Piekna sprawa. Ciekawe jakie wymagania sprzetowe naklada na nas odwzorowanie zachowania wody
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 21:44
Ciekawe jakby zamiast wody był płyn nienewtonowski zagęszczany ścinaniem
@2xup
PhysX byl uzywany duuuuuzo wczesniej, jeszcze zanim został wykupiony przez molocha nvidie byl juz w oblivionie na havoku
PhysX byl uzywany duuuuuzo wczesniej, jeszcze zanim został wykupiony przez molocha nvidie byl juz w oblivionie na havoku
pilaf666 napisał/a:
Piekna sprawa. Ciekawe jakie wymagania sprzetowe naklada na nas odwzorowanie zachowania wody
Nie duże ... gra świateł (cienie itp.) zjadają co najmniej trzy razy więcej zasobów komputera.
Macie może linka do programu, żeby powyższy benchmark odpalić na PC? Chciałbym sprawdzić jak śmiga.
To co jest na filmie, to zaden PhsyX, robia animacje a pozniej pokazuja co to niby nie jest. Swoja droga, PhysX jest na tyle nie z optymalizowany, że karta za pół kafla nie da rady.
Scena niezbyt złożona, a na GTX580 pozwala na 30FPS. Na razie marnie widzę wprowadzenie tego w grach. I tak jak kolega wyżej wspomniał. To nie dokładnie PhysX. To jedynie jeden z elementów składowych całego silnika fizyki
Tak - jestem adminem-no-life'm i nigdy nie ruchałem ;] Chyba że te w *.jpg
Tak - jestem adminem-no-life'm i nigdy nie ruchałem ;] Chyba że te w *.jpg