Pamiętajcie o odpowiedniej wentylacji opon podczas wysokich temperatur.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Z cyklu sadol uczy, sadol bawi.
Pamiętajcie o odpowiedniej wentylacji opon podczas wysokich temperatur.
Pamiętajcie o odpowiedniej wentylacji opon podczas wysokich temperatur.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Również: bardzo ważna sprawa proszę uzupełnić na zaś płyn do kierunkowskazów (blinker fluid)
Ja zawsze pompuję powietrze premium do opon i wtedy nie trzeba tych otworków robić. Napompowanie 4 opon kosztuje 200 zł, ale warto, bo zdecydowanie lepszą przyczepność mają i nie trzeba ich zmieniać na zimowe.
VeIture idzie lato, sprawdź czy masz buty do pary
Powinno się stworzyć nową zakładkę na sadolu dla facebookowiczów.
Marian_Koniuszko napisał/a:
Ja zawsze pompuję powietrze premium do opon i wtedy nie trzeba tych otworków robić. Napompowanie 4 opon kosztuje 200 zł, ale warto, bo zdecydowanie lepszą przyczepność mają i nie trzeba ich zmieniać na zimowe.
Marian, ale prawo jazdy musiała za ciebie zdawać Kaśka
Przed wyjazdem zawsze warto sprawdzić poziom oleju w silniku. W tym celu odkręcamy korek wlewu i zaglądamy do środka. Jeśli oleju nie widać, należy uzupełnić do poziomu, w którym rozrząd będzie w nim zatopiony. Podobnie postępujemy z płynem chłodzącym. Należy wlać go pod korek, jak do spryskiwaczy, żeby nie musieć ciągle uzupełniać.
saves napisał/a:
Przed wyjazdem zawsze warto sprawdzić poziom oleju w silniku. W tym celu odkręcamy korek wlewu i zaglądamy do środka. Jeśli oleju nie widać, należy uzupełnić do poziomu, w którym rozrząd będzie w nim zatopiony. Podobnie postępujemy z płynem chłodzącym. Należy wlać go pod korek, jak do spryskiwaczy, żeby nie musieć ciągle uzupełniać.
Tylko dolewamy płynu chłodzącego na rozgrzanym silniku aby mieć pewność, że poziom nie jest zawyżony.
saves napisał/a:
Podobnie postępujemy z płynem chłodzącym. Należy wlać go pod korek, jak do spryskiwaczy
Widać, że miałeś do czynienia z jednym autem i myślisz, że we wszystkich jest tak samo.
VeIture napisał/a:
Tylko dolewamy płynu chłodzącego na rozgrzanym silniku aby mieć pewność, że poziom nie jest zawyżony.
Są takie gdzie możesz sobie odkręcić na rozgrzanym i nic się nie stanie.
Debilizm taki sam jak używanie azotu zamiast powietrza...
przypominam, że opony napełniamy helem, wtedy auto staje się lżejsze i szybciej jedzie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów