Farciarz ma farta bo podchodząc pod ramię koparki grzebiącej w czymś doznaje jej urwania i spadnięcia tuż obok. Gdyby spadła a niego to by go przygniotła, ale nie trafiła więc przeżył.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 21:20
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-16, 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Bez kitu miał farta jebaniec
Jestem rolnikiem i jestem ekspertem. Tu porostu koparkowy nie zamknął zamka.
Przeżył więc piwa nie będzie
@up
Życzę ci kurwa z całego serca abyś ty kiedyś trafił na taką akcje i aby łycha zabiła.... a ty nagrałbyś to w poziomie
Życzę ci kurwa z całego serca abyś ty kiedyś trafił na taką akcje i aby łycha zabiła.... a ty nagrałbyś to w poziomie
S.T.U_Cummins napisał/a:
operator nie ma możliwości sterowania zamkami hydraulicznymi, to taki rodzaj "bezpiecznika" który ma zapobiegać takim sytuacjom w przypadku np. pęknięcia przewodu. Albo operator jest baranem i nie domknął szybkozłącza albo miał pecha i powstały 2 awarie na raz (spadek ciśnienia i zjebany zamek)Jestem rolnikiem i jestem ekspertem. Tu porostu koparkowy nie zamknął zamka.
Taki suchar na dziś z okazji tego filmiku.
Szedł facet obok zepsutej koparki...
... i dał się nabrać.
Ba dum tss.
Szedł facet obok zepsutej koparki...
... i dał się nabrać.
Ba dum tss.