Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (1) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:34
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
DTŚ rządzi
z................x • 2015-03-23, 11:00
Oto kolejny przykład jak nas kroją. Skoro nawet na onecie o tym piszą, to już po prostu skandal:

"Zabrze: DTŚ po 7 miesiącach nadaje się do remontu. Kosztowała 230 mln zł
Od­da­na do użyt­ku za­le­d­wie 7 mie­się­cy temu Dro­go­wa Trasa Śred­ni­co­wa na­da­je się do cał­ko­wi­te­go re­mon­tu - do­no­si TVS. 3-ki­lo­me­tro­wy od­ci­nek drogi mię­dzy Za­brzem a Gli­wi­ca­mi zo­stał wy­bu­do­wa­ny za 230 mln zło­tych. Po ponad pół roku ide­al­nie gład­ka na­wierzch­nia po­kry­ła się jed­nak... fa­la­mi"

Tu macie link do wywiadów ze ślunzakami:

wiadomosci.onet.pl/slask/zabrze-dts-po-7-miesiacach-nadaje-sie-do-remo...

ale nie te fale są bulwersujące, 3 km odcinek kosztował 230 mln złotych. W przeliczeniu na euro, to ok 50 mln, przez 3, to ok 17 mln euro za kilometr.

Tymczasem u naszych zachodnich sąsiadów:

"Der längste deutsche Straßentunnel mit fast acht Kilometern, riesige Brücken und Baukosten von bisher mehr als zwei Milliarden Euro. Die 220 Kilometer lange A 71 – sie verbindet Sachsen-Anhalt, Thüringen und Bayern – ist im Abschnitt durch den Thüringer Wald "von den Kilometerkosten die teuerste Autobahn Deutschlands""

"Najdłuższy prawie 8-kilometrowy tunel podziemny, mozsty wiszące i koszty budowy ponad 2 mld euro. 220 - kilometrowa autostrada A 71 jest w przeliczeniu na kilometr najdroższą autostradą w niemczech."

link do całości:

welt.de/wirtschaft/article128250549/Die-A-71-ist-die-teuerste-Autobahn...

teraz podzielcie 2 mld przez 220 km - ok 9 mln euro za kilometr.

Jakim kurwa cudem, u nas, na śmierdzącym ślunsku, przy praktycznie zerowych kosztach pracy za 17 mln EUR za kilometr wybudowali nawet nie autostradę, ale DTŚ - drogową trasę średnicową (chuj wie co to jest), która po pół roku nadaje się do generalnego remontu?

Tymczasem Niemcy wyjebali 220km autostradę, gdzie najebali mostów i tuneli i to wszystko prawie 2x taniej?

To nie unia europejska nas kroi, to my sami.
Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Zacharael 2015-03-23, 11:09
To dlatego drogi użytkowniku, że Niemcy przegrali wojnę
Zgłoś
Avatar
explorer1406 2015-03-23, 11:19 2
widzisz, bo u nas jak robią to dłuży się to i dłuży. Kasy więcej zarobią to się nie śpieszą, jak to się mówi "robota nie chuj, dwa tygodnie postoi" Trzeba "wydoić" z kontraktu ile się da, a to premie dla prezesów a to coś.
Inni potrafią dobrze zaplanować, zacząć, zrobić i koniec. Nie wspominając już o ich doświadczeniu, zapleczu maszyn, wykwalifikowanej kadrze robotników, a jak to wygląda u nas? Każdy kto trochę jeździ na trasie to widzi "jeden robi a pięciu stoi i się przygląda", przerwa co pół godziny itd.

Ktoś kiedyś wstawił na sadola dobry filmik z niemieckimi robotnikami jak robili nową drogę WŁASNYMI RĘKOMA i to w jakim tempie. Nie mówię, że wszędzie u nas lipnie robią bo są miejsca gdzie fajnie to już wygląda, ale takich "przekrętów" jest i tak sporo.

youtube.com/watch?v=7mUU8fTC3Bs

i u nas

youtube.com/watch?v=YF1EEjagx_M
Zgłoś
Avatar
cys23 2015-03-23, 11:59
@Zacharael

Którą wojne? Drugą światową? Kłóciłbym się. Trzeba to powiedzieć otwarcie: wojna to wyższa forma biznesu, a biznes to pieniądze. Niemcy i Japonia najlepiej po tej wojnie wyszli ekonomicznie i finansowo. Obydwa kraje zaczęły prosperować tuż po konflikcie. Zobacz, jak teraz wygląda szwablandia. Czy tego chcemy, czy nie to właśnie Niemcy zyskali najwięcej.

Swoją drogą, angole myślą, że to oni wygrali całą wojnę, a dopiero całkiem niedawno zaczęli spłacać dług zaciągnięty od USA na potrzeby WWII (nie wspominając o naszych pilotach, którzy tę ich nędzną wysepkę uratowali). Amerykanie też myślą, że to oni są zwycięzcami, czemu to ja już nie wiem...
Zgłoś
Avatar
e................y 2015-03-23, 12:00 2
Nihil novi.
Ale i tak znajdą się tacy(głównie tępi narodowcy), którzy będą uważać, że kopalnie, banki, stocznie, fabryki itd muszą być w "polskich rękach". Bo jak Niemiec przyjdzie to wiadomo- rozkradnie

cys23 napisał/a:

nie wspominając o naszych pilotach, którzy tę ich nędzną wysepkę uratowali



Nawet lekko śmiechłem po przeczytaniu
Zgłoś
Avatar
pkh 2015-03-23, 12:08 2
Hmmm a może to jest tak że im dłuższa droga tym taniej wychodzi za kilometr? Na przykład niezaleznie od tego czy budujesz 10km czy 200km to musisz sprowadzić sprzęt, wynająć ludzi, zaprojektować itd. Może przy dłuższej trasie te stałe koszty rozkładają się na więcej kilometrów.
Ale tak czy siak jestem przekonany że można to zrobić taniej.
Zgłoś
Avatar
e................y 2015-03-23, 13:03
pkh napisał/a:

Hmmm a może to jest tak że im dłuższa droga tym taniej wychodzi za kilometr? Na przykład niezaleznie od tego czy budujesz 10km czy 200km to musisz sprowadzić sprzęt, wynająć ludzi, zaprojektować itd. Może przy dłuższej trasie te stałe koszty rozkładają się na więcej kilometrów.
Ale tak czy siak jestem przekonany że można to zrobić taniej.



Tylko miej ty na uwadze, że sama płaca w Polsce w przeliczeniu na euro jest gdzieś 4x niższa, podobnie jak inne koszty
Zgłoś
Avatar
lllll 2015-03-23, 13:17 1
zgonex napisał/a:

(chuj wie co to jest)



pl.wikipedia.org/wiki/Drogowa_Trasa_%C5%9Arednicowa

Jeśli chodzi o cały problem to jedno wielkie pierdolenie i zrzucanie winy na wszystko co popadnie. Fale były niemal od razu po oddaniu drogi, przy 130km/h strach było wejść w zakręt bo wyrzucało (wiem, dużo za szybko, jednak na "starych" odcinkach nie ma w tym nic nadzwyczajnego).
Poza tym uskoki górnicze na drodze wyglądają inaczej, pojedyncze i z czasem pogłębiające się "schodki". Tutaj na całym nowym odcinku fale Dunaju...
Odjebana fuszerka, partactwo i złodziejstwo. Pytanie kto zawinił.
Zgłoś
Avatar
Pater patriae 2015-03-23, 14:57 58
Ciekawe ile jeszcze razy mają takie cuda wyjść, żebyście zrozumieli jak się buduje w Polsce autostrady. Kurwa, co afera to wielkie zdziwienie "ale jak to Panie, takie drogie", "tylko w Polsce takie rzeczy" itd.. Schemat jest prosty jak budowa cepa, ale te debilne społeczeństwo chyba nigdy tego nie zrozumie.

Dzielne, socjalistyczno-złodziejska III RP (taki socjalizm w którym w odróżnieniu od PRLowskiego nawet ochłapów się ludziom nie rzuca, tylko ich cały czas doi) w odpowiedzi na narzekania swoich obywateli ogłasza przetarg na budowę autostrady. Tak więc przez pół roku się zastanawiają w restauracjach typu "Sowa i przyjaciele" jakie kryteria dojebać, żeby zaprzyjaźniona firma jakiejś kliki w MI i pochodnych mogła z łatwością taki przetarg wygrać i odpalić im godziwy procent za tą wspaniałą możliwość wybudowania Polakom autostrad, żeby mieli czym śmigać ściągniętymi z ojropy samochodami.

Zwycięzca przetargu, firma A, oczywiście nie jest jakimś snobem i da zarobić też innym, dlatego to nie ona będzie budować te autostradę, tylko zatrudni podwykonawców, oczywiście po jak najszybszym wydaniu części pieniędzy z kontraktu na przeróżne premie, czy mityngi i szkolenia dla swoich pracowników po kilkaset tysięcy. Podwykonawcy jednak nie są głupi i wiedzą jakie rzeczy się dzieją przy budowie polskich, wspaniałych autostrad, tak więc sami po zainkasowaniu wynagrodzenia wynajmują najmniejsze firemki jako kolejnych podwykonawców, które dziękują Bogu za tą okazję, bo już się dzielni budowlańcy zastanawiali, czy Wujek Staszek przypadkiem nie potrzebuje kogoś w Norwegii, tak więc biorą się chętnie do roboty, tylko okazuje się, że te pieniądze, które z wielką werwą zostały oddane państwu przez podatników, żeby się nimi zaopiekowało i wybudowało nam piękne autostrady i stadiony, nagle jakoś tak wyparowały i żeby te małe firemki mogły zarobić, to trzeba teraz pokombinować na materiałach i wykończeniu. Do tego jest jeszcze jedna ważna sprawa, o której za chwilę.

No więc w 'bulu'', (jakby to napisał nasz wspaniały i całkowicie niepowiązany z dawnymi oficerami WSI przywódca) , po pięciu kolejnych terminach zostaje oddany jakiś odcinek autostrady, za która Polacy zaraz będą musieli płacić, bo to przecież państwo postawiło ze swoich pieniędzy, tak więc, zjeżdżają się oficjały z gminy, powiatu, województwa i warszafki aby przeciąć wstęgę, a przynajmniej zrobić sobie zdjęcie i pogratulować wspaniałej roboty. Brawo! Brawo! Do tego w puszczą piękny materiał w TV i wieczorem Heniek powie do swojej Haliny "patrz stara, jak Polska się rozwija, a tak narzekają na ten rząd".

No i wszyscy szczęśliwi, nawet wybaczyli, że z takim opóźnieniem oddana autostrada, śmigają sobie po niej póki bezpłatna, aż tu nagle Pan Heniek po kilku miesiącach jadąc swoim Passatem ze stu tysięcznym przebiegiem od niemca poczuje pod dupą koleiny i pęknięcia i wkurwiony będzie bluzgał po tępych robolach, co porządnie nie potrafią autostrady postawić. A Ci tępi robole z uśmiechem na ustach wezmą się do naprawy tejże autostrady ucieszeni, że to oni wyjebali państwo, a nie ono ich.

Tak się buduje w naszym kraju za publiczne pieniądze, bo przecież publiczne to niczyje, a Pan Krzysztof przecież nie po to kończył studia "administracja/politologia" i lizał dupę swojemu teściowi z PSL, żeby zarabiać jakieś grosze w Ministerstwie...
Zgłoś
Avatar
The.prophecy 2015-03-23, 18:19
U nas koszty budowy nie przekroczyły 9 mln za kilometr, reszta poszła na łapówki i ustawienie przetargów.
Zgłoś
Avatar
Dżezus_Chryptus 2015-03-23, 18:25
Znowu nas wyruchali. Też mi zaskoczenie.
Opowiem wam dobry żart:
Nasz rząd dba o dobro kraju bardziej niż własną kieszeń i robi wszystko, by Polakom żyło się lepiej.
Zgłoś
Avatar
androgenius 2015-03-23, 18:25
Droga znikąd donikąd a wy tu ubolewacie
Zgłoś
Avatar
panchamityle 2015-03-23, 18:38
Widzisz wieśniaku, na 'śmierdzącym śląsku' ceni się pracę ludzi a ty kmiotku z wypizdowa musisz tyrać za łaskę pańską Gdybyś tak nie spinał jak gimbus dupy, to dałbym piwo a tak to jedynie mogę z politowaniem wyrazić ubolewanie nad twoim upośledzeniem.
Zgłoś
Avatar
Adrjan77 2015-03-23, 18:52
Dzieje się tak z prostego powodu.
Rozpisywane są przetargi na drogi, przetargi wygrywa najtańsza oferta, więc drogi są robione po chuujuufest.
To wszyscy wiedzą. Ale przy podpisywaniu kontraktów jest też zapis, że firma wykonująca robotę ma wyłączność za prowadzenie prac remontowych na tychże drogach. Oczywiście, płatne dodatkowo.
Tak więc teraz chwilę się zastanówcie, co jest bardziej opłacalne. Jednostrzałowo zarobić parę baniek i mieć spokój na lata, czy odjebać fuszerę i mieć roboty na następne parę lat?
Zdrówka życzę
Zgłoś
Avatar
l................1 2015-03-23, 19:01
Oto jak buduje się drogi w Polsce drodzy sadysci
link do YT - youtube.com/watch?v=zWhVc7YO4Jg&t=1115

link do całości na sadzie sadistic.pl/o-sluzbach-vt348282.htm3851404
polecam.

Drodzy moderatorzy.
Filmik który chcę wrzucić jest już na sadistic a mi chodzi o konkretny moment, który jest w nim zawarty i nie mogę go wgrać inaczej niż przez podanie linku do niego.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem