18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Szukaj Forum Odznaki Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:34
📌 Konflikt izrealsko-arabski (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: 2024-07-04, 11:38
🔥 "Nietolerancyjna" Hiszpania - popularne w ostatnich 24h
Avatar
Vinyl 2023-06-16, 15:13 3
Również: bardzo ważna sprawa proszę uzupełnić na zaś płyn do kierunkowskazów (blinker fluid)
Zgłoś
Avatar
Majomir 2023-06-16, 15:29 3
Ja nie muszę mam Flinstone
Zgłoś
Avatar
Marian_Koniuszko 2023-06-16, 15:39 4
Ja zawsze pompuję powietrze premium do opon i wtedy nie trzeba tych otworków robić. Napompowanie 4 opon kosztuje 200 zł, ale warto, bo zdecydowanie lepszą przyczepność mają i nie trzeba ich zmieniać na zimowe.
Zgłoś
Avatar
edek_kotek 2023-06-16, 15:40 51
VeIture idzie lato, sprawdź czy masz buty do pary
Zgłoś
Avatar
gustav665 2023-06-16, 15:56 21
Powinno się stworzyć nową zakładkę na sadolu dla facebookowiczów.
Zgłoś
Avatar
Budrys2000 2023-06-16, 16:05
Marian_Koniuszko napisał/a:

Ja zawsze pompuję powietrze premium do opon i wtedy nie trzeba tych otworków robić. Napompowanie 4 opon kosztuje 200 zł, ale warto, bo zdecydowanie lepszą przyczepność mają i nie trzeba ich zmieniać na zimowe.



Marian, ale prawo jazdy musiała za ciebie zdawać Kaśka
Zgłoś
Avatar
saves 2023-06-16, 16:33 7
Przed wyjazdem zawsze warto sprawdzić poziom oleju w silniku. W tym celu odkręcamy korek wlewu i zaglądamy do środka. Jeśli oleju nie widać, należy uzupełnić do poziomu, w którym rozrząd będzie w nim zatopiony. Podobnie postępujemy z płynem chłodzącym. Należy wlać go pod korek, jak do spryskiwaczy, żeby nie musieć ciągle uzupełniać.
Zgłoś
Avatar
~Velture 2023-06-16, 16:36 7
saves napisał/a:

Przed wyjazdem zawsze warto sprawdzić poziom oleju w silniku. W tym celu odkręcamy korek wlewu i zaglądamy do środka. Jeśli oleju nie widać, należy uzupełnić do poziomu, w którym rozrząd będzie w nim zatopiony. Podobnie postępujemy z płynem chłodzącym. Należy wlać go pod korek, jak do spryskiwaczy, żeby nie musieć ciągle uzupełniać.



Tylko dolewamy płynu chłodzącego na rozgrzanym silniku aby mieć pewność, że poziom nie jest zawyżony.
Zgłoś
Avatar
dżonyłojlker 2023-06-16, 16:54 1
saves napisał/a:

Podobnie postępujemy z płynem chłodzącym. Należy wlać go pod korek, jak do spryskiwaczy



Widać, że miałeś do czynienia z jednym autem i myślisz, że we wszystkich jest tak samo.

VeIture napisał/a:

Tylko dolewamy płynu chłodzącego na rozgrzanym silniku aby mieć pewność, że poziom nie jest zawyżony.



Są takie gdzie możesz sobie odkręcić na rozgrzanym i nic się nie stanie.
Zgłoś
Avatar
PsikutaBezS 2023-06-16, 16:54
Debilizm taki sam jak używanie azotu zamiast powietrza...
Zgłoś
Avatar
MartweMurzyńskiePłody 2023-06-16, 16:56
PsikutaBezS napisał/a:

Debilizm taki sam jak używanie azotu zamiast powietrza...



jebany...
Zgłoś
Avatar
TRQPL 2023-06-16, 18:03 4
Nie ma nic ważniejszego niż wymiana oleju w tłumiku.
Profesor Chris zawsze na propsie

Zgłoś
Avatar
programista4k 2023-06-16, 18:42 2
przypominam, że opony napełniamy helem, wtedy auto staje się lżejsze i szybciej jedzie
Zgłoś
Avatar
Yolanda 2023-06-16, 18:55 3
Majomir napisał/a:

Ja nie muszę mam Flinstone



Poprostu napisz, że Oplem jeździsz.
Zgłoś