Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@up a nie prościej kupić auto sportowe a nie dostawczaka warzyw?
Podaj przykład- jakie auto sportowe kupiłbyś zamiast takiego Polo przy założeniu że chcesz startować w rajdach a nie rwać karyny i ściagać się z wieśniakami spod świateł?
Up, no jak to kurwa jakie? Golfa IV!
Peugeot 205 GTi, Renault Clio RS, jakąś cytrynę VTS albo Abartha 500.
Ja już jestem dorobiony. O mnie się nie bójta. Mam wózek, którym jeżdżę na autostradzie lewym pasem w pierwszej lidze.
Peugeot 205 GTi, Renault Clio RS, jakąś cytrynę VTS albo Abartha 500.
Pug 205 GTI- klasyk, kupujesz jak chcesz do HRSMP, nie chcesz do HRSMP to 205 odpada.
Clio RS- słabe porównanie bo ereska wychodzi od 3 gen i jest w kurwe dużo droższa od Polo GTI. Prędzej by można było porównać Clio 2 Sport, ale znacznie większa pojemność sprawia że to już inna klasa, więc auta ze sobą nie mogą bezpośrednio konkurować.
Saxofon i C2 VTS- no jest opcja, choć polemizowałbym co jest bardziej nerwowe C2 czy takie Polo.
Abarth 500 drogie jak jasny przechuj.
Zaletą Polo GTI jest powiązanie z Ibizą, co za tym idzie z Cuprą. Samochód ma dobre zaplecze części zamiennych do sportu, w miarę nieskomplikowaną konstrukcję zawieszenia, bardzo wydajne hamulce, krótkie i fajne skrzynie no i oczywiście silnik 1,4 16V, który jest uważany za jeden z bardziej udanych.
Patrzcie tutaj
youtube.com/watch?v=B7YbgRZ_tLY
To auto jest mocno powiązane konstrukcyjnie z Polo.
Pug 205 GTI- klasyk, kupujesz jak chcesz do HRSMP, nie chcesz do HRSMP to 205 odpada.
Clio RS- słabe porównanie bo ereska wychodzi od 3 gen i jest w kurwe dużo droższa od Polo GTI. Prędzej by można było porównać Clio 2 Sport, ale znacznie większa pojemność sprawia że to już inna klasa, więc auta ze sobą nie mogą bezpośrednio konkurować.
Saxofon i C2 VTS- no jest opcja, choć polemizowałbym co jest bardziej nerwowe C2 czy takie Polo.
Abarth 500 drogie jak jasny przechuj.
Zaletą Polo GTI jest powiązanie z Ibizą, co za tym idzie z Cuprą. Samochód ma dobre zaplecze części zamiennych do sportu, w miarę nieskomplikowaną konstrukcję zawieszenia, bardzo wydajne hamulce, krótkie i fajne skrzynie no i oczywiście silnik 1,4 16V, który jest uważany za jeden z bardziej udanych.
Patrzcie tutaj
youtube.com/watch?v=B7YbgRZ_tLY
To auto jest mocno powiązane konstrukcyjnie z Polo.
1.4 udany silnik
Gorszego gówna chyba w życiu nie było
Jeżeli masz na myśli te jednostkę MPI 8V czy 16V jeden chuj, tłoki są zrobione z foli aluminiowej po kanapkach, przy przebiegu 150kkm występuje pistonslap i silnik chodzi jak TDI.
Jeżeli masz na myśli TSI czy tam TFSI, no to nawet nie chce mi się pisać co tam się w tym gównie jebało....
A co do samochodów na KJS czy tam N-grupa, lepszych od tego gównianego tałatajstwa Polo III:
Honda Civic
Honda Integra
Honda CRX
Mazda MX-3
Subaru Justy - Osobiście polecam,zajebiście idzie bokiem na szutrze
Fiat Stilo
Fiat Punto Abarth
MG ZR
Nawet Alfa 147 się lepiej prowadzi
1.4 udany silnik
Gorszego gówna chyba w życiu nie było
Jeżeli masz na myśli te jednostkę MPI 8V czy 16V jeden chuj, tłoki są zrobione z foli aluminiowej po kanapkach, przy przebiegu 150kkm występuje pistonslap i silnik chodzi jak TDI.
Jeżeli masz na myśli TSI czy tam TFSI, no to nawet nie chce mi się pisać co tam się w tym gównie jebało....
A co do samochodów na KJS czy tam N-grupa, lepszych od tego gównianego tałatajstwa Polo III:
Honda Civic
Honda Integra
Honda CRX
Mazda MX-3
Subaru Justy - Osobiście polecam,zajebiście idzie bokiem na szutrze
Fiat Stilo
Fiat Punto Abarth
MG ZR
Nawet Alfa 147 się lepiej prowadzi
Zależy od rocznika. Zwykłe 1,4 16V po 2003 roku jest dobre. Jeśli chodzi o stosunek pojemności do mocy to tutaj może ten silnik porównać raczej tylko z K serią a ona wypierdala UPG jednak znacznie częściej. 8V to zupełnie inny silnik.
Co do reszty. Civic szybszy ale znacznie droższy z uwagi na kłopotliwe zawieszenie.
Integra droga jak przeskurwysyn. Auto takie o, jako takie, nie przygotowane do rajdów ponad 30 tys. Fajna ale moim zdaniem nie warta swojej ceny z dupy.
CRX jak Civic tyle że nerwowe strasznie.
Mazda MX3. Sobie chyba jaja robisz.
Doprowadzenie Justy do bycia konkurencyjnym autem z uwagi na straty na przeniesieniu napędu to koszt wielki po prostu.
Stilo i Punto- klasa wyżej jak Clio Sport
MG ZR- ultra drogie i trudne do znalezienia zawieszenie. Parę gratów pasuje z Hondy, resztę kurwa szukaj po świecie bo w Polsce nie znajdziesz.
Alfa 147 to gównisko i nie ma co z tym stwierdzeniem walczyć.
Ludzie, chcecie jednoznacznie określić Polo mianem gówna to bierzecie auta z klasy K2 za napędem na przód i porównywalną ceną. Co to kurwa za porównanie Integra- Polo jak za cenę Integry do remontu masz Polówkę już przygotowaną przynajmniej do SKJS.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów