efekty specjalne
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:05
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:49
🔥
Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie
- teraz popularne
@up wyjątki zwalniają posady.
- Heniek, mówie Ci tu jest faza i będzie zwarcie...
- A, tam pierdolisz... patrz!
- A, tam pierdolisz... patrz!
Może ich to jara Każdy robi to co lubi...
Z racji wykonywanego przeze mnie zawodu piwo musi być. Mój ojciec całe życie był elektrykiem-tytuł mistrza zawodowego czy cóś do 100 tyś. V miał uprawnienia i nigdy go prąd nie pierdolną. Stwierdzam że albo cioty nie fachowcy albo mieli pecha bo gdzieś było przebicie.
imho zdawali sobie sprawę z zagrożenia (może instalację robił jakiś mistrzu na gwoździa?), ponieważ nie widziałem, żeby ktoś do zwykłego grzebania zakładał tyle sprzętu (chociażby same machy ochronne)...
są kraje w których przestrzega się bhp
na bank to nie jest w Polsce, tak sie sklada ze tez jestem elektrykiem i mam często do czynienia z ludźmi z tej branży słyszałem juz setki rożnych historii i wiem ze wszystko jest możliwe bo wystarczy chwila nieuwagi... z prądem nie ma żartów...
Jak dla mnie, prąd to jest czarna magia. Niby zrobiłem w domu światło w przedpokoju na trzy włączniki (dwa schodowe i krzyżowy w środku), umiem zamienić fazy tak, aby betoniarka kręciła w drugą stronę, znam podstawowe pojęcia z dziedziny elektryki, swego czasu zmieniałem nawet domofony (z analogów na cyfrowe), ale żeby tak naprawdę wytłumaczyć dlaczego i jak to wszystko działa, to trzeba być według mnie wybitnie uzdolnionym geniuszem.
Jednym z nielicznych (bądź jedynym), który rzeczywiście opanował temat był jak mniemam Nikola Tesla, ale za bardzo wyprzedził mainstream, aby zyskać popularność i pchnąć świat naprzód.
Jednym z nielicznych (bądź jedynym), który rzeczywiście opanował temat był jak mniemam Nikola Tesla, ale za bardzo wyprzedził mainstream, aby zyskać popularność i pchnąć świat naprzód.