📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:05
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:49
🔥
Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie
- teraz popularne
@chorym no niby tak ale zwróć uwagę że koleś na motorze chyba jechał trochę za szybko w stosunku do reszty. Wg mnie kierujący autem wykonał manewr w miarę prawidłowo jak na warunki na drodze. A zauważ że na filmiku widzisz już hamującego motocyklistę i w rzeczywistości jechał dużo szybciej.
Cytat:
@chorym no niby tak ale zwróć uwagę że koleś na motorze chyba jechał trochę za szybko w stosunku do reszty. Wg mnie kierujący autem wykonał manewr w miarę prawidłowo jak na warunki na drodze. A zauważ że na filmiku widzisz już hamującego motocyklistę i w rzeczywistości jechał dużo szybciej.
I znowu się zacznie pierdolenie jednych i drugich, czyja wina.
Pierdoleni drogowi, kanapowi specjaliści, sprzed montiora
Pierdoleni drogowi, kanapowi specjaliści, sprzed montiora
Ej, ale ja jestem z zawodu kierowca. Mam nawet potwierdzoną kwalifikacje w tej dziedzinie.
DużyKutas napisał/a:
Ej, ale ja jestem z zawodu kierowca. Mam nawet potwierdzoną kwalifikacje w tej dziedzinie.
Każdy Janusz w niedziele też tak mówi jak w coś zakurwi
Dołączył do Diego
Haha dobre 3 ulice i nie wiadomo gdzie będzie wypadek, ale fajnie poleciał
W puszcze to przynajmniej tak łatwo nie wylatujesz w powietrze.
Na ruch miejski motor się raczej nie nadaje. Zbyt często zdarzają się wymuszenia. i inne niespodzianki.
Na ruch miejski motor się raczej nie nadaje. Zbyt często zdarzają się wymuszenia. i inne niespodzianki.
ja pierdole, tu jest jeszcze jeden bohater, ten czerwony samochodzik, nikt by się nie spodziewał hiszpańskiej inkwizycji, tym bardziej z powietrza i w tylny bok auta, a koleś jeszcze zdążył zacząć robić unik... co prawda mało skuteczny, ale i tak podziw za refleks
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych