18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (7) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:29
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 17 minut temu
🔥 Mili Policjanci z Francji - teraz popularne
Avatar
nockeer 2013-07-05, 22:35
Drift taki, że Niemki orgazmów podostawały
Zgłoś
Avatar
Darson666 2013-07-05, 23:16
To chyba nie są zawody w driftingu?
Zgłoś
Avatar
Adalf_Hitlar 2013-07-06, 6:55
Darson666 napisał/a:

To chyba nie są zawody w driftingu?



Wygląda jak bieg przez płotki, ale co ja tam wiem o sporcie .
Zgłoś
Avatar
juki 2013-07-07, 0:10 5
Kiedy sie kurwa w koncu nauczycie odrozniac drift od zwyklego wpadniecia w poslizg?
Zgłoś
Avatar
rysiek0 2013-07-07, 0:18
ty kurwa wiesz co to drift?
Zgłoś
Avatar
Coby 2013-07-07, 0:29 2
juki napisał/a:

Kiedy sie kurwa w koncu nauczycie odrozniac drift od zwyklego wpadniecia w poslizg?



drift to jazda poślizgiem, więc siłą rzeczy driftował...nie spinaj tak dupala
Zgłoś
Avatar
tranzystor 2013-07-07, 0:42
Zwał, jak zwał. Najciekawszy moment bezruchu po całym zdarzeniu, chyba kierowca sprawdzał czystość bielizny
Zgłoś
Avatar
juki 2013-07-07, 2:49 3
Coby napisał/a:



drift to jazda poślizgiem, więc siłą rzeczy driftował...nie spinaj tak dupala



Wpadniecie w poslizg i utrzymanie go w kontrolowany sposob przy uzyciu TYLNEGO napedu a zwykly poslizg golfem to dwie rozne rzeczy
Zgłoś
Avatar
Bedzial 2013-07-07, 3:11 4
juki napisał/a:



Wpadniecie w poslizg i utrzymanie go w kontrolowany sposob przy uzyciu TYLNEGO napedu a zwykly poslizg golfem to dwie rozne rzeczy



"Samochody używane w driftingu to głównie tylnonapędowe coupé, przeważnie samochody japońskie takie jak: Nissan Silvia, Nissan 200SX(s13, s14, s15), Nissan Skyline (wersje tylnonapędowe takie jak GTS-t), Toyota Corolla AE86, Toyota Supra, ale także Mazda RX-7, Mazda MX-5 (Miata), Toyota Soarer, Subaru Impreza. Ostatnio popularność zyskują także samochody amerykańskie, a w zawodach europejskich także samochody produkcji europejskiej, głównie BMW, czasem Ford Sierra czy też Opel Omega i Opel Manta."

GŁÓWNIE tylnonapędowe a nie TYLKO. Drift przy użyciu przednionapędowego auta jest o wiele trudniejszy do zrobienia i nie każdą technikę driftu można przy jego użyciu wykonac a tu macie techniki:

Linking − polega na przeniesieniu większej części masy auta na przednią część pojazdu za pomocą krótkich, lecz energicznych naciśnięć pedału hamulca w momencie, gdy rozpoczyna się zakręt. Wtedy koła tylnej osi tracą przyczepność i rozpoczyna się poślizg samochodu.
Clutch Kick − tzw. „strzał sprzęgłem”, polegający na chwilowym naciśnięciu pedału sprzęgła, zredukowaniu biegu i bardzo szybkim, energicznym puszczeniu go w trakcie przejeżdżania przez zakręt. Powoduje to gwałtowną utratę przyczepności kół.
Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) − wykonuje się ją przy wejściu w zakręt puszczając na krótko pedał gazu, efektem czego jest powstanie niewielkiej nadsterowności powodującej poślizg, który kontroluje się operowaniem pedałem gazu i kontrowaniem kierownicą. Technika ta używana jest przy większych prędkościach w łagodniejszych zakrętach.
Feint Drift − przed zakrętem wykonuje się skręt w kierunku przeciwnym do kierunku zakrętu, a następnie gwałtownie skręca się kierownicą we właściwą stronę rozpoczynając w ten sposób poślizg.
Dirt Drop Drift (Ground Drift) − polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, gdzie przyczepność opon jest dużo mniejsza, co staje się przyczyną poślizgu.
E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) − najbardziej znana technika, polega na zaciągnięciu hamulca ręcznego przy wciśniętym sprzęgle, w momencie wchodzenia w zakręt.
Jump Drift − tzw. „podskok”, wykonuje się go na zakręcie przejeżdżając przez tarkę tylnym kołem, które w tym momencie podskakuje i można dzięki temu uzyskać chwilowy brak przyczepności oraz nadsterowność samochodu.
Long Slide Drift − jest to długo trwający drift, rozpoczyna się go za pomocą np. hamulca ręcznego dużo wcześniej przed zakrętem. Wymagana jest do tego duża prędkość samochodu.
Power Over − technika polegająca na mocnym naciśnięciu pedału gazu w momencie wchodzenia w zakręt. Wskutek buksowania kół samochód traci przyczepność i przechodzi w poślizg kontrolowany. Dodatkowym efektem wizualnym jest duża ilość dymu z opon. Technikę tę można wykonać tylko jeśli auto dysponuje wysoką mocą silnika (zob. muscle car).
Manji Drift − technika polegająca na driftowaniu zazwyczaj na prostym odcinku drogi od jednej krawędzi drogi do drugiej.

I skończcie te chore przesądy ze drift to tylko BMW e36 w gazie. Każdym autem można driftowac ale tylnonapędówki się najlepiej do tego nadają. Oczywiście mądrością na temat driftów podzieliła się ze mną ciocia wikipedia i kolega doświadczenie. (Nie jeżdżę obecnie golfem)
Zgłoś
Avatar
Szczam_na_Zakrystii 2013-07-07, 3:39 1
Bedzial napisał/a:



"Samochody używane w driftingu to głównie tylnonapędowe coupé, przeważnie samochody japońskie takie jak: Nissan Silvia, Nissan 200SX(s13, s14, s15), Nissan Skyline (wersje tylnonapędowe takie jak GTS-t), Toyota Corolla AE86, Toyota Supra, ale także Mazda RX-7, Mazda MX-5 (Miata), Toyota Soarer, Subaru Impreza. Ostatnio popularność zyskują także samochody amerykańskie, a w zawodach europejskich także samochody produkcji europejskiej, głównie BMW, czasem Ford Sierra czy też Opel Omega i Opel Manta."

GŁÓWNIE tylnonapędowe a nie TYLKO. Drift przy użyciu przednionapędowego auta jest o wiele trudniejszy do zrobienia i nie każdą technikę driftu można przy jego użyciu wykonac a tu macie techniki:

Linking − polega na przeniesieniu większej części masy auta na przednią część pojazdu za pomocą krótkich, lecz energicznych naciśnięć pedału hamulca w momencie, gdy rozpoczyna się zakręt. Wtedy koła tylnej osi tracą przyczepność i rozpoczyna się poślizg samochodu.
Clutch Kick − tzw. „strzał sprzęgłem”, polegający na chwilowym naciśnięciu pedału sprzęgła, zredukowaniu biegu i bardzo szybkim, energicznym puszczeniu go w trakcie przejeżdżania przez zakręt. Powoduje to gwałtowną utratę przyczepności kół.
Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) − wykonuje się ją przy wejściu w zakręt puszczając na krótko pedał gazu, efektem czego jest powstanie niewielkiej nadsterowności powodującej poślizg, który kontroluje się operowaniem pedałem gazu i kontrowaniem kierownicą. Technika ta używana jest przy większych prędkościach w łagodniejszych zakrętach.
Feint Drift − przed zakrętem wykonuje się skręt w kierunku przeciwnym do kierunku zakrętu, a następnie gwałtownie skręca się kierownicą we właściwą stronę rozpoczynając w ten sposób poślizg.
Dirt Drop Drift (Ground Drift) − polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, gdzie przyczepność opon jest dużo mniejsza, co staje się przyczyną poślizgu.
E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) − najbardziej znana technika, polega na zaciągnięciu hamulca ręcznego przy wciśniętym sprzęgle, w momencie wchodzenia w zakręt.
Jump Drift − tzw. „podskok”, wykonuje się go na zakręcie przejeżdżając przez tarkę tylnym kołem, które w tym momencie podskakuje i można dzięki temu uzyskać chwilowy brak przyczepności oraz nadsterowność samochodu.
Long Slide Drift − jest to długo trwający drift, rozpoczyna się go za pomocą np. hamulca ręcznego dużo wcześniej przed zakrętem. Wymagana jest do tego duża prędkość samochodu.
Power Over − technika polegająca na mocnym naciśnięciu pedału gazu w momencie wchodzenia w zakręt. Wskutek buksowania kół samochód traci przyczepność i przechodzi w poślizg kontrolowany. Dodatkowym efektem wizualnym jest duża ilość dymu z opon. Technikę tę można wykonać tylko jeśli auto dysponuje wysoką mocą silnika (zob. muscle car).
Manji Drift − technika polegająca na driftowaniu zazwyczaj na prostym odcinku drogi od jednej krawędzi drogi do drugiej.



Większych bzdur dawno nie czytałem
Ale no dobra, skopiowałeś to z wikipedii czy chuj wie skąd a teraz pokaż to pierwszemu lepszemu Japończykowi który ma jakieś tam pojęcie o driftingu i powiedz mu że golfem 3 też da się to robić
Synku zapamiętaj sobie jedno! Drifting to tylnonapędowe samochody a czasami na 4 buty kute! A latanie "bokami na ręcznym pod tesco" to nigdy nie będzie drifting choćbyś sobie to nazwał nawet "super extra linking maderfaker"!

Niektórym się pojebało i każdy poślizg kontrolowany (bądź nie) nazywają driftingiem

A co do technik któe zostały wymienione to jakbyś raczył zauważyć tyczą się tylko samochodów TYLNOnapędowych!
No chyba że wg Ciebie wciśnięcie gazu do oporu w zakręcie samochodem z napędem na przód jest bardzo mądrym pomysłem

Wejście w zakręt przy użycia hamulca ręcznego, a następnie wyjście z niego poprzez dodanie gazu i wyprowadzenie przodu pojazdu tam gdzie chcemy nazywamy POŚLIZGIEM KONTROLOWANYM! A nie kurwa driftingiem!
Gdyby to było jednoznaczne, znaczyło by że 99% kierowców rajdowych na odcinkach to drifterzy!
A co gorsza 100% użytkowników CC700 pod tesco również by nimi była!

Bedzial napisał/a:

I skończcie te chore przesądy ze drift to tylko BMW e36 w gazie. Każdym autem można driftowac ale tylnonapędówki się najlepiej do tego nadają. Oczywiście mądrością na temat driftów podzieliła się ze mną ciocia wikipedia i kolega doświadczenie. (Nie jeżdżę obecnie golfem)



"Każdym można driftować"

Akurat BMW E30, E36 się bardzo do driftu nadaje ze względu na dobre rozłożenie masy, a czy w gazie czy nie to już nie ważne (czasami w gazie nawet lepiej gdyż jak mam nadzieje wiesz, czasami może być mniej paliwa przy lataniu bokiem i pompka nie zasysa tyle co powinna i silnik zacznie się krztusić, często w trialu 4x4 terenówki są celowo przerabiane na gaz własnie z tego powodu)
Pokaż mi przódośkę na zawodach driftingowych (tylko nie taką 4fun) a przywiozę Ci naczepę piwa
Zgłoś
Avatar
Bedzial 2013-07-07, 7:04 4
SZAJBAAA napisał/a:



Większych bzdur dawno nie czytałem
Ale no dobra, skopiowałeś to z wikipedii czy chuj wie skąd a teraz pokaż to pierwszemu lepszemu Japończykowi który ma jakieś tam pojęcie o driftingu i powiedz mu że golfem 3 też da się to robić
Synku zapamiętaj sobie jedno! Drifting to tylnonapędowe samochody a czasami na 4 buty kute! A latanie "bokami na ręcznym pod tesco" to nigdy nie będzie drifting choćbyś sobie to nazwał nawet "super extra linking maderfaker"!

Niektórym się pojebało i każdy poślizg kontrolowany (bądź nie) nazywają driftingiem

A co do technik któe zostały wymienione to jakbyś raczył zauważyć tyczą się tylko samochodów TYLNOnapędowych!
No chyba że wg Ciebie wciśnięcie gazu do oporu w zakręcie samochodem z napędem na przód jest bardzo mądrym pomysłem

Wejście w zakręt przy użycia hamulca ręcznego, a następnie wyjście z niego poprzez dodanie gazu i wyprowadzenie przodu pojazdu tam gdzie chcemy nazywamy POŚLIZGIEM KONTROLOWANYM! A nie kurwa driftingiem!
Gdyby to było jednoznaczne, znaczyło by że 99% kierowców rajdowych na odcinkach to drifterzy!
A co gorsza 100% użytkowników CC700 pod tesco również by nimi była!

"Każdym można driftować"

Akurat BMW E30, E36 się bardzo do driftu nadaje ze względu na dobre rozłożenie masy, a czy w gazie czy nie to już nie ważne (czasami w gazie nawet lepiej gdyż jak mam nadzieje wiesz, czasami może być mniej paliwa przy lataniu bokiem i pompka nie zasysa tyle co powinna i silnik zacznie się krztusić, często w trialu 4x4 terenówki są celowo przerabiane na gaz własnie z tego powodu)
Pokaż mi przódośkę na zawodach driftingowych (tylko nie taką 4fun) a przywiozę Ci naczepę piwa





A tu masz strne swoich faworytow, japonczykow. Ktozy tez opisuja techniki driftu przednionapedowka.
driftjapan.com/blog/technique/ff-drifting/

Podac ci adres? Daj znac jak przyjedziesz nagram filma na sadola, inni tez pewnie beda chcieli ta naczepe zobaczyc.

@Edit, jeszcze jeden:


Moge tak szukac i wstawiac bez konca.

I jeszcze jeden, znowu od twoich ukochanych japoncow!



Moge tak bez konca szuakc i wrzucac, ale czego sie nei roby dla naczepy browara.

A co do zawodow, nikt nie wystartuje przodoska na zawodach gdzie sa tyloski bo tak jak napisala wikipedia, google i ja: Drift przodoska jest mozliwy i jest trudniejszy. To tak jakbys poszedl na zawody 1/4 mili i wystartowal na wstecznym, BO RPZECIEZ TYLEM TEZ MOZNA ZAMIELIC KAPCIAMI.
Zgłoś
Avatar
rysiek0 2013-07-07, 8:44
@up

a wiesz czym się różni kontrolowany poślizg od zwykłego zarzucania dupą i katowanie ręcznego ?
Zgłoś
Avatar
Bedzial 2013-07-07, 9:12 3
A poczytales o typach driftu? Czy naogladales sie chlopaczkow w BMW z RWD na sniegu?

W ogole na chuj ten bol dupy? Drift to drift, mozna go robic RWD i FWD a nawet AWD. Ta cala klotnia jest przez to ze posiadacze RWD mysla ze termin DRIFT jest zarezerwowany dla nich i chuj. Driftowanie RWD jest latwiejsze i efektowniejsze, ale FWD i AWD tez mozna, koniec tematu.

Tu tez chlopak ladnie sobie radzi FWD, w dodatku diesel wielce przez wszystkich hejtowany.
Zgłoś
Avatar
KiKiZ 2013-07-07, 10:11
RWD jest "łatwiej", jest więcej technik pośligu, lepsza kontrola nad samochodem
FWD jest ciężej, auto cały czas się prostuje i trzeba nadrabiać ręcznym żeby ciągle być w poślizgu bo po dodaniu gazu od razu prostuje Ci samochód.

Wracać katować swoje golfy na ręcznym
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie