📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Bardziej widowiskowy niż groźny. Groźny jest wtedy gdy auto wytraca całą swoją prędkość na przeszkodzie.
Rolka jakich setki w tym sporcie, najbezpieczniejszy z możliwych sposobów wytracenia energii...
A te betonowe kręgi tak zapraszały, tak puszczały oko do załogi...
Co ludźmi kieruje by wybrać do rajdu takie gówno jak polówka. Wyważenie tego auta jest naprawdę niesamowite. Powinno mieć z urzędu zakaz przekraczania prędkości 40
Jaka jest przyczyna wykolejenia?
Albo droga była nie równa albo po prostu tak jak mówiłem droga był nie równa ,a podwozie też było złe.
Albo droga była nie równa albo po prostu tak jak mówiłem droga był nie równa ,a podwozie też było złe.
Jak zawsze można liczyć na trafne opinie ekspertów w każdej kurwa dziedzinie
Wieśwagen jest do wożenia pyrcoków i łogurkuf na plac targowy a nie do ścigania się.
Chuja się znacie. Polo GTI tej generacji wyjątkowo dobrze sprawdza się jako samochód do sportu. Bezpośrednia przyczyna tego wypadku wg mnie poniżej.
Często przed zakrętem ustawia się auto tak, żeby przy wyjściu można było przypierdolić. Tutaj powinien przed skokiem zwolnić i trzymać prawą stronę (opis pilota powinien zawierać taką informację). W przypadku miejsca, gdzie kierowca wyleciał- ustawił samochód za bardzo po lewej, przez co po skoku miał przód skierowany poza asfalt. Następnie poleciała zbyt mocna kontra w lewo. Widać to po nagłym transferze masy z tyłu na przód pojazdu, samo lądowanie tego zjawiska nie wywołało bo kontra miała miejsce już po odbiciu amortyzatorów. Oprócz nagłego odciążenia tyłu, prawe tylne koło złapało trawę. Podsumowując- masa samochodu była skoncentrowana na szczególnie na prawym, przednim kole, dalej prawe tylne koło, w następnej kolejności lewe przednie, natomiast lewe tylne miało najmniejsze obciążenie i prawdopodobnie oderwało się od ziemii. Główny punkt oparcia tyłu samochodu był poza asfaltem. Na uwagę zasługuje fakt, że kierowca wyprowadził auto z poślizgu (szczególnie trudnego) jednak przykurwił w mostek. Gdyby nie było przeszkody w plenerze po lewej to by z tego wyszedł. Sama kontra w lewo- gdyby była słabsza to i tak by wypadł ale po prawej.
Jedyną możliwością uniknięcia tego wypadku byłoby wolniejsze wejście w zakręt przed szczytem od prawej.
Często przed zakrętem ustawia się auto tak, żeby przy wyjściu można było przypierdolić. Tutaj powinien przed skokiem zwolnić i trzymać prawą stronę (opis pilota powinien zawierać taką informację). W przypadku miejsca, gdzie kierowca wyleciał- ustawił samochód za bardzo po lewej, przez co po skoku miał przód skierowany poza asfalt. Następnie poleciała zbyt mocna kontra w lewo. Widać to po nagłym transferze masy z tyłu na przód pojazdu, samo lądowanie tego zjawiska nie wywołało bo kontra miała miejsce już po odbiciu amortyzatorów. Oprócz nagłego odciążenia tyłu, prawe tylne koło złapało trawę. Podsumowując- masa samochodu była skoncentrowana na szczególnie na prawym, przednim kole, dalej prawe tylne koło, w następnej kolejności lewe przednie, natomiast lewe tylne miało najmniejsze obciążenie i prawdopodobnie oderwało się od ziemii. Główny punkt oparcia tyłu samochodu był poza asfaltem. Na uwagę zasługuje fakt, że kierowca wyprowadził auto z poślizgu (szczególnie trudnego) jednak przykurwił w mostek. Gdyby nie było przeszkody w plenerze po lewej to by z tego wyszedł. Sama kontra w lewo- gdyby była słabsza to i tak by wypadł ale po prawej.
Jedyną możliwością uniknięcia tego wypadku byłoby wolniejsze wejście w zakręt przed szczytem od prawej.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów