📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:46
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Ford czy nie ford jak się dba tak się ma Ciekawy bajer tylko czasem zastanawiam się po co niektóre rzeczy są na siłe wpychane do aut chyba tylko po to by zwiększyć szanse na jakąś awarie
No już, polataliście w komentarzach, fajnie. Prawda jest taka, że system zacznie się gubić na większej ilości dziur, i albo się wyłączy (jeśli programiści o tym pomyśleli), albo auto będzie pozbawione amortyzacji i wszystkie naprężenia przenosić będą opony, co nie skończy się dobrze ani dla przyczepności, ani dla opon i felg, ani w efekcie dla kierowcy. Ten system w skrajnych przypadkach zaprzecza amortyzatorom, które mają zapewniać ciągłość kontaktu opony z nawierzchnią. Ogółem - kiepsko.
PowerboBass napisał/a:
(jeśli programiści o tym pomyśleli)
Na pewno o tym nie pomyśleli. Sprzedaj im ten pomysł, bo wśród nich nie ma takiego geniusza jak Ty.
PowerboBass napisał/a:
Ogółem - kiepsko.
Tyle miesięcy prac, tyle kasy wydane, żeby jeden ekspert z Polski obalił teorią działąjący układ. Masz chociaż prawo jazdy?
Fordy to takie same auta jak wszystkie jak ktoś dba o auto to może sobie nawet tico jeździć tam wyżej napinacze na fordy chyba nigdy nie jeździli zadbanym fordem albo już się przyzwyczaili do swoich bmw że ignorancja jest dla nich wskaźnik wprost proporcjonalnym do popełnianych wykroczeń na drodze.
tranzystor napisał/a:
Tyle miesięcy prac, tyle kasy wydane, żeby jeden ekspert z Polski obalił teorią działąjący układ. Masz chociaż prawo jazdy?
Tak samo jak Volvo i ich zajebisty układ czytający znaki ograniczenia prędkości. Szkoda, że wybiórczo. Znak niekompletny, nie do końca czytelny, wyblakły, cokolwiek z nim nie tak i już nie odgadnięty przez komputer. Mapy GPS też z czasem stają się nieaktualne. Nie trzeba być ekspertem, żeby wyłapać słabości systemów bezpieczeństwa. Zwykły ABS to cud techniki, a na lodowisku odcina prawie całkowicie możliwość hamowania, co z tego, że masz sterowność, jak i tak pęd pcha Cię po śliskim do przodu.
Ale co Ty możesz wiedzieć, dla Ciebie argumentem jest, czy mam prawo jazdy. Tak, mam, od 10 lat i zjeździłem pół Europy. Nie, nie jako kierowca zawodowy. Dziękuję dobranoc.
dopiero co zdruzgotałem alusa, popieram takie inicjatywy
idźpan napisał/a:
dopiero co zdruzgotałem alusa, popieram takie inicjatywy
Ty zwyczajnie jeździsz jak pizda, w ogóle masz prawo jazdy?
PowerboBass napisał/a:
Ty zwyczajnie jeździsz jak pizda, w ogóle masz prawo jazdy?
dawaj na jerozolimskie w nocy kapucynie objadę Cię czym byś nie przejechał wieśniaku prostaku bałwanie Ty przez 5 minut trzymasz na jedynce swoje tico wiemy o co chodzi głaganie nawet short shifter Ci nie pomoże cipo z renault . czerwone pole to Ty widziałeś... na kartkówce z ortografii
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów