📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:48
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 4:40
🔥
Śmierć na tankowcu
- teraz popularne
Wystartował, bo wstyd mu trochę tak przy wszystkich z obsraną dupą, i cieknącymi nogawkami.
petervonwolfen napisał/a:
Żadne przeciągnięcie. To jest powiniecie czołowe, tzw frontstall.
I nie sam doprowadził- chodź można to zrobić oczywiście samemu. Ale do tego skrzydło musi zanurkowac do przodu a pilot nie zachamuje wyskoku sterówkami. Tutaj mamy ewidentnie wpływ turbulencji od termiki którą dość mocno pracuje - co widać w dalszej części filmu.
Nie zesraj się
Zobacz jak on zaciągnął sterówki. To raczej było przeciągnięcie. Front może być też efektem utraty siły nośnej.
Visuelt napisał/a:
Zobacz jak on zaciągnął sterówki. To raczej było przeciągnięcie. Front może być też efektem utraty siły nośnej.
Przy przeciagnieciu nie podwija się krawędź natarcia...
Latam od 18 lat, pg, ppg i tandem
smc napisał/a:
Latam szmatopłatami od dawna. To nie frontstall, lecz sam podwiną krawędź natarcia linkami. U mnie na lotnisku jeden z pilotów właśnie tak zginął. Ten miał dużo szczęścia, choć wysokość była niewielka.
To fronstall - zrobiony taśmami A - wrzuciłem na duży ekran - widać faktycznie
mógł się katapultować