Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
To chyba nie są zawody w driftingu?
Wygląda jak bieg przez płotki, ale co ja tam wiem o sporcie .
Kiedy sie kurwa w koncu nauczycie odrozniac drift od zwyklego wpadniecia w poslizg?
drift to jazda poślizgiem, więc siłą rzeczy driftował...nie spinaj tak dupala
drift to jazda poślizgiem, więc siłą rzeczy driftował...nie spinaj tak dupala
Wpadniecie w poslizg i utrzymanie go w kontrolowany sposob przy uzyciu TYLNEGO napedu a zwykly poslizg golfem to dwie rozne rzeczy
Wpadniecie w poslizg i utrzymanie go w kontrolowany sposob przy uzyciu TYLNEGO napedu a zwykly poslizg golfem to dwie rozne rzeczy
"Samochody używane w driftingu to głównie tylnonapędowe coupé, przeważnie samochody japońskie takie jak: Nissan Silvia, Nissan 200SX(s13, s14, s15), Nissan Skyline (wersje tylnonapędowe takie jak GTS-t), Toyota Corolla AE86, Toyota Supra, ale także Mazda RX-7, Mazda MX-5 (Miata), Toyota Soarer, Subaru Impreza. Ostatnio popularność zyskują także samochody amerykańskie, a w zawodach europejskich także samochody produkcji europejskiej, głównie BMW, czasem Ford Sierra czy też Opel Omega i Opel Manta."
GŁÓWNIE tylnonapędowe a nie TYLKO. Drift przy użyciu przednionapędowego auta jest o wiele trudniejszy do zrobienia i nie każdą technikę driftu można przy jego użyciu wykonac a tu macie techniki:
Linking − polega na przeniesieniu większej części masy auta na przednią część pojazdu za pomocą krótkich, lecz energicznych naciśnięć pedału hamulca w momencie, gdy rozpoczyna się zakręt. Wtedy koła tylnej osi tracą przyczepność i rozpoczyna się poślizg samochodu.
Clutch Kick − tzw. „strzał sprzęgłem”, polegający na chwilowym naciśnięciu pedału sprzęgła, zredukowaniu biegu i bardzo szybkim, energicznym puszczeniu go w trakcie przejeżdżania przez zakręt. Powoduje to gwałtowną utratę przyczepności kół.
Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) − wykonuje się ją przy wejściu w zakręt puszczając na krótko pedał gazu, efektem czego jest powstanie niewielkiej nadsterowności powodującej poślizg, który kontroluje się operowaniem pedałem gazu i kontrowaniem kierownicą. Technika ta używana jest przy większych prędkościach w łagodniejszych zakrętach.
Feint Drift − przed zakrętem wykonuje się skręt w kierunku przeciwnym do kierunku zakrętu, a następnie gwałtownie skręca się kierownicą we właściwą stronę rozpoczynając w ten sposób poślizg.
Dirt Drop Drift (Ground Drift) − polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, gdzie przyczepność opon jest dużo mniejsza, co staje się przyczyną poślizgu.
E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) − najbardziej znana technika, polega na zaciągnięciu hamulca ręcznego przy wciśniętym sprzęgle, w momencie wchodzenia w zakręt.
Jump Drift − tzw. „podskok”, wykonuje się go na zakręcie przejeżdżając przez tarkę tylnym kołem, które w tym momencie podskakuje i można dzięki temu uzyskać chwilowy brak przyczepności oraz nadsterowność samochodu.
Long Slide Drift − jest to długo trwający drift, rozpoczyna się go za pomocą np. hamulca ręcznego dużo wcześniej przed zakrętem. Wymagana jest do tego duża prędkość samochodu.
Power Over − technika polegająca na mocnym naciśnięciu pedału gazu w momencie wchodzenia w zakręt. Wskutek buksowania kół samochód traci przyczepność i przechodzi w poślizg kontrolowany. Dodatkowym efektem wizualnym jest duża ilość dymu z opon. Technikę tę można wykonać tylko jeśli auto dysponuje wysoką mocą silnika (zob. muscle car).
Manji Drift − technika polegająca na driftowaniu zazwyczaj na prostym odcinku drogi od jednej krawędzi drogi do drugiej.
I skończcie te chore przesądy ze drift to tylko BMW e36 w gazie. Każdym autem można driftowac ale tylnonapędówki się najlepiej do tego nadają. Oczywiście mądrością na temat driftów podzieliła się ze mną ciocia wikipedia i kolega doświadczenie. (Nie jeżdżę obecnie golfem)
"Samochody używane w driftingu to głównie tylnonapędowe coupé, przeważnie samochody japońskie takie jak: Nissan Silvia, Nissan 200SX(s13, s14, s15), Nissan Skyline (wersje tylnonapędowe takie jak GTS-t), Toyota Corolla AE86, Toyota Supra, ale także Mazda RX-7, Mazda MX-5 (Miata), Toyota Soarer, Subaru Impreza. Ostatnio popularność zyskują także samochody amerykańskie, a w zawodach europejskich także samochody produkcji europejskiej, głównie BMW, czasem Ford Sierra czy też Opel Omega i Opel Manta."
GŁÓWNIE tylnonapędowe a nie TYLKO. Drift przy użyciu przednionapędowego auta jest o wiele trudniejszy do zrobienia i nie każdą technikę driftu można przy jego użyciu wykonac a tu macie techniki:
Linking − polega na przeniesieniu większej części masy auta na przednią część pojazdu za pomocą krótkich, lecz energicznych naciśnięć pedału hamulca w momencie, gdy rozpoczyna się zakręt. Wtedy koła tylnej osi tracą przyczepność i rozpoczyna się poślizg samochodu.
Clutch Kick − tzw. „strzał sprzęgłem”, polegający na chwilowym naciśnięciu pedału sprzęgła, zredukowaniu biegu i bardzo szybkim, energicznym puszczeniu go w trakcie przejeżdżania przez zakręt. Powoduje to gwałtowną utratę przyczepności kół.
Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) − wykonuje się ją przy wejściu w zakręt puszczając na krótko pedał gazu, efektem czego jest powstanie niewielkiej nadsterowności powodującej poślizg, który kontroluje się operowaniem pedałem gazu i kontrowaniem kierownicą. Technika ta używana jest przy większych prędkościach w łagodniejszych zakrętach.
Feint Drift − przed zakrętem wykonuje się skręt w kierunku przeciwnym do kierunku zakrętu, a następnie gwałtownie skręca się kierownicą we właściwą stronę rozpoczynając w ten sposób poślizg.
Dirt Drop Drift (Ground Drift) − polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, gdzie przyczepność opon jest dużo mniejsza, co staje się przyczyną poślizgu.
E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) − najbardziej znana technika, polega na zaciągnięciu hamulca ręcznego przy wciśniętym sprzęgle, w momencie wchodzenia w zakręt.
Jump Drift − tzw. „podskok”, wykonuje się go na zakręcie przejeżdżając przez tarkę tylnym kołem, które w tym momencie podskakuje i można dzięki temu uzyskać chwilowy brak przyczepności oraz nadsterowność samochodu.
Long Slide Drift − jest to długo trwający drift, rozpoczyna się go za pomocą np. hamulca ręcznego dużo wcześniej przed zakrętem. Wymagana jest do tego duża prędkość samochodu.
Power Over − technika polegająca na mocnym naciśnięciu pedału gazu w momencie wchodzenia w zakręt. Wskutek buksowania kół samochód traci przyczepność i przechodzi w poślizg kontrolowany. Dodatkowym efektem wizualnym jest duża ilość dymu z opon. Technikę tę można wykonać tylko jeśli auto dysponuje wysoką mocą silnika (zob. muscle car).
Manji Drift − technika polegająca na driftowaniu zazwyczaj na prostym odcinku drogi od jednej krawędzi drogi do drugiej.
Większych bzdur dawno nie czytałem
Ale no dobra, skopiowałeś to z wikipedii czy chuj wie skąd a teraz pokaż to pierwszemu lepszemu Japończykowi który ma jakieś tam pojęcie o driftingu i powiedz mu że golfem 3 też da się to robić
Synku zapamiętaj sobie jedno! Drifting to tylnonapędowe samochody a czasami na 4 buty kute! A latanie "bokami na ręcznym pod tesco" to nigdy nie będzie drifting choćbyś sobie to nazwał nawet "super extra linking maderfaker"!
Niektórym się pojebało i każdy poślizg kontrolowany (bądź nie) nazywają driftingiem
A co do technik któe zostały wymienione to jakbyś raczył zauważyć tyczą się tylko samochodów TYLNOnapędowych!
No chyba że wg Ciebie wciśnięcie gazu do oporu w zakręcie samochodem z napędem na przód jest bardzo mądrym pomysłem
Wejście w zakręt przy użycia hamulca ręcznego, a następnie wyjście z niego poprzez dodanie gazu i wyprowadzenie przodu pojazdu tam gdzie chcemy nazywamy POŚLIZGIEM KONTROLOWANYM! A nie kurwa driftingiem!
Gdyby to było jednoznaczne, znaczyło by że 99% kierowców rajdowych na odcinkach to drifterzy!
