18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (4) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:49
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 2024-12-22, 17:47
Historia Audi 80, A4
r................n • 2012-11-03, 9:51
Ostatnio same BMW i ich hejterzy Czas na odmiane zagłębić się w OOOO

Pierwsza generacja modelu zadebiutowała w roku 1972. Zastępowała ona model F103. Do napędu użyto silników R4 z rozrządem typu SOHC. Samochód dostępny był jako 2- i 4-drzwiowy sedan oraz 5-drzwiowe kombi, które oferowano jedynie na rynek północnoamerykański. Tam też auto było sprzedawane pod oznaczeniem Audi Fox. Technicznie model opierał się w dużej mierze na Volkswagenie Passacie B1.

W Audi 80 B1 przednie zawieszenie oparte było na kolumnach Macphersona, natomiast tylne na belce i drążku Paharada wraz ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami.

Skutkiem udanych prac rozwojowych w zakresie designu Audi 80 w 1973 r. przyznano tytuł "European Car of the Year", pokonując min. Renault 5 czy Alfę Romeo Alfette.

Auto przeszło lifting w 1976 roku. Wprowadzono wówczas nowe, kwadratowe tylne i przednie światła w stylu nowo wprowadzonych Audi 100 C2 stosując także 1,6 zamiast 1,5 litrowych silników (jeszcze z 75/85 KM) oraz dodano nowy model - 80 GTE z silnikami 1,6 l z wtryskiem paliwa (110 KM; 81 kW) zastępując wcześniejszą wersję 80 GT.

Na niektórych rynkach oferowany był również jako wersja pięciodrzwiowa "Avant". Był to sprzedawany z sukcesem Volkswagen Passat z podmienioną atrapą chłodnicy na Audi z przodu pojazdu.

Produkcja pierwszej generacji trwała do 1978 roku kiedy to zdecydowano o zakończeniu produkcji samochodów opartych na platformie B1. Fabrykę opuściło 1 103 766 egzemplarzy[1]

Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
s................r 2012-11-03, 9:56
a4b7

czy bmw 3 e90 ?
Zgłoś
Avatar
r................n 2012-11-03, 10:06
Ja wole B7 jako posiadacz no i quattro ;D foto niżej mojej

Zgłoś
Avatar
I_T_I 2012-11-03, 10:12 11
A ja mam taki
(zdjęcie nie moje)
Nazistowski czołg (r92) nie do zajechania 12 lat w rodzinie i nic się nie dzieje.
Dodam ze roczniki do 1992 (lub 1993) były robione z mocno ocynkowanej blachy przez co zżarcie przez rdze jest prawie nie możliwe.
Zgłoś
Avatar
m................s 2012-11-03, 10:28
oho, znowu volkswagen w cenie mercedesa, coraz czesciej tutaj gosci
Zgłoś
Avatar
Dziamian 2012-11-03, 10:30 1
ripman napisał/a:

Ja wole B7 jako posiadacz no i quattro ;D foto niżej mojej

Obrazek



Lubuskie wita

a tak swoją drogą to jestem taki, że wolałbym za takie sianko wydane na taki model kupić coś starszego a konkretniejszego ale to tylko moje takie mniemanie
Zgłoś
Avatar
s................r 2012-11-03, 10:39 3
w a4 b7 2.0 siadają pompowtryski, dwumas, filtr cząstek stałych i głowica pęka nagminnie. = dno Tylko 1.9
Zgłoś
Avatar
zonk 2012-11-03, 10:40 3
Ostatnim prawdziwym audi było 80 B4. Chodź by ze względu na niezniszczalność tego auta.
Zgłoś
Avatar
r................n 2012-11-03, 10:44
jak to w nowszych autach im wiecej bajerów tym bardziej sie sypie( ta czarna perła wyżej pewno zajeździ te modele z 2012 jeszcze ) to wyżej narazie sie trzyma mimo chipa bo to właśnie 2.0 Tfsi wirus na 257 hp wszedł, jak znajde moge dac wykres z hamowni.
Zgłoś
Avatar
Dziamian 2012-11-03, 10:49
ja osobiście za to sianko wolałbym kupić A8 D2 lub jakiegoś merca bądź nawet francuza
Zgłoś
Avatar
G................9 2012-11-03, 11:56
Miałem przyjemność jeździć Audi 80 B3 ze śmiesznym przebiegiem ~40kkm, auto niemożliwie zadbane, wychuchane, nie na sprzedaż. Nie czułem żadnej różnicy w stosunku do A4 z 2002r. którą akurat przyjechałem, oczywiście pod kątem doznań estetycznych, pracy silnika itp.
Zawsze powtarzałem, że stare auta miały dusze, Audi, BMW, Mercedesy, Volvo z lat 90-tych, kusi mnie kupno właśnie takiego starego auta, np. Mercedesa 124 lub Audi 100 i kompletne odrestaurowanie- w miarę przywrócenie do stanu fabrycznego, tak dla własnej satysfakcji.
Jak patrzę na plastikowe autko sąsiada to śmiech mnie ogarnia, teraźniejsza motoryzacja.....
Zgłoś
Avatar
j................a 2012-11-03, 13:33
audi 80 był przełomowy, ale to gówno prawda że był pierwszym seryjnym z 4x4
niemiecka propaganda :/
Zgłoś
Avatar
r................n 2012-11-03, 14:38
jajcarzysta napisał/a:

audi 80 był przełomowy, ale to gówno prawda że był pierwszym seryjnym z 4x4
niemiecka propaganda :/



to jakie niby było ?

Gurgul99 napisał/a:

Miałem przyjemność jeździć Audi 80 B3 ze śmiesznym przebiegiem ~40kkm, auto niemożliwie zadbane, wychuchane, nie na sprzedaż. Nie czułem żadnej różnicy w stosunku do A4 z 2002r. którą akurat przyjechałem, oczywiście pod kątem doznań estetycznych, pracy silnika itp.
Zawsze powtarzałem, że stare auta miały dusze, Audi, BMW, Mercedesy, Volvo z lat 90-tych, kusi mnie kupno właśnie takiego starego auta, np. Mercedesa 124 lub Audi 100 i kompletne odrestaurowanie- w miarę przywrócenie do stanu fabrycznego, tak dla własnej satysfakcji.
Jak patrzę na plastikowe autko sąsiada to śmiech mnie ogarnia, teraźniejsza motoryzacja.....



Szkoda ze tylko crash testy nie potweirdzaja tego ze te plastiki sa mniej bezpieczne bo kabiny maja o wiele mocniej wzmocnione co widac na testach, ESP ASR itp ratuja chujowych kierowców w tych starszych zabili by sie ( a to moze i dobrze ale to kwestia dogadania sie %-) ), w nowszysm puszcze kobiecie film na dvd to mi nie pierdoli przez 6 h jazdy wiec kazde ma swoje plusy i minusy, ale fakt dusze mialy te stare

1980 - Audi Quattro to samochód, który rozsławił napęd na cztery koła na drogach i na trasach rajdowych.

wedle wikipedii xD

pl.wikipedia.org/wiki/Historia_samochodu
Zgłoś
Avatar
siwers3 2012-11-03, 21:10
Już to dzisiaj gdzieś pisałem, ale powtórzę się: za audi zawsze piwo:D

BTW: Skąd dorwałeś te video?;p
Zgłoś
Avatar
r................n 2012-11-03, 21:41
było na stronie chyba autoświata albo czegos w bardz starym temacie
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem