Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
yt /watch?v=xNdFTTmQLmw&feature=plcp
Mnie to od 5 lat na dysku siedzi.
btw.
Szkoda że po trójce się "Gotiki" skończyły (Arcania to chujnia z grzybnią, w Risenie za dużo było łażenia po jaskiniach i brak było polskiego dubbingu, a w R2 nie można zabijać NPC-ów. I pistolety dowalili zamiast łuków).
Gothic skonczyl sie na zabugowanej, spierdolonej do granic możliwości trójce, glupim systemie walki (klikaj jak najszybciej lewy przycisk myszy a bedzie git) dlatego, ze gra była robiona na szybko.
G1, G2 NK i ew. Risen. Dlaczego Risen? Bo poczułem klimat gotyka ale w innej szacie graficznej i z inną fabuła. Jedyny minus to taki, ze 23h~ grania i jest po wszystkim. Co do Risena 2 to jest to samo co zjebali na etapie G3, brak odskoku, brak systemu walki. Gralem w to scierwo 15 minut i wiecej nie mam zamiaru.
@rockface123 - Nie Piranha Bytes zbankrutowała, a JoWood wydawca gier serii Gothic. W tym rzecz że po utracie płynności finansowej przez JoWood, pełne prawa do marki Gothic mogą wrócić w najbliższym czasie do Piranha Bytes, więc możemy się doczekać kolejnej świetnej gry z tej serii, jedynie pod szyldem innego wydawcy .
A mi się zawsze wydawało, ze tylko zakończyli ze sobą współprace, JoWood dalej katuje te arcanie i inne machlojstwa a PB zrobiło nowy projekt - Risen.
A co do gothiców.
Jedynka była najlepsza bo fabułę przygotowywano 3 lata, do samego końca nie było wiadomo jak się ona potoczy.
W dwójce już na wstępie było wiadomo kto jest wrogiem przez co nie było już tej ciekawości. Gra nadrabiała to wielką liczbą postaci, zadań, wzajemną ich zależnością.
Noc kruka świetnie uzupełniła drugą część.
Gothic 3 to już przerost formy nad treścią, autorzy skupili się na wyjebanej grafice spowalniającej nawet najnowsze komputery. Fabuła była do bani, niby całkowicie nieliniowa a jednak jakaś taka okrojona. A najbardziej rozjebujące były trzy warianty zakończenia gry. Pokazy głupich slajdów z głupim komentarzem.
Gothic 4 to już nawet nie cRPG tylko biegnięcie do przodu i zabijanie wrogów. Nie ma się wpływu na nic tylko wędruje od punktu a do b. Nie trzeba ani myśleć, ani w żaden sposób wysilać się żeby przejść.
@Pan Kapitan ja polecam modyfikacje do tejże wspaniałej gry ;] do jedynki ,,czas zapłaty" tworzą tego moda od 2006 roku ale zaniedługo skończą ( max. w lutym ) a do dwójki noc kruka polecam Velaya mod,Juran i Jaktyl trójka do dno i muł do jądra ziemi a arcania... no cóż nie skomentuje tego czegoś to tak jakby wyszedł nfs w którym gracz zabija smoki gra zrobiona na siłę
piranha bytes zbankrutowało, firma umarła jak cała seria potem lecz fani utrzymują tą gre przy życiu
1:37 też tak robiłem
Pozwól ze Cie poprawie, to nei Phirania Bytes zbankrutowało gdyz to do nich naleza oba riseny a jedynie odlaczylo sie od JoWood po trojce i to wlasnie ta firma zbankrutowala po wydaniu 4 dobrze im bo toz to byla zbrodnia tak skaleczyc marke... A wedluk mnie juz 3 pozostawiala wiele do zyczenia.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów