Nawet cos tam słychać było, jak rozmawiał z kimś przez tel., że szybko go trzeba przewieźć z powrotem do Niemiec i dogadać się z poprzednim właścicielem i zgłosić tam szkodę
Efekt finalny:
Widać komentujących pizdy swędzą z zazdrości że kogoś stać , a oni nadal za miskę ryżu zapierdalają . Jeśli was kiedyś będzie stać na taki model to tylko z papieru, do sklejania. Słyszał jeden z drugim o nowym czynniku chłodzącym do klimy który potrafi doprowadzić do samospalenia auta? Widać po zdjęciach że pożar wyszedł z komory silnikowej.
Widać komentujących pizdy swędzą z zazdrości że kogoś stać , a oni nadal za miskę ryżu zapierdalają . Jeśli was kiedyś będzie stać na taki model to tylko z papieru, do sklejania. Słyszał jeden z drugim o nowym czynniku chłodzącym do klimy który potrafi doprowadzić do samospalenia auta? Widać po zdjęciach że pożar wyszedł z komory silnikowej.
Chuja masz pojęcie i piszesz bajki niczym Andersen. To było auto z 2.0 dieslem. Zapaliło się, bo najprawdopodobniej miało wadliwa chłodniczke EGR. Była na ich wymianę akcja serwisowa. Najwyraźniej w tym przypadku auto nie brało w niej udziału.
Podobno niechcący włączył kierunkowskaz zmieniając pas.
Najgorsze, że "wewnętrzny zapłon" nie wchodzi do żadnego ubezpieczenia .... przejebane, kasa z dymem poszła.
W ponad 320 tys. pojazdów marki BMW wyposażonych w silniki wysokoprężne może dochodzić do wycieku glikolu z chłodnicy systemu recyrkulacji spalin (EGR), a w konsekwencji zapalenia się pozostałości oleju napędowego w gorących spalinach.
Akcja serwisowa samochodów BMW z silnikami Diesla rozpocznie się w przyszłym tygodniu. Moduły EGR znajdują się w autach z czterocylindrowymi silnikami wysokoprężnymi, które z linii produkcyjnej zjechały pomiędzy kwietniem 2015 i wrześniem 2016 roku. Ponadto awaria modułów EGR miejsce może mieć też w autach z sześciocylindrowymi silnikami Diesla, które wyprodukowano między lipcem 2012 i czerwcem 2015 roku. Możliwe awarie dotyczą pojazdów serii 3, 4, 5, 6, 7, X3, X4, X5 i X6