A co gorsza 100% użytkowników CC700 pod tesco również by nimi była!
I skończcie te chore przesądy ze drift to tylko BMW e36 w gazie. Każdym autem można driftowac ale tylnonapędówki się najlepiej do tego nadają. Oczywiście mądrością na temat driftów podzieliła się ze mną ciocia wikipedia i kolega doświadczenie. (Nie jeżdżę obecnie golfem)
"Każdym można driftować"
Akurat BMW E30, E36 się bardzo do driftu nadaje ze względu na dobre rozłożenie masy, a czy w gazie czy nie to już nie ważne (czasami w gazie nawet lepiej gdyż jak mam nadzieje wiesz, czasami może być mniej paliwa przy lataniu bokiem i pompka nie zasysa tyle co powinna i silnik zacznie się krztusić, często w trialu 4x4 terenówki są celowo przerabiane na gaz własnie z tego powodu)
Pokaż mi przódośkę na zawodach driftingowych (tylko nie taką 4fun) a przywiozę Ci naczepę piwa
Większych bzdur dawno nie czytałem
Ale no dobra, skopiowałeś to z wikipedii czy chuj wie skąd a teraz pokaż to pierwszemu lepszemu Japończykowi który ma jakieś tam pojęcie o driftingu i powiedz mu że golfem 3 też da się to robić
Synku zapamiętaj sobie jedno! Drifting to tylnonapędowe samochody a czasami na 4 buty kute! A latanie "bokami na ręcznym pod tesco" to nigdy nie będzie drifting choćbyś sobie to nazwał nawet "super extra linking maderfaker"!
Niektórym się pojebało i każdy poślizg kontrolowany (bądź nie) nazywają driftingiem
A co do technik któe zostały wymienione to jakbyś raczył zauważyć tyczą się tylko samochodów TYLNOnapędowych!
No chyba że wg Ciebie wciśnięcie gazu do oporu w zakręcie samochodem z napędem na przód jest bardzo mądrym pomysłem
Wejście w zakręt przy użycia hamulca ręcznego, a następnie wyjście z niego poprzez dodanie gazu i wyprowadzenie przodu pojazdu tam gdzie chcemy nazywamy POŚLIZGIEM KONTROLOWANYM! A nie kurwa driftingiem!
Gdyby to było jednoznaczne, znaczyło by że 99% kierowców rajdowych na odcinkach to drifterzy!
A co gorsza 100% użytkowników CC700 pod tesco również by nimi była!
"Każdym można driftować"
Akurat BMW E30, E36 się bardzo do driftu nadaje ze względu na dobre rozłożenie masy, a czy w gazie czy nie to już nie ważne (czasami w gazie nawet lepiej gdyż jak mam nadzieje wiesz, czasami może być mniej paliwa przy lataniu bokiem i pompka nie zasysa tyle co powinna i silnik zacznie się krztusić, często w trialu 4x4 terenówki są celowo przerabiane na gaz własnie z tego powodu)
Pokaż mi przódośkę na zawodach driftingowych (tylko nie taką 4fun) a przywiozę Ci naczepę piwa
A tu masz strne swoich faworytow, japonczykow. Ktozy tez opisuja techniki driftu przednionapedowka.
driftjapan.com/blog/technique/ff-drifting/
Podac ci adres? Daj znac jak przyjedziesz nagram filma na sadola, inni tez pewnie beda chcieli ta naczepe zobaczyc.
@Edit, jeszcze jeden:
Moge tak szukac i wstawiac bez konca.
I jeszcze jeden, znowu od twoich ukochanych japoncow!
Moge tak bez konca szuakc i wrzucac, ale czego sie nei roby dla naczepy browara.
A co do zawodow, nikt nie wystartuje przodoska na zawodach gdzie sa tyloski bo tak jak napisala wikipedia, google i ja: Drift przodoska jest mozliwy i jest trudniejszy. To tak jakbys poszedl na zawody 1/4 mili i wystartowal na wstecznym, BO RPZECIEZ TYLEM TEZ MOZNA ZAMIELIC KAPCIAMI.
a wiesz czym się różni kontrolowany poślizg od zwykłego zarzucania dupą i katowanie ręcznego ?
W ogole na chuj ten bol dupy? Drift to drift, mozna go robic RWD i FWD a nawet AWD. Ta cala klotnia jest przez to ze posiadacze RWD mysla ze termin DRIFT jest zarezerwowany dla nich i chuj. Driftowanie RWD jest latwiejsze i efektowniejsze, ale FWD i AWD tez mozna, koniec tematu.
Tu tez chlopak ladnie sobie radzi FWD, w dodatku diesel wielce przez wszystkich hejtowany.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów