18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (7) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:27
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:19
Historia Audi 80, A4
ripman • 2012-11-03, 9:51
Ostatnio same BMW i ich hejterzy Czas na odmiane zagłębić się w OOOO

Pierwsza generacja modelu zadebiutowała w roku 1972. Zastępowała ona model F103. Do napędu użyto silników R4 z rozrządem typu SOHC. Samochód dostępny był jako 2- i 4-drzwiowy sedan oraz 5-drzwiowe kombi, które oferowano jedynie na rynek północnoamerykański. Tam też auto było sprzedawane pod oznaczeniem Audi Fox. Technicznie model opierał się w dużej mierze na Volkswagenie Passacie B1.

W Audi 80 B1 przednie zawieszenie oparte było na kolumnach Macphersona, natomiast tylne na belce i drążku Paharada wraz ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami.

Skutkiem udanych prac rozwojowych w zakresie designu Audi 80 w 1973 r. przyznano tytuł "European Car of the Year", pokonując min. Renault 5 czy Alfę Romeo Alfette.

Auto przeszło lifting w 1976 roku. Wprowadzono wówczas nowe, kwadratowe tylne i przednie światła w stylu nowo wprowadzonych Audi 100 C2 stosując także 1,6 zamiast 1,5 litrowych silników (jeszcze z 75/85 KM) oraz dodano nowy model - 80 GTE z silnikami 1,6 l z wtryskiem paliwa (110 KM; 81 kW) zastępując wcześniejszą wersję 80 GT.

Na niektórych rynkach oferowany był również jako wersja pięciodrzwiowa "Avant". Był to sprzedawany z sukcesem Volkswagen Passat z podmienioną atrapą chłodnicy na Audi z przodu pojazdu.

Produkcja pierwszej generacji trwała do 1978 roku kiedy to zdecydowano o zakończeniu produkcji samochodów opartych na platformie B1. Fabrykę opuściło 1 103 766 egzemplarzy[1]

Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
kalwi89 2012-11-03, 22:00 2
a to jest mój samochód :



relatywnie tanie w utrzymaniu, nie wymaga ubezpieczenia ani przeglądu ( konserwuje się samo ), ale strasznie dużo pali :/
Zgłoś
Avatar
kamilsad 2012-11-03, 22:12 2
Pierwzy seryjnieprodukowany samochód z napedem 4x4 (oczywiscie nie mowimy o terenowkach itp.) to byl Jensen FF pl.wikipedia.org/wiki/Jensen_FF
Pięć lat póżniej Subaru montowało napęd 4x4 w modelu Leone, zaś pod koniec lat 70-tych amerykański AMC produkował model eagle ktory był pierwszym suvem, produkowali go jako sedan, kombi i 3 drzwiowe coupe.
O ile dobrze pamiętam to było coś jeszcze wcześniej ale była to krótka seria i niestety zapomnialem nazwy, jak sobie przypomne to napisze.

EDIT.
Radziecki GAZ 61 z lat 40-tych też miał 4x4 google.pl/imgres?imgurl=http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110421...
Zgłoś
Avatar
dawid301293 2012-11-03, 22:47 1
dzięki za wstawke, jakieś to kurwa sadystyczne
Zgłoś
Avatar
pandka 2012-11-03, 22:53
Za audi zawsze piwo . Sam mam dwie audice - 80 B4 z 93 i A4 B6 z 2k2, obydwa 1.9 TDI i muszę przyznać, że 80-tka jest nie do zajeżdżenia. Ten czołg ma tak mocne blachy, że zniszczyć go może chyba tylko ruska Łada (patrząc po tym, co one wyprawiają na tych filmikach od kacapów). Auto swoje przeżyło, a mimo to dalej jest w świetnym stanie i za nic w świecie go nie sprzedam, bo jak je mam oddać za te kilka tysi, to nie warto, bo ten łobuz pociągnie jeszcze tyle lat, że hoho...
Zgłoś
Avatar
Gwardek 2012-11-03, 23:19
Audi zmotoryzowało polską wieś. Są to samochody dla buraków, że "co to nie oni".
Zgłoś
Avatar
ripman 2012-11-03, 23:26
Gwardek napisał/a:

Audi zmotoryzowało polską wieś. Są to samochody dla buraków, że "co to nie oni".



jak rozumiem jeździsz BMW ?

btw i offtopem masz ciekawy balans "piw"

kamilsad napisał/a:

Pierwzy seryjnieprodukowany samochód z napedem 4x4 (oczywiscie nie mowimy o terenowkach itp.) to byl Jensen FF pl.wikipedia.org/wiki/Jensen_FF
Pięć lat póżniej Subaru montowało napęd 4x4 w modelu Leone, zaś pod koniec lat 70-tych amerykański AMC produkował model eagle ktory był pierwszym suvem, produkowali go jako sedan, kombi i 3 drzwiowe coupe.
O ile dobrze pamiętam to było coś jeszcze wcześniej ale była to krótka seria i niestety zapomnialem nazwy, jak sobie przypomne to napisze.

EDIT.
Radziecki GAZ 61 z lat 40-tych też miał 4x4 google.pl/imgres?imgurl=http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110421...



czyli rzeczywiście niemieckie kurwy kłamały xD
Zgłoś
Avatar
Gwardek 2012-11-03, 23:31 1
@UP
Tak się składa, że gówno mnie obchodzi mój czy twój balans piw. Jeśli to dla ciebie jest wyznacznikiem zajebistości to szczerze ci gratuluje. I nie jeżdzę bmw jak to wcześniej napisałeś tylko renault. Co do buraków z audi to wiem co mówię, bo akurat tak się składa, że bardziej audi bym nazwał dresowozem niż bmw. Chamów wpierdalających się w ostatnim momencie z audic nie brakuje. Najczęściej jest to typ w skórze i z telefonem przy uchu a na ręce ma podróbę rolexa. Tyle w temacie.
Zgłoś
Avatar
G................9 2012-11-03, 23:57 1
@up
Z tego co zauważyłem , na polskiej wsi prym wiedzie Audi A6 C5, koniecznie w "tedeiku", wszak silniki benzynowe to "żłopiące paliwo hektolitrami monstra". Nie mam nic do Audi ale wieśniaki, specjalnie użyłem słowa "wieśniaki" - nie mieszkańcy wsi bo to zupełnie inna klasa społeczna, uwielbiają A6 1.9TDI (najlepszy samochód świata kurwa mać chodzi na gnojówkę TDI kurwa diesel power pół miliona przebiegu!!!).
Więc jest coś w Twoich słowach.
Zgłoś
Avatar
dr_dex 2012-11-04, 0:22
Za audi piwko w ciemno. Sam takim smigam i nie ma chuja na mariole

______________

"A może słucham Ciebie, a może mnie to jebie ..."
Kaliber 44 - "Może tak może nie"
Zgłoś
Avatar
Gwardek 2012-11-04, 2:33
Gurgul99 napisał/a:

Z tego co zauważyłem , na polskiej wsi prym wiedzie Audi A6 C5, koniecznie w "tedeiku", wszak silniki benzynowe to "żłopiące paliwo hektolitrami monstra". Nie mam nic do Audi ale wieśniaki, specjalnie użyłem słowa "wieśniaki" - nie mieszkańcy wsi bo to zupełnie inna klasa społeczna, uwielbiają A6 1.9TDI (najlepszy samochód świata kurwa mać chodzi na gnojówkę TDI kurwa diesel power pół miliona przebiegu!!!).
Więc jest coś w Twoich słowach.


Jeszcze do tego zestawienia bym dodał audi 80. W środku wygląda jak by go Josef Fritzl projektował, ale co ja się tam znam...
Zgłoś
Avatar
ripman 2012-11-04, 10:08
Gwardek napisał/a:

@UP
Tak się składa, że gówno mnie obchodzi mój czy twój balans piw. Jeśli to dla ciebie jest wyznacznikiem zajebistości to szczerze ci gratuluje. I nie jeżdzę bmw jak to wcześniej napisałeś tylko renault. Co do buraków z audi to wiem co mówię, bo akurat tak się składa, że bardziej audi bym nazwał dresowozem niż bmw. Chamów wpierdalających się w ostatnim momencie z audic nie brakuje. Najczęściej jest to typ w skórze i z telefonem przy uchu a na ręce ma podróbę rolexa. Tyle w temacie.



Gwarek tak sie sklada ze nie umiesz czytać napisałem ci calkowicie offtopem jak to wyglada a nie ze to jest jakis "wyznacznik zajebistosci" za bardzo sie podnieciłeś dziecko pozdrawiam



rzeczywiście Twoj renault wypada lepiej niż passat

Zgłoś
Avatar
kkubam 2012-11-04, 12:21 1
Za OOOO zawsze chętnie wypiję (i postawię) browarka, a krytykom mogę pokazać tylko palec (środkowy :-')
Zgłoś
Avatar
s................r 2012-11-04, 16:41
Cytat:

A6 1.9TDI (najlepszy samochód świata k***a mać chodzi na gnojówkę TDI k***a diesel power pół miliona przebiegu!!!



Widać że jebany burak chodzi na piechotę bo a6 nigdy nie miało silnika 1.9 tdi co najwyzej audi a4
Zgłoś
Avatar
kamilsad 2012-11-04, 18:21
@UP
Widać ze jebany burak się na motoryzacji nie zna bo 1.9 TDI siedziało w A6C4 (czyli 100 po lifcie) oraz w A6C5 czyli modelu o ktorym mowa. W A6C6 zaczęli już montować jakże niezawodne 2.0 TDI.
Zgłoś
Avatar
Pan Kot 2012-11-04, 19:04 1
odnośnie odchudzenia 1 gram blachy za złoto powinienem dostać ok 10 gram złota (tyle blachy ciężarówka zerwała z mojej kochaniutkiej)

odnośnie bezpieczeństwa, nie znam bardziej bezpiecznego auta.
gdybym wybrał żonę zamiast auta pewnie po wypadku jaki miałem mój srebrny szerszeń z silnikiem 1z poszedł by na szrot, ale nie postanowiłem dołożyć kasy i starań żeby go na prawić. życzcie mi powodzenia i podwyżki.....
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem