Yamaha R6 - 120PS (118HP)
Mercedes C 63 AMG Coupé - 487PS (480HP)
akcja od 1:30
Od 0-200km/h te motocykle niszczą takie emeryckie wozidło z dużą przewagą, natomiast z racji ogromnej mocy maksymalnej samochód pojedzie szybciej i tyle, każdy, kto chcoć trochę się interesuje dobrze to wie. Litrowy motocykl sportowy zjadłby merca w każdym zakresie prędkości, wysiadłby dopiero przy 300km/h, a jak się domyślam ten merc przekroczy i tę barierę.
Idz na kwejka poszukac oszolomow. Nawet nie wiesz na co patrzysz.
A ja bym chetnie z nim zatanczyl moja maszyna
fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/580378_4661342102730_16...
fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/600227_4661342182732_58...
Szkodnikdbwa
(...)
A co do merola i tych motocykli.
Troche zle dobrane w sumie bo ten AMG to wysoka polka samochodow i kupa mocy pod macha. Koni jak i momentu.
Zeby byl wyscig "fair" jak dla mnie to Hayabusa, BMW S1000RR albo KTM RC8 ale nie 600. Za malo mocy maja jak autostrade taka.
jaka blokada w moto? licznik pokazuje ci 299 i tyle, popatrz po necie ze litry wyciagaja prawie tyle na 5 biegu, a masz jeszcze 6, a te 600 i tak zdrowe, do tej pory myslalem ze 255 i koniec a tu prosze. stosunek mocy do masy ma sens na równoległych do kilometra
@up. na twój post, zamieszczone w nim linki i wizje tego jak byś z nim zatańczył. Moim marzeniem wręcz byłoby zobaczyć jak trzymasz się tej kierownicy bez owiewy i ładujesz z nim na równi
Jeloo czym latasz tak z ciekawości?
1. Jeśli uważacie, że wskazania licznika w motocyklach są prawidłowe to jesteście w błędzie. Wielokrotnie sprawdzaliśmy jak sprawują się liczniki i czy wyższa prędkość, tym większe przekłamania - oczywiście realna prędkość zdecydowanie mniejsza niż licznikowa. Sprawdzane na kilku japońcach i jednym włoskim.
2. Nie znam żadnej osoby, która zdejmowałaby tę rzekomą blokadę (szczerz mówiąc nie wiem czy istnieje). Przyczyna jest prosta. Nie wiem jak w innych maszynach (stawiam dużą skrzynkę, że tak samo) ale w R1 2004r licznik kręci się do 299 po czym zaczyna mrugać. W dalszym ciągu odczuwalne jest jego przyspieszenie. Podobnie wygląda to w 1000RR 2005r. (chociaż jak już wspomniałem wcześniej, przy wyświetlanej 299 na R1 prędkość na odczytach z GPS pokazywała mniej więcej 270-275 km/h.
3. Kzii nie pierdol tutaj o praktycznie takim samym prowadzeniu się Hondy, Yamahy czy Suzuki. Jechałeś kiedykolwiek tymi motocyklami? Jeśli nie to proszę, nie wypowiadaj się na ten temat. Porównanie rozłożenia choćby środka ciężkości odczuwalnego bardzo wyraźnie podczas jazdy w R1 a Hondzie z tego samego rocznika to dość spora różnica. Kawasaki, Honda, Yamaha i Suzuki to z pozoru podobne sprzęty ale jeśli ktoś zaczyna trochę dłużej jeździć odczuje wyraźną różnicę. Radzę przekonać się na własnej dupie i przed zakupem motocykla (jeśli są oczywiście możliwości) sprawdzić każdy z nich.
4. Jak ktoś mówi, że 600 to gówno i nie jedzie to jest kompletnym pajacem Najweselsi są Ci, którzy po sezonie jazdy Ninja z 99r. sprowadzoną z Anglii przez szwagra za rok dopadają do litrowego potwora na wtrysku i uważają się za lepszego kierowce. W Łodzi na przykład takich pajaców są setki. Poprzebierani w kombinezony Dainese za 5-6k, beż rysy na sliderach czy butach świecą kaskami SHOEI na skrzyżowaniach i prężą się do nastolatek. Istny cyrk:D Szkoda tylko, że połowa z nich bita jest jak psy przez chłopaków jeżdżących na starszych i zdecydowanie słabszych sprzętach.
5. Tak jak już ktoś wyżej wspomniał, wbrew pozorom mało kiedy motocykl ma małe szanse na wygraną z autem takiej półki jak to z filmu. Na torach, motocykle dostają porządnie w pizdę jeśli chodzi o uzyskiwane przez nie czasy.
Za to najprawdopodobniej widzę brak stalowych oplotów na hamulcach. Jeśli nawet ten screen z odczytem ze sprzętu jakiegoś KEVINA byłbym prawdziwy to gratuluję hamowania
Też nie wytrzymałem i się zalogowałem
Porównaj może współczynnik masy do mocy, a nie bredzisz o hayabussie z turbo. Merc wazy ponad 1600 kg i ma 480hp, a r6 pewnie z 170 kg i ma 120hp ? Zgadłem ?
I nadal merc wciąga r6
jeloo nie pisz bzdur jak nie wiesz, bo AMG ma akurat ogranicznik na 250 km/h
przepraszam abrdzo niską półką szlifierek można nazwać moją gilere runner a to i tak krzywdzące:P w takim razie powiedzie procentowo ile motorów jest szybszych od tych dwóch tutaj ??? chyba nie za dużo...
oczywiście, że jeździłem tymi motocyklami, oczywiście masz racje, że nie prowadzi się tak samo, ale tutaj raczej chodziło o prawie tak samo:) weź się przejedź triumphem i yamahą to jest kolosalna różnica , sam posiadam ducati monster 696, a jeździłem także hornet, gladius, xj6 i nie widziałem także różnicy kolosalnej w prowadzeniu, charakterystyki silnika i także wykonaniu pomiędzy japońskimi motocyklami
(..)
co do tych stalowych oplotów to właśnie mówiłem, że japońskie motocykle nie wrzucając ich stają się automatycznie klasą średnia, wystarczy kamień który uderzy z większą prędkością i masz pohamowane, a poza tym przewody w stalowych oplotach "lepiej hamują" a jak wiadomo hamulce w motocyklu lub w innym pojeździe, nawet rowerze grają jedną z najważniejszych, podstawowych ról więc nie warto na tym oszczędzać.