Każdy samochód powinien jeździć w warunkach do jakich go stworzono. Ruskie ciężarówki już były, teraz coś amerykańskiego. Jest błoto, jest zabawa
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
45 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 21:16
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 21:44
Wiara nie ogrania tego jaka w Off Road jest pompa. Bo Mało kto miał z tym kontakt.
ale hummer nie jest stworzony do błota, H1 jest raczej do piasków pustyni w Afganistanie, a nowsze do lansu i pokonywania krawężników w mieście
uwielbiam te samochody...
biedne młotki
H1 to jest prawdziwy hummer a nie to gówno H3 dla bogatych dresiarzów co niewiedzą co zrobić z kasą.
@up "dresiarzów"?
cyman9 pierodolisz głupot Hummer to legenda off road, inna sprawa że H3 został zaszufladkowany dla celebrytów
cyman9 pierodolisz głupot Hummer to legenda off road, inna sprawa że H3 został zaszufladkowany dla celebrytów
peersil napisał/a:
@up "dresiarzów"?
cyman9 pierodolisz głupot Hummer to legenda off road, inna sprawa że H3 został zaszufladkowany dla celebrytów
Jak by był legendą off road to było by ich duz o w różnych rajadach przeprawowych itp.
Prawdziwymi legendami off road jest Jepp Wrangler, Land Rover Defender, Range Rover.
&up
co najwyżej stary Range Rover... Z nowym stało się to samo, co z Hummerem - z wiekiem stał się pozerską cipą.
Ja tam jednak preferuję Defendera, czy też Patrola. TO jest dopiero pompa w terenie
co najwyżej stary Range Rover... Z nowym stało się to samo, co z Hummerem - z wiekiem stał się pozerską cipą.
Ja tam jednak preferuję Defendera, czy też Patrola. TO jest dopiero pompa w terenie
Patrol w serii to bardziej samochód "użytkowy". Nowe Range Rovery = H3 :/ Bez większych modów - tylko Defender nadaje się do hulania w terenie - nie ma to jak aluminiowa buda hehe. Moja 90tka (3drzwiowy) z 2000r kosztowała mnie prawie 40tyś zł ... ceni się cholerstwo.