18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (8) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 1:14
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:00
Informatycy z Call Center
hajtkol • 2012-07-14, 2:20
Telefon do biura obsługi klienta.

- Dzień dobry. Jestem administratorem sieci w firmie (...) i mam następujący problem. Straciliśmy połączenie z internetem. Urywa się po trzecim węźle od wejścia do waszej sieci. Samo połączenie do was i autoryzacja wyglądają ok.
- Proszę Pana, ja bardzo Pana przepraszam za to co teraz powiem, ale ja muszę... na prawdę, muszę...
- Proszę, proszę mówić.

- Proszę Pana. Czy lampki na modemie się świecą?
Zgłoś
Wpis zawiera treści oznaczone jako przeznaczone dla dorosłych, kontrowersyjne lub niezweryfikowane
Kliknij tutaj aby wyświetlić wpis

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

🇬🇧  English version
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany

Support this website with a small donation

🇵🇱  Polska wersja
Hello guest,

We hope you enjoy our movies. Please consider a small donation to help us to cover the costs of our servers because currently we don't have enough ads to do it.

Currently we accept donations with Polish Zloty (PLN, zł). 1 PLN = 0.23 EUR (this may vary)
Available payment methods: Credit card, debit card, Google Pay

Thank you for your support!

Donate
 already done / not interested
Avatar
malwa321 2012-07-14, 21:20
Widocznie dzwoniłem do tej samej firmy. Krew człowieka zalewa jak słyszy to pytanie o lampki na modemie. Potem kolejne "mądre" pytania z listy. Mało tego. Musisz zadzwonić drugi raz, żeby ktokolwiek ruszył dupę, bo pierwsze zgłoszenie trafia tylko do rejestracji - czyt. "może samo się naprawi". I tak słuchasz bajki o lampkach na modemie po raz drugi.
I jeszcze jedno. W call center nie siedzą informatycy tylko studenciaki. Polonista, ekonomista czy inny który normalnej roboty znaleźć nie mógł. Dlatego taki delikwent dostaje "listę pytań do petenta" i leci z tą litanią kiedy ktoś zadzwoni. Ta praca nie wymaga wiedzy informatycznej, po prostu stawiasz krzyżyk przy pytaniu i tyle. To świecą się lampki na modemie czy nie?
..chuj z lampkami jak problem jest na węźle...
Zgłoś
Avatar
Conscribo 2012-07-14, 21:21 1
malwa321 napisał/a:

Widocznie dzwoniłem do tej samej firmy. Krew człowieka zalewa jak słyszy to pytanie o lampki na modemie. Potem kolejne "mądre" pytania z listy. Mało tego. Musisz zadzwonić drugi raz, żeby ktokolwiek ruszył dupę, bo pierwsze zgłoszenie trafia tylko do rejestracji - czyt. "może samo się naprawi". I tak słuchasz bajki o lampkach na modemie po raz drugi.
I jeszcze jedno. W call center nie siedzą informatycy tylko studenciaki. Polonista, ekonomista czy inny który normalnej roboty znaleźć nie mógł. Dlatego taki delikwent dostaje "listę pytań do petenta" i leci z tą litanią kiedy ktoś zadzwoni. Ta praca nie wymaga wiedzy informatycznej, po prostu stawiasz krzyżyk przy pytaniu i tyle. To świecą się lampki na modemie czy nie?
..chuj z lampkami jak problem jest na węźle...



mają obowiązek, procedury i nic na to nie poradzisz, nie ma się o co spinać
Zgłoś
Avatar
BulletTime 2012-07-15, 14:37
wow, to działa jeszcze coś takiego jak CDAction???
Zgłoś
Avatar
Nutaharion 2012-07-15, 15:52
Zanim przełożą problem dalej muszą spisać takie rzeczy typu czy lampki się świecą, ile się świeci, jak się świecą, jakiego koloru są, a czy reset pomógł.. itp. itd.
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem