18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (1) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:34
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
Grafika komputerowa - Niespełnione obietnice
D................k • 2013-04-29, 15:49
O tym jak technologiczne dema mają się do oprawy w grach. Postanowiłem wybrać kilka przykładów.

3DMark 2001 SE i Nvidia Dusk Ultra (2001 i 2003)
Naturalnie wyglądająca roślinność.


Ładniej wyglądającą roślinność zaoferował dopiero "Crysis".

nVidia Nalu Demo (2004)

Tech demo z czasów PS2. Ani ówczesna, ani obecna generacja nie oferuje tak zaawansowanej symulacji włosów. Nowa technologia TressFX wykorzystana w ostatnim Tomb Raiderze wypada przy tym demie mizernie...

Canyon Flight demo sequence - 3DMark06 (2006)

Tym razem iście next-genowa animacja walki z morskim smokiem. Demo sprzed siedmiu lat wygląda lepiej od wszystkich do tej pory wydanych gier...
Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
m.a.r.i.o. 2013-04-29, 16:32 9
Te dema służą do obliczania mocy komputera, co ludziom po takiej grafice w grach jak np. w dacie premiery danego benchmarka 99% normalnych komputerów dostaje zadyszki niczym 95 letnia babcia wbiegająca na 4 piętro z pieskiem i torbą zakupów z biedronki?

Więc te obietnice to trochę na wyrost bo chyba nikt nic nie obiecywał. Poza tym patrz np. tu:


Masz mega grafikę, to jest Luminous, silnik na którym powstają gry next-genowe Sqare Enix'a, może już niedługo np. na PS4 będzie nam dane to zobaczyć
Zgłoś
Avatar
~Velture 2013-04-29, 16:50 2
Oczywiście jesteś świadom ,że nie każdy ma chuj wie jak wydajnego kompa i gry są tak projektowane aby jak największa ilość osób mogła w nie pograć.

Nie jest sztuką dojebać grafikę foto-realistyczną gdzie przy użyciu 4x GF GTX6xx w układzie SLi mamy ok 30-40fps.
Zgłoś
Avatar
zajete1 2013-04-29, 16:57
Animacja walki ze smokiem lepsza od gry, zajebiście ale jak ma sie kurwa animacja do gry? Zobacz sobie animacje Bagińskiego i dalej narzekaj, że jego animacje takie zajebiste a gry zjebane. Coś jak porównywanie filmu do gry.
Zgłoś
Avatar
~Velture 2013-04-29, 16:58 6
@up
Are you high or just incredibly stupid?
Zgłoś
Avatar
maniek1205 2013-04-29, 17:29
polecam obejrzeć trailer Dragon Age 2
Zgłoś
Avatar
D................k 2013-04-29, 17:47
maniek1205,
Animacje renderowane kilkaset godzin się nie liczą.
Zgłoś
Avatar
m................e 2013-04-29, 17:54 1
autorze, ty chyba jesteś ślepy jeśli twierdzisz, że "Ładniej wyglądającą roślinność zaoferował dopiero "Crysis"."
dla mnie ta druga animacja jest jak wyjęta z Tomb Raider: Legend w wersji na PS2 z 2006 roku.
a drzewa z pierwszego filmu wyglądają jak z Just Cause albo Obliviona - obie również z 2006 roku.
włosy to co innego, ta animacja skupia się wyłącznie na nich. w grach masz jeszcze świat ów gry.
tak więc nie wiem o co awantura, żadnych obietnic tu nie było i nie taki cel dema mają.
Zgłoś
Avatar
E................t 2013-04-29, 18:22
najwiecej pierdola ci co nie graja,ale co ja tam wiem spadam na diablusa 3 bo fajnie sie gra w trybie hard core
Zgłoś
Avatar
0nline 2013-04-29, 19:53
To i ja dorzucę do pieca i gwoli wyjaśnień.
Tech dema i benchmarki pokazujące możliwości technologiczne są liczone real time ale o predefiniowane tablice które definiują zachowanie się obiektów na scenie. Innymi słowy - zawsze jest odtwarzana ta sama sekwencje i wszystkie obiekty na scenie zachowują się tak samo za każdym razem. W grach to raczej niemożliwe gdyż mamy do czynienia z interakcją gracza z postacią i światem (komp. nie wie gdzie się obejrzymy i co zrobimy) stąd trudniej zaprząc do pracy mega złożone obiekty (tu np. z pomocą przychodzi tesselacja).
Łatwiej w tech demach zamieścić fajne efekty gdyż z góry można określić ilość/jakość sceny 3D.
Inna sprawa to fakt że nowe silniki do gier są o wiele bardziej złożone niż to co zaprezentowano w temacie. Do poprawności fizycznej jeszcze brakuje ale mamy już namiastkę quasi renderera
Zgłoś
Avatar
rybaadhd 2013-04-29, 19:57 1
EudezetReprezent,
Cytat:

najwiecej pie**ola ci co nie graja,ale co ja tam wiem spadam na diablusa 3 bo fajnie sie gra w trybie hard core



Zgłoś
Avatar
l................e 2013-04-29, 22:53 9
EudezetReprezent napisał/a:

najwiecej pierdola ci co nie graja,ale co ja tam wiem spadam na diablusa 3 bo fajnie sie gra w trybie hard core



Serio jest się czym szczycić 32 letni No lifie
Zgłoś
Avatar
bloodwar 2013-04-30, 8:56 1
Najgorsze w benchmarkach jest to, że dają wrażenie złożonej obietnicy, której przez kolejne lata nikt i tak nie spełni. Tak było np. z liściami - każdy producent sprzętu graficznego zapewniał nas od lat, że lada moment, już niedługo zobaczymy liście na drzewach, które nie będą płaską teksturą tylko pojedyńczym, złożonym obiektem 3D do którego można podejść i obejrzeć sobie ze wszystkich stron. I że każdy liść na drzewie będzie inny, każdy będzie reagował na wiatr, przechodzącego człowieka, strzelanie, ogień itp. Wiedzą, że to nierealne ale mimo to co roku to obiecują. A najgorsze jest to, że producenci gier ich wspierają, wypuszczając "zajawki" gier z wielemówiącym "real time ingame video", które sugeruje, że filmik nie jest jakimś renderem z intra/przerywnika filmowego tylko elementem gry - tak było np. ze słynnym filmikiem "z dziewczynką" z gry Dead Island gdzie widzieliśmy np. zbliżenie na bardzo szczegółowe oko a potem odjazd kamery i akcja, w tle widać było elementy krajobrazu (latarnia morska) widoczne na upublicznionych wcześniej screenach z fazy alfa gry, więc każdy oczekiwał, że grafika poszła aż tak naprzód że w grze zobaczą pojedyńcze włosy postaci, rzęsy i brwi nie będące teksturą tylko pojedyńczymi elementami 3D a tu chuj, gra może i wyglądała ładnie ale na pewno nie aż tak jak w trailerze, który okazał się po prostu kolejnym renderem
Zgłoś
Avatar
BiałaSiła 2013-04-30, 17:05 3
battlefield 4, jeżeli ktoś jeszcze nie widział. Gra jeszcze nie wyszła a już ma pierwszy dodatek
Zgłoś
Avatar
SeleremJesteem 2013-04-30, 17:17 66
Sram na grafikę.

Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem