18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Śmierć na tankowcu - teraz popularne
Avatar
s................r 2013-04-21, 10:27 1
Yngwie? Gitarowy przerost formy nad treścią. Gram na wieśle od jakichs 15 lat, zatem czuję sie uprawniony do własnej opinii. Jak już to Satriani.
Zgłoś
Avatar
Rockmen 2013-04-21, 10:37
chujowo zagrane, nieprecyzyjnie, nieczysto i nierytmicznie. Napierdalać tak od chuja każdy moze sie nauczyc, to nie jest trudne. Uwierzcie mi, jestem pierdolonym ekspertem.
Zgłoś
Avatar
wolo1994 2013-04-21, 11:04
Wiosło i wiosło, a nawet nie wiecie co to tak naprawdę znaczy -.-
Zgłoś
Avatar
MCL 2013-04-21, 11:12
IMHO yngwie to gość który słynie z napierdalania pentatoniki w prędkości nadświetlnej i niewiele więcej było widać na tym filmiku... inna sprawa, że napierdalać pentatonikę w jakiejkolwiek prędkości większej niż 120bpm po prostu trzeba umieć i trzeba mieć talent, no i nie brzmi to źle, a nawet dobrze. Dlatego piwo, ale dałbym dziesięc piw za choćby satrianiego jak ktoś wyżej wspomniał.
Zgłoś
Avatar
b................e 2013-04-21, 11:20 1
A tam Malmsteen. Vai i Satriani to są gitarzyści.
Zgłoś
Avatar
Bachowski 2013-04-21, 12:43 1
Fragment wyśmienitego koncertu G3. Polecam całość.
Zgłoś
Avatar
franz_maurer 2013-04-21, 12:57 2
Malmsteen - człowiek który chyba na wszystkim ma logo Ferrari. Jakoś nie przepadam za typem. Ale żeby kurwa nie było że podniecam się sleszem . Bo slash (a raczej srash) to dosyć chujowy gitarzysta który wybił się na zespole dla dziewczyn.
Zgłoś
Avatar
hajtkol 2013-04-21, 13:20
Franz. To o Slashu to prawda, nie ma się czym jarać.
Zgłoś
Avatar
MichaU 2013-04-21, 13:22 1
MCL napisał/a: