opanowany i mieć w małym paluszku setki przepisów. Ostatnio kupiłem sobie motocykl na którym rozwożę żarcie w Glovo żeby go szybciej spłacić. Ale jakiś noname z sadistica który nigdy nawet nie dojdzie sam do tego co ja będzie miał mnie za debila. Xd
Różnica jest być wykwalifikowanym specjalista i sobie dorabiać a być takim debilem ze możesz żyć tylko z rozwożenia zarcia…
Ja pracuje w UK jako dostawca żarcia i pewnie w 2 dni zarabiam tyle co ty w miesiąc.
Gratuluje ambitnego życia pełnego sukcesu. Masz ważna i odpowiedzialna prace bo jak zapomnisz zabrać sosiwa to spasiona angielska alkoholiczka na socjalu nie zdoła utrzymać swojej masy 250 kg.
No i nie zapominajmy o luksusach w których oplywasz w uk. Stać cie na trzecia prycze od dołu na 10 piętrowym łóżku z czarnuchami z Sierra Leone i Mongołami
On faktycznie intelektem nie grzeszy, bo robi to patrząc kamerę, ale czasem w życiu jest tak, że nawet będąc niegłupim trzeba się "zniżyć" i wykonywać te najgorsze prace. Wiesz, nie każdy miał start, niektórych rodzice pili, bili, nie nauczyli dyscypliny i "tak się złożyło".