Hałaśliwy, ogromny i mający gdzieś ekologię. Taki właśnie jest ten samochód.Montowany w tym pojeździe sześciocylindrowy, 26 litrowy silnik był tak ogromny, że zajmował prawie całą długość rozstawu osi (2,7 m). Maska zaś została wysklepiona tak wysoko, że kierowca miał problemy z widocznością i podczas jazdy musiał się wychylać na boki. Auto z epoki gdzie nie było norm Euro, a liczyły się potężne silniki i rekordy prędkości
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
coś pięknego! największy szacun należy dla ludzi, którzy przypominają nam o tym jakie były kiedyś auta ale też i dla tych, którzy potrafią je wyremontować i o nie dbać że wyglądają jak nowe
Brzydkie i gówniane jak wsystkie Fiaty.
@glogen
Rozumiem, że Fiata znasz tylko z Multipli? Muszę Cię zasmucić, ale jeszcze w latach 80-tych XX wieku Fiat był jednym z wiodących producentów samochodów mających swoje pojazdy zarówno w segmencie A (Panda) jak i F (Fiat 130). I były to konstrukcje niesamowicie udane i dopracowane. BMW i Audi praktycznie nie istniały wtedy. Volkswagen dopiero tworzył modele którymi zawojował świat (Golf i Passat). Dodatkowo, do Fiata należała wtedy święcąca tryumfy ma rajdowych torach Lancia.
A ostatnim sukcesem Fiata było stworzenie jednego z najlepszych diesli w historii, czyli silnika JTD, który można spotkać w Fiatach, Oplach czy Suzuki. Więc nie pier***** głupot, że Fiat nigdy nie zrobił dobrego samochodu, bo kiedyś była to naprawdę świetna firma, dopiero z czasem się pogubiła i oddała rynek.
Rozumiem, że Fiata znasz tylko z Multipli? Muszę Cię zasmucić, ale jeszcze w latach 80-tych XX wieku Fiat był jednym z wiodących producentów samochodów mających swoje pojazdy zarówno w segmencie A (Panda) jak i F (Fiat 130). I były to konstrukcje niesamowicie udane i dopracowane. BMW i Audi praktycznie nie istniały wtedy. Volkswagen dopiero tworzył modele którymi zawojował świat (Golf i Passat). Dodatkowo, do Fiata należała wtedy święcąca tryumfy ma rajdowych torach Lancia.
A ostatnim sukcesem Fiata było stworzenie jednego z najlepszych diesli w historii, czyli silnika JTD, który można spotkać w Fiatach, Oplach czy Suzuki. Więc nie pier***** głupot, że Fiat nigdy nie zrobił dobrego samochodu, bo kiedyś była to naprawdę świetna firma, dopiero z czasem się pogubiła i oddała rynek.
Kutas Szatana napisał/a:
Rozumiem, że Fiata znasz tylko z Multipli? Muszę Cię zasmucić, ale jeszcze w latach 80-tych XX wieku Fiat był jednym z wiodących producentów samochodów mających swoje pojazdy zarówno w segmencie A (Panda) jak i F (Fiat 130). I były to konstrukcje niesamowicie udane i dopracowane. BMW i Audi praktycznie nie istniały wtedy. Volkswagen dopiero tworzył modele którymi zawojował świat (Golf i Passat). Dodatkowo, do Fiata należała wtedy święcąca tryumfy ma rajdowych torach Lancia.
Rozumiem, że jesteś jeszcze sobotni, ale masz szczęście, że w XXI wieku nie palą na stosie za głoszenie herezji. Fiat oferował szeroki asortyment, ale jakościowo to zawsze była rdzewiejąca kiła. Wiodący producent, to może był - biorąc pod uwagę tylko i wyłącznie ilość wyprodukowanych samochodów (nie ma co tego jednak nawet porównywać jakościowo do Niemców). Pod względem wielkości produkcji z Fiatem mogli konkurować Japończycy, ale nawet oni przy produkcji masowej, trzymali wyższą jakość od Fiata.
Lancia to firma powiązana kapitałowo, ale nie technologicznie. Związek z Fiatem miała tylko finansowy. Proszę o tym pamiętać.
@glogen pewnie jezdzisz oplem z silnikiem cdti i myslisz ze niemcy lepszego diesla nie mogli wymyslec...
Zerknij sobie tutaj pl.wikipedia.org/wiki/Samoch%C3%B3d_RokuEuropejski_Samoch.C3.B3d_Roku_... - moze Car of the Year nie jest czymś mega miarodajnym, ale pewien obraz rzeczywistości daje. Fiat był dobry, Golfy czy inne niemieckie auta wcale a wcale nie rdzewiały...... Racja, francuskie nie rdzewiały.... A brak technologicznego powiązania Lancii i Fiata... no proszę Cię..... No, chyba, ze silniki i płyty podłogowe w autach różnych marek to nie jest technologiczne powiązanie? Fakt, Japończycy produkowali techniczne lepsze auta, ale ich blachy..... no proszę Cię.....
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów