18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 18:39
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Śmierć na tankowcu - teraz popularne
🔥 Się zagapił - teraz popularne
Avatar
Halman 2018-10-07, 20:01 2
jak od razu widać 50/60fps... aż miło popatrzeć zawodowemu oku....
Zgłoś
Avatar
Miles87 2018-10-07, 20:04
Niemec? Polaczek? Chcesz coś jeszcze dodać lewaku?
Zgłoś
Avatar
mygyry 2018-10-07, 20:10 3
Kolaczek, capie nawet przepisać nie umiesz?
Zgłoś
Avatar
mesjans 2018-10-07, 20:18 4
Bardziej widowiskowy niż groźny. Groźny jest wtedy gdy auto wytraca całą swoją prędkość na przeszkodzie.
Zgłoś
Avatar
sadystycznie bolesny 2018-10-07, 20:18 3
Rolka jakich setki w tym sporcie, najbezpieczniejszy z możliwych sposobów wytracenia energii...
Zgłoś
Avatar
aaaaaaaaaaaaaa 2018-10-07, 20:20
A te betonowe kręgi tak zapraszały, tak puszczały oko do załogi...
Zgłoś
Avatar
petru23 2018-10-07, 20:27 4
To Anna Grodzka ma swój rajd?
Zgłoś
Avatar
gabriel0 2018-10-07, 22:41
Co ludźmi kieruje by wybrać do rajdu takie gówno jak polówka. Wyważenie tego auta jest naprawdę niesamowite. Powinno mieć z urzędu zakaz przekraczania prędkości 40
Zgłoś
Avatar
Lee225 2018-10-07, 22:51 1
Jaka jest przyczyna wykolejenia?

Albo droga była nie równa albo po prostu tak jak mówiłem droga był nie równa ,a podwozie też było złe.

Zgłoś
Avatar
Tryper 2018-10-08, 0:35
Kto grubo idzie, zajebać musi.
Zgłoś
Avatar
Heydash 2018-10-08, 6:40 1
@gabriel0 bo w polo się nie pierdolo
Zgłoś
Avatar
Sosna84 2018-10-08, 9:05
Jak zawsze można liczyć na trafne opinie ekspertów w każdej kurwa dziedzinie
Zgłoś
Avatar
Wiewór 2018-10-08, 9:23 1
Wieśwagen jest do wożenia pyrcoków i łogurkuf na plac targowy a nie do ścigania się.
Zgłoś
Avatar
100Burned 2018-10-08, 11:12 1
Chuja się znacie. Polo GTI tej generacji wyjątkowo dobrze sprawdza się jako samochód do sportu. Bezpośrednia przyczyna tego wypadku wg mnie poniżej.

Często przed zakrętem ustawia się auto tak, żeby przy wyjściu można było przypierdolić. Tutaj powinien przed skokiem zwolnić i trzymać prawą stronę (opis pilota powinien zawierać taką informację). W przypadku miejsca, gdzie kierowca wyleciał- ustawił samochód za bardzo po lewej, przez co po skoku miał przód skierowany poza asfalt. Następnie poleciała zbyt mocna kontra w lewo. Widać to po nagłym transferze masy z tyłu na przód pojazdu, samo lądowanie tego zjawiska nie wywołało bo kontra miała miejsce już po odbiciu amortyzatorów. Oprócz nagłego odciążenia tyłu, prawe tylne koło złapało trawę. Podsumowując- masa samochodu była skoncentrowana na szczególnie na prawym, przednim kole, dalej prawe tylne koło, w następnej kolejności lewe przednie, natomiast lewe tylne miało najmniejsze obciążenie i prawdopodobnie oderwało się od ziemii. Główny punkt oparcia tyłu samochodu był poza asfaltem. Na uwagę zasługuje fakt, że kierowca wyprowadził auto z poślizgu (szczególnie trudnego) jednak przykurwił w mostek. Gdyby nie było przeszkody w plenerze po lewej to by z tego wyszedł. Sama kontra w lewo- gdyby była słabsza to i tak by wypadł ale po prawej.

Jedyną możliwością uniknięcia tego wypadku byłoby wolniejsze wejście w zakręt przed szczytem od prawej.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie