18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 10 minut temu
🔥 Śmierć na tankowcu - teraz popularne
Gra nad którą pracuję
mateuszw93 • 2015-08-03, 23:14
Od jakichś 4 miesięcy pracuje nad swoją pierwszą grą, nic specjalnego, ale i tak chciałem się pochwalić

Zainspirowałem się Pong'iem i postawiłem na grafikę 3d:

no i wyszło coś takiego (Gameplay od 0:22, Ostrzegam muzyka może wk**wiać)



Grę tworzę na silniku Unreal Engine 4 używając głównie "Blueprints".
Wszystkie modele, muzyka, część tekstur (tą na ściankach kupiłem) sam tworzyłem, więc wygląda to jak wygląda...

Ciekawostka:
W grze nie użyłem kolizji, wszystko leci przez skrypt, przy dużych prędkościach piłka przelatywała przez wszystkie ściany.

Możecie pobrać tutaj:
Projekt na GameJolt.com

Materiał własny
Zgłoś
Avatar
kkk6666 2015-08-04, 0:23
Oj.... jak mam przy tym zwalić?
Zgłoś
Avatar
mateuszw93 2015-08-04, 0:25 6
Brath napisał/a:

Dobra, to teraz napisz mi jakiego języka używasz i ile linijek kodu na to poszło?

Oczywiście przydadzą się jeszcze nazwy bibliotek które do stworzenia tej gry użyłeś.
Chyba że cały silnik sam od podstaw stworzyłeś ale w to nie wierzę.



Wiec tak, linijek kodu w c++ napisałem około 20, może troszkę mniej, potrzebowałem wczytać rozdzielczość ekranu z systemu.

Silnik to Unreal engine 4 i używałem ich autorskiego języka (o ile można to nazwać językiem programowania)"Blueprints", osobiście nazwał bym to programowaniem graficznym, proste i przyjemne
Zgłoś
Avatar
Goofywrc 2015-08-04, 0:28 10
Unreal Engine 4 to świetna zabawka. Jeden człowiek jest w stanie nieźle namieszać, a co dopiero cała brygada grafików i programistów. Polecam w przyszłości znaleźć sobie jakichś paziów do pomocy i trzepanie hajsu na takich gierkach. Poza tym ten silnik nadaje się też do projektowania budynków co daje możliwość pobawić się grafikom w architektów i zasłynięcia w branży
Zgłoś
Avatar
BarbraStyle 2015-08-04, 0:40 1
Też bawiłem się w robienie gier, tyle że w Javie i na Androida, biblioteka LibGDX. Tu link do Google Play, jeśli kogoś interesuje - bit.ly/1SEajYh Taki prosty platformer, bez fajerwerków. Do poruszania się kwadratem używa się akcelerometru i ekranu dotykowego, napisanie gry zajęło mi około miesiąca. Wcześniej z programowaniem nie miałem do czynienia. Jeśli ktoś chce rozpocząć swoją przygodę z produkcją gier 2D na Androida, to polecam LibGDX. Nie ma ogromnych możliwości, ale jest za to w miarę proste w opanowaniu.
Zgłoś
Avatar
C................a 2015-08-04, 0:41
Zrób wersje na steama i androida, no i mulit, to z kolegami będzie można pograć
Zgłoś
Avatar
mateuszw93 2015-08-04, 0:47 3
Collaaaa napisał/a:

Zrób wersje na steama i androida, no i mulit, to z kolegami będzie można pograć



Staram się, wystawiłem się na GreenLight, poszukaj Bounce That Ball
Zgłoś
Avatar
Perfid 2015-08-04, 0:55
Hah, świetny pomysł, piwo w multi będzie świetne
Zgłoś
Avatar
petru23 2015-08-04, 1:27
dobre na telefon do kibla na dłuższe sranie.
Zgłoś
Avatar
hienamas 2015-08-04, 1:32
może jak byś wypuścił na konsole to bym zagrał bo sram na tego całego pc i steama
Zgłoś
Avatar
mateusz243 2015-08-04, 1:49
Cos jak stary dobry pong ;]
Zgłoś
Avatar
NeverWalkAlone 2015-08-04, 1:53
Jak dla mnie kozacko, dobre na zajebke
Zgłoś
Avatar
gimi84pl 2015-08-04, 2:01
Doobre, czerpałeś chyba z ssarpbc
Zgłoś
Avatar
l................h 2015-08-04, 2:53
Skojarzyło mi się z grą Vortex z iPoda nano 4g Możesz podchwycić parę pomysłów np. przechodzenie z levelu na level...
youtube: watch?v=-f-VnH-KgYE
Zgłoś
Avatar
pionner 2015-08-04, 3:25 1
Na prawdę przyjemne, mam tylko trzy uwagi:
-zgłupiałem w menu, nie wiedziałem na początku co mam tam zrobić, dopiero po padaczkowaniu myszą załapałem gdzie są przyciski.
-cały korytarz mógłby się powoli obracać (może w 1 stronę gdy piłka leci tam, w 2 gdy wraca?) dodałoby to grze dynamizmu
-nie wiem czy to tylko moje wrażenie, ale piłka tak jakby odbijała się nie od paletki, tylko z pół metra przed nią.

Poza tym gierka zajebista, 9/10

edit. zrób logosy na początku pomijalne. Niepomijalne intra to największe gówno w grach jakie można zrobić. (część gier nie pozwala pominąć za 1 razem, ale przy kolejnych odpaleniach się to zmienia- tak też jest nieźle, bo nie wkurzasz gracza za każdym razem )

edit2. w menu po wejściu w creditsy i wróceniu nie działa przycisk exit.
Zgłoś
Avatar
HejterSadola 2015-08-04, 3:54
Zrob gre na linuxa
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie