![](https://i.sadistic.pl/images/avatars/1014504423650d5ce2b0684.png)
Pamiętajcie o odpowiedniej wentylacji opon podczas wysokich temperatur.
![](https://i.sadistic.pl/pics/2023_06_16_807198_825ffb.jpg)
Ja zawsze pompuję powietrze premium do opon i wtedy nie trzeba tych otworków robić. Napompowanie 4 opon kosztuje 200 zł, ale warto, bo zdecydowanie lepszą przyczepność mają i nie trzeba ich zmieniać na zimowe.
Przed wyjazdem zawsze warto sprawdzić poziom oleju w silniku. W tym celu odkręcamy korek wlewu i zaglądamy do środka. Jeśli oleju nie widać, należy uzupełnić do poziomu, w którym rozrząd będzie w nim zatopiony. Podobnie postępujemy z płynem chłodzącym. Należy wlać go pod korek, jak do spryskiwaczy, żeby nie musieć ciągle uzupełniać.
Podobnie postępujemy z płynem chłodzącym. Należy wlać go pod korek, jak do spryskiwaczy
Tylko dolewamy płynu chłodzącego na rozgrzanym silniku aby mieć pewność, że poziom nie jest zawyżony.