18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (7) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 1:05
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 2024-09-13, 13:31
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:33
Inny bit
czarny_0407 • 2015-09-16, 20:43
Przedstawiam film, może niezbyt sadystyczny, ale z pewnością ciekawy. Twórcy pokazują jak z gównianego dźwięku zrobić mocny bit .



PS. Jest srający hipopotam, piszczący bieber, ciapaty z kozą i ostatnio sławne kaczki .
Zgłoś
Avatar
maderfakermen 2015-09-16, 21:03 5
do remizy się nadaje
Zgłoś
Avatar
silver26 2015-09-16, 21:03 20
Nie jestem muzykiem, ale jak dla mnie wszystkie "dzieła" tego "wybitnego" artysty brzmią tak samo.
Zgłoś
Avatar
snoq 2015-09-16, 21:04 64
Chyba jak z gównianego dźwięku zrobić gówniane dźwięki.
Zgłoś
Avatar
_................_ 2015-09-16, 21:32 13
A pi......cie debile , zróbcie chociaż w połowie tak dobry bit , a potem hejtujcie. Nawet k...wa nie wiecie ile czasu trzeba poświęcić żeby dobrze opanować FL Studio, chociaż i tak pewnie nie wiecie co to jest...
Banda kretynów dla których każda elektronika to gówno i hetujących co popadnie.... Dno i kilometr mułu !.

Tak wiem bez kropki po wykrzykniku.
Zgłoś
Avatar
R................o 2015-09-16, 21:34
a po kiego chuja wykropkowujesz przekleństwa? to nie kwejk !!!!
Zgłoś
Avatar
Trimeresurus 2015-09-16, 21:39 12
@Tommytom co innego dobra elektronika co innego remizowe gówno, chłopie. Dobra muzyka elektroniczna - OST z Deus Ex: HR. A nie jakieś pieprzenie, że ten typ to super gość i fajne bity robi.

Nie muszę być metalowym kucem, a nadal mogę powiedzieć, że ,,bity" z filmiku są do dupy.
Zgłoś
Avatar
mygyry 2015-09-16, 22:21 1