Yamaha R6 - 120PS (118HP)
Mercedes C 63 AMG Coupé - 487PS (480HP)
akcja od 1:30
2. Moim zdaniem stalowy oplot w motocyklach, które bujają się na takich prędkościach przewody w stalowym oplocie na przedni hamulec to obowiązek. Kamienie? nigdy nie słyszałem o tym, żeby kamień przeciął przewód hamulcowy, bez przesady. Gdyby tak było nie dopuściliby tego do sprzedaży. Chodzi tu przede wszystkim o skuteczność hamowania. W zwykłym oplocie po mocnym hamowaniu do skrzyżowania z prędkości przypuśćmy 150 kmh przewód dostaje od płynu takiej temperatury, że po prostu najnormalniej w świecie puchnie, robi się miękki jak guma do żucia. O ile pierwszy raz powinniśmy wyhamować o tyle przy następnych światłach może być problem. Strasznie chujowe uczucie, miałem nieprzyjemność tego doświadczyć klama wpada jak w ciasto a dzik dalej jedzie.
Spójrz na licznik. No chyba, że w tej R6 przekłamuje.
Ukłon dla tych 600-tek, znaffcom przypomne ze w moto wystepuje zajwisko uślizgu opon + prekłamanie licznika wiec realnie prędkość mniejsza od licznikowej o ok 20 km/h a panowie duszą na maxa. No i co niby te AMG pokazało? Moto za 15k merc za 500k, snobizm nic więcej bo jesli chodzi wrażenia z jazdy to porownywalne.Oczywiscie na moto adrenalina większa chyba ze kolo z mietka nie może przeżyć tych much na lakierze... Wspomniane 299 dla mocniejszych maszyn to tylko wskazanie licznikowe, taki pakt producentów.Poza konkurencją Hayabusa 330 -340 seria, po modyfikacjach 400 jak najbardziej realne. A wracając do klasy 600 to zapraszam na tor np.Poznań napinaczy w 1000 i motycyklistow na 600. Te mniejsze objeżdżają te większe jak chcą... Szerokości na nowy sezon