📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
powiem Ci że jak już pęknie to lipa, bo laska potem nie chce skrobać;/
Co słychać u gimnazjalistki w ciąży?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Skrobanie ;D
Co słychać u gimnazjalistki w ciąży?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Skrobanie ;D
prawdopodobnie koła były złe
i widać z resztą że ledwo się kręcą podkładany dzwięk?
i widać z resztą że ledwo się kręcą podkładany dzwięk?
@up synchronizacja nagrywanego obrazu z częstotliwością obrotową kół. Przy np 50 Hz n krotności będą dawały efekt koła stojącego w miejscu. Sam jesteś podkładany
Drogie dzieci i wiemy dlaczego w szybszych furach montuje sie niski profil ?
mustang poszedł do żyda i pewnie kobieta też odeszła
Skończyło się życie...
Skończyło się życie...
Kurwa, kamerzysta debil. Ok. Wystraszył się jak jebło i odskoczyła mu kamera - rozumiem, ale zamiast potem pokazać jak to wszystko dogorywa, to kamera w dół i kółeczka kręci po trawce >.<
@jw_amigowiec
Rację masz, ale w tym przypadku nie 50 Hz tu ma znaczenie, a ilość klatek na sekundę w materiale i tak jak napisałeś częstotliwość obrotu kół. Na ogół filmy mają 30/60 kl/s. Herce mogą mieć znaczenie wtedy, gdy np. nagrywa się po zmroku (oświetlenie uliczne) w Europie w standardzie NTSC (30 kl/s). W Europie prąd przemienny ma 50 Hz, więc może pojawić się migotanie źródła światła. Podobny problem może wystąpić podczas nagrywania w systemie PAL (25/50 kl/s) w USA
Rację masz, ale w tym przypadku nie 50 Hz tu ma znaczenie, a ilość klatek na sekundę w materiale i tak jak napisałeś częstotliwość obrotu kół. Na ogół filmy mają 30/60 kl/s. Herce mogą mieć znaczenie wtedy, gdy np. nagrywa się po zmroku (oświetlenie uliczne) w Europie w standardzie NTSC (30 kl/s). W Europie prąd przemienny ma 50 Hz, więc może pojawić się migotanie źródła światła. Podobny problem może wystąpić podczas nagrywania w systemie PAL (25/50 kl/s) w USA
Ok widzę że muszę się wypowiedzieć choć ekspertem nie jestem
- gość miał zwykłe opony prawdopodobnie do 90 MPH ( choć samo nie wystarczy )
- na hamowni koło jest między 2 wałkami ( nie płaską powierzchnią jak na drodze ) co sprawia, że tarcie opony jest wyższe na hamowni, niż na drodze, musi się odkształcić 2 razy w krótkim czasie ( przez co rozgrzewa się ona o wiele bardziej, do tego asfalt i wiatr jej nie chłodzą )
- gość podobno robił test na szybkość ( nie na moc ) i przeciągną test zbyt długo ( doprowadził do nadmiernego rozgrzania się opon )
- opona nie była dopompowana do max ( na drodze można tak jeździć, lepsza przyczepność do pewnej granicy, oczywiście zmienia się sterowność auta na zakrętach ), ale na hamowni jest to bardzo niepożądane.
Wnioski:
Zanim pojedziesz na hamownie, naucz się jak z niej korzystać ( lub daj auto komuś kto umie )
Nie przekraczaj dopuszczalnej prędkości dla opony, nawet na hamowni, czy podnośniku
- gość miał zwykłe opony prawdopodobnie do 90 MPH ( choć samo nie wystarczy )
- na hamowni koło jest między 2 wałkami ( nie płaską powierzchnią jak na drodze ) co sprawia, że tarcie opony jest wyższe na hamowni, niż na drodze, musi się odkształcić 2 razy w krótkim czasie ( przez co rozgrzewa się ona o wiele bardziej, do tego asfalt i wiatr jej nie chłodzą )
- gość podobno robił test na szybkość ( nie na moc ) i przeciągną test zbyt długo ( doprowadził do nadmiernego rozgrzania się opon )
- opona nie była dopompowana do max ( na drodze można tak jeździć, lepsza przyczepność do pewnej granicy, oczywiście zmienia się sterowność auta na zakrętach ), ale na hamowni jest to bardzo niepożądane.
Wnioski:
Zanim pojedziesz na hamownie, naucz się jak z niej korzystać ( lub daj auto komuś kto umie )
Nie przekraczaj dopuszczalnej prędkości dla opony, nawet na hamowni, czy podnośniku
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów