📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 18:39
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:40
🔥
Śmierć na tankowcu
- teraz popularne
🔥
Się zagapił
- teraz popularne
Bardziej widowiskowy niż groźny. Groźny jest wtedy gdy auto wytraca całą swoją prędkość na przeszkodzie.
Rolka jakich setki w tym sporcie, najbezpieczniejszy z możliwych sposobów wytracenia energii...
A te betonowe kręgi tak zapraszały, tak puszczały oko do załogi...
Co ludźmi kieruje by wybrać do rajdu takie gówno jak polówka. Wyważenie tego auta jest naprawdę niesamowite. Powinno mieć z urzędu zakaz przekraczania prędkości 40
Jaka jest przyczyna wykolejenia?
Albo droga była nie równa albo po prostu tak jak mówiłem droga był nie równa ,a podwozie też było złe.
Albo droga była nie równa albo po prostu tak jak mówiłem droga był nie równa ,a podwozie też było złe.
Jak zawsze można liczyć na trafne opinie ekspertów w każdej kurwa dziedzinie
Wieśwagen jest do wożenia pyrcoków i łogurkuf na plac targowy a nie do ścigania się.
Chuja się znacie. Polo GTI tej generacji wyjątkowo dobrze sprawdza się jako samochód do sportu. Bezpośrednia przyczyna tego wypadku wg mnie poniżej.
Często przed zakrętem ustawia się auto tak, żeby przy wyjściu można było przypierdolić. Tutaj powinien przed skokiem zwolnić i trzymać prawą stronę (opis pilota powinien zawierać taką informację). W przypadku miejsca, gdzie kierowca wyleciał- ustawił samochód za bardzo po lewej, przez co po skoku miał przód skierowany poza asfalt. Następnie poleciała zbyt mocna kontra w lewo. Widać to po nagłym transferze masy z tyłu na przód pojazdu, samo lądowanie tego zjawiska nie wywołało bo kontra miała miejsce już po odbiciu amortyzatorów. Oprócz nagłego odciążenia tyłu, prawe tylne koło złapało trawę. Podsumowując- masa samochodu była skoncentrowana na szczególnie na prawym, przednim kole, dalej prawe tylne koło, w następnej kolejności lewe przednie, natomiast lewe tylne miało najmniejsze obciążenie i prawdopodobnie oderwało się od ziemii. Główny punkt oparcia tyłu samochodu był poza asfaltem. Na uwagę zasługuje fakt, że kierowca wyprowadził auto z poślizgu (szczególnie trudnego) jednak przykurwił w mostek. Gdyby nie było przeszkody w plenerze po lewej to by z tego wyszedł. Sama kontra w lewo- gdyby była słabsza to i tak by wypadł ale po prawej.
Jedyną możliwością uniknięcia tego wypadku byłoby wolniejsze wejście w zakręt przed szczytem od prawej.
Często przed zakrętem ustawia się auto tak, żeby przy wyjściu można było przypierdolić. Tutaj powinien przed skokiem zwolnić i trzymać prawą stronę (opis pilota powinien zawierać taką informację). W przypadku miejsca, gdzie kierowca wyleciał- ustawił samochód za bardzo po lewej, przez co po skoku miał przód skierowany poza asfalt. Następnie poleciała zbyt mocna kontra w lewo. Widać to po nagłym transferze masy z tyłu na przód pojazdu, samo lądowanie tego zjawiska nie wywołało bo kontra miała miejsce już po odbiciu amortyzatorów. Oprócz nagłego odciążenia tyłu, prawe tylne koło złapało trawę. Podsumowując- masa samochodu była skoncentrowana na szczególnie na prawym, przednim kole, dalej prawe tylne koło, w następnej kolejności lewe przednie, natomiast lewe tylne miało najmniejsze obciążenie i prawdopodobnie oderwało się od ziemii. Główny punkt oparcia tyłu samochodu był poza asfaltem. Na uwagę zasługuje fakt, że kierowca wyprowadził auto z poślizgu (szczególnie trudnego) jednak przykurwił w mostek. Gdyby nie było przeszkody w plenerze po lewej to by z tego wyszedł. Sama kontra w lewo- gdyby była słabsza to i tak by wypadł ale po prawej.
Jedyną możliwością uniknięcia tego wypadku byłoby wolniejsze wejście w zakręt przed szczytem od prawej.