📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 16:58
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:40
🔥
Koniec jazdy
- teraz popularne
Kałdi napisał/a:
Panie Halmanie nikt nie chciał kupić konta?
nie ale zamieniłem się kontami z flodzią
Halman napisał/a:
nie ale zamieniłem się kontami z flodzią
widać, widać, widać
(mam nadzieję Panie Moderator, że teraz dzięki trzem słowom, a nie jednemu nie naruszam regulaminu forum z drugiej części Pkt. 4.6)
Dlatego amerykańskie ciężarówki z tym dziobem są lepsze pytanie do ekspertów, czemu tylko tam takie produkują?
nagrywający egoista jebany wolał nie mieć zderzaczka stłuczonego ale poświęcić życie szofera, szofer miał szczescie ze w ta barierke nie przyjebał bo by było po nim . ja to bym zwolnił żeby sie zetknac z jego kabiną i samochodem swoim bym go wyhamował a potem cyk odszkodowanko i bede bohaterem
bo europipki mają małe siurki i malutkie wąziutkie drogi robią i taki amerykanski KOLOS by sie nie mieścił na europipkowych małych dróżkach dlatego w europie robią te malutkie króciutkie kutaski co przy wypadkach się składają jak kutasek do napletka jak cie chce zgwałcic rafalala
Kamilarz napisał/a:
Dlatego amerykańskie ciężarówki z tym dziobem są lepsze pytanie do ekspertów, czemu tylko tam takie produkują?
bo europipki mają małe siurki i malutkie wąziutkie drogi robią i taki amerykanski KOLOS by sie nie mieścił na europipkowych małych dróżkach dlatego w europie robią te malutkie króciutkie kutaski co przy wypadkach się składają jak kutasek do napletka jak cie chce zgwałcic rafalala
reznik666 napisał/a:
bo europipki mają małe siurki i malutkie wąziutkie drogi robią i taki amerykanski KOLOS by sie nie mieścił na europipkowych małych dróżkach dlatego w europie robią te malutkie króciutkie kutaski co przy wypadkach się składają jak kutasek do napletka jak cie chce zgwałcic rafalala
Zajebało kryptopedalstwem na kilometr.
Kamilarz napisał/a:
Dlatego amerykańskie ciężarówki z tym dziobem są lepsze pytanie do ekspertów, czemu tylko tam takie produkują?
To ja jako Tyrowiec z zawodu i pasji się wypowiem.
Oczywiście chodzi o powierzchnię i układ dróg, nasze ciężarówki mają wyznaczoną długość zestawu by dopasować się do infrastruktury drogowej w EU i strefie Schengen. Może dodam parę ciekawostek kontrastów i kogoś w tym temacie zainteresuje.
- W Unii Europejskiej tak jak wspomniałem ciężarówki muszą mieć określoną długość całego zestawu (16.5m) natomiast USA to USA i tam od jakiegoś czasu zestawy są długie jakie są. Że Amerykanie mają manię wielkości. bądź taka kultura to przedłużają ramę ciągnika by porostu dodać metry co wpływa niekorzystnie na manewrowanie ale poprawia estetykę,
- W UE całkowita maksymalny ciężar ciężarowego nie wymagający większych zezwoleń na gabaryty to 40 ton, natomiast USA przy tak potężnie wyglądającej ciężarówce to 36 ton.
- USA jak i Europa w ciężarówkach wykorzystuje praktycznie te same silniki w ciężarówkach gdyż Europejskie marki zjadły te Amerykańskie (Renault Truck - USA Mack, Mercedes Truck - USA Freightliner, Volvo to wiadomo)
piwo za opis pałko
Szefie ja nie spałem. Przysięgam.