📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-12-24, 20:19
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Pamietam jak dziś, bodajże w 2000 albo w 2001 pokazano przy okazji zbliżającej się premiery karty GeForce 3 filmik z prehistorycznego lasku
zachwycały wtedy setki krzewów, drzew i trawy jednak po bliższym przyjrzeniu wszystkie one były tylko zlepkiem pół-przezroczystych płaskich tekstur. Prowadzący obiecał wtedy, że GF3 jest ostatnią generacją kart graficznych która będzie tworzyć roślinność w ten sposób a gry pisane na kolejne karty będa już miały roślinność w 100% złożoną z pełnowymiarowych, oteksturowanych modeli - każdy listek, każde źdźbło trawy miało być osobnym, wielopolyglonowym modelem który można obejrzeć w pełnym 3D, to będzie standard od 2002, może maks 2003 roku w żadnej grze, nawet tej najbardziej budżetowej, nie będzie już takich archaicznych "oszustw" mających na celu zwiększenie wydajności kosztem jakości. Jest połowa 2012 r. a wiele gier (także tych topowych) wciąż korzysta z efektu półprzezroczystych, "płaskich" tekstur roślinności ale cóż, trzeba przyznać i tak dokonała się na tym polu olbrzymia rewolucja
zachwycały wtedy setki krzewów, drzew i trawy jednak po bliższym przyjrzeniu wszystkie one były tylko zlepkiem pół-przezroczystych płaskich tekstur. Prowadzący obiecał wtedy, że GF3 jest ostatnią generacją kart graficznych która będzie tworzyć roślinność w ten sposób a gry pisane na kolejne karty będa już miały roślinność w 100% złożoną z pełnowymiarowych, oteksturowanych modeli - każdy listek, każde źdźbło trawy miało być osobnym, wielopolyglonowym modelem który można obejrzeć w pełnym 3D, to będzie standard od 2002, może maks 2003 roku w żadnej grze, nawet tej najbardziej budżetowej, nie będzie już takich archaicznych "oszustw" mających na celu zwiększenie wydajności kosztem jakości. Jest połowa 2012 r. a wiele gier (także tych topowych) wciąż korzysta z efektu półprzezroczystych, "płaskich" tekstur roślinności ale cóż, trzeba przyznać i tak dokonała się na tym polu olbrzymia rewolucja
Nap Limak, mógłbyś chociaż zmienić mój tytuł i opis do filmiku z JM...
Niedługo to sie będziemy wkurwiali że komórka pierdoli sie z wyświetlaniem lasu zamiast po prostu dzwonić.
Nie lubię tego.
Skoro technika zaszła aż tak daleko to skąd będziemy mieli pewność że zdjęcia i filmy wrzucane na harda to nie fotomontaż? ; <
Skoro technika zaszła aż tak daleko to skąd będziemy mieli pewność że zdjęcia i filmy wrzucane na harda to nie fotomontaż? ; <
Już niedługo... Ja myślę, że już od bardzo dawna, za darmo można robić takie cuda.
Film z 2011 z animacjami wykonanymi całkowicie w Blenderze. Nie jest to coś typu jedno kliknięcie i masz, ale zdecydowanie jest możliwe zrobienie tam wszystkiego co jest związane z grafiką 3D.
Film z 2011 z animacjami wykonanymi całkowicie w Blenderze. Nie jest to coś typu jedno kliknięcie i masz, ale zdecydowanie jest możliwe zrobienie tam wszystkiego co jest związane z grafiką 3D.
Może i niedługo, ale do płynnego wyświetlenia obrazu potrzeba będzie kilku potworów pokroju Geforce 680 czy najnowsze Radeony z 3gb vramu.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów