📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 1:14
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:00
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
🇬🇧 English version
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Support this website with a small donation
🇵🇱 Polska wersja
Hello guest,We hope you enjoy our movies. Please consider a small donation to help us to cover the costs of our servers because currently we don't have enough ads to do it.
Currently we accept donations with Polish Zloty (PLN, zł). 1 PLN = 0.23 EUR (this may vary)
Available payment methods: Credit card, debit card, Google Pay
Thank you for your support!
Donate already done / not interested
A teraz powiedz mi, czego nauczyłeś się z tej "lekcji", że arbuz rozpierdala się o ziemie?
@Dymlekx
"Energy: you can't destroy it, but you can certainly waste it. That's what most motorized vehicles do, including trains. Usually, the energy generated when you stop a moving vehicle is dissipated as heat, and is lost to the atmosphere. With GE's ecomagination we've discovered that you can capture and store that energy, then reuse it - that's how our hybrid systems work. Watch the video to see a simple illustration of the physics behind dynamic braking. Keep in mind an object's force is measured in newtons, using the equation force = Mass x Acceleration"
"Energy: you can't destroy it, but you can certainly waste it. That's what most motorized vehicles do, including trains. Usually, the energy generated when you stop a moving vehicle is dissipated as heat, and is lost to the atmosphere. With GE's ecomagination we've discovered that you can capture and store that energy, then reuse it - that's how our hybrid systems work. Watch the video to see a simple illustration of the physics behind dynamic braking. Keep in mind an object's force is measured in newtons, using the equation force = Mass x Acceleration"
I właśnie tak wyglądają! Problem w tym, że rozwiązywanie zadań, a nie samo doświadczenie(,) jest w slow motion
Filmik promocyjny koncernu General Electrics, który w zmodernizowanych przez siebie lokomotywach EMD GP38 umieszcza nie tylko silniki hybrydowe, ale również system hamowania elektrodynamicznego, który pozwala odzyskiwać część energii z hamowania i przekazywać ją do akumulatorów lub silnika elektrycznego.
@tds1974:
Ponawiam pytanie: czego się nauczyłeś? Filmik jest prezentacją pomysłu, nie podaje żadnego wzoru, żadnej zasady działania. Wkleiłeś natomiast hasełko promocyjne, co w połączeniu z pytaniem kojarzy mi się z dialogiem:
"- Brawndo jest dobrym napojem, ponieważ zawiera elektrolity.
- Czym są elektrolity? Wiesz w ogóle?
- Są tym, czego używają do produkcji Brawndo!
- Ale dlaczego używają ich do produkcji Brawndo?
- Ponieważ Brawndo zawiera elektrolity!"
Ponawiam pytanie: czego się nauczyłeś? Filmik jest prezentacją pomysłu, nie podaje żadnego wzoru, żadnej zasady działania. Wkleiłeś natomiast hasełko promocyjne, co w połączeniu z pytaniem kojarzy mi się z dialogiem:
"- Brawndo jest dobrym napojem, ponieważ zawiera elektrolity.
- Czym są elektrolity? Wiesz w ogóle?
- Są tym, czego używają do produkcji Brawndo!
- Ale dlaczego używają ich do produkcji Brawndo?
- Ponieważ Brawndo zawiera elektrolity!"
Problem ?
Baterie sa chujowe. Z kazdym razem kiedy sie chamuje ta energie mechaniczna zamienia sie na energie elektryczna ktora pakuje sie w baterie. Kazda bateria ma swoj limit ilosci ladowan i kazdy taki re-charge z chamowania wplywa na zywotnosc tejze baterii.
Jeszcze nie studiowalem w jakims wiekszym detalu tego 'fenomenu' ale wiekszosc osob ze srodowiska jest negatywnie nastawiona na ten system.
Baterie sa chujowe. Z kazdym razem kiedy sie chamuje ta energie mechaniczna zamienia sie na energie elektryczna ktora pakuje sie w baterie. Kazda bateria ma swoj limit ilosci ladowan i kazdy taki re-charge z chamowania wplywa na zywotnosc tejze baterii.
Jeszcze nie studiowalem w jakims wiekszym detalu tego 'fenomenu' ale wiekszosc osob ze srodowiska jest negatywnie nastawiona na ten system.
Kula wygrała, dlatego nie pokazali.
longer1231
Takie systemy są nawet w polskich tramwajach by zużycie energii przez nie było mniejsze
Co do filmiku fajnie się ogląda, ale jak ktoś jest oporny na wiedzę to nic to nie zmieni
Takie systemy są nawet w polskich tramwajach by zużycie energii przez nie było mniejsze
Co do filmiku fajnie się ogląda, ale jak ktoś jest oporny na wiedzę to nic to nie zmieni
aha... porównali arbuza i bombkę choinkową do lokomotywy... GEEEENIUUUS
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów