18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Avatar
Diux 2020-04-08, 20:54 1
Powinni mu tam gum napierdolić. Skończyłoby się cwaniakowanie...
Zgłoś
Avatar
Smokw 2020-04-08, 20:55 6
Ja pierdziele. typowy spęd idiotów wyzywający się od pisowców i peowców, a ja powiem wam tak, że jak tego nie opanujemy, to za parę miesięcy skończymy z zajebista zapaścią gospodarczą. Zachowujecie się jak wariaci, którzy zastanawiają się czy straż pożarna ma prawo wejść na naszą posesję by ugasić dom sąsiada. Zacznijcie w końcu ogarniać, że tu chodzi najbardziej o gospodarkę i trzeba się zmobilizować jako naród by to jak najszybciej opanować. Jestem kierowcą i powiem wam, że jest na moje oko co najmniej tylko 1/3 tego co było w zeszłym roku jeśli chodzi o zamówienia. Dramat dla masy ludzi., a za chwilę dla nas wszystkich. Ot cała prawda.
Zgłoś
Avatar
edmund 2020-04-08, 20:56 1
mam mieszane uczucia co do całej akcji bo i on chojraczy, ale policjant też cwaniak
szkoda tylko dzieciaków
Zgłoś
Avatar
Clistwood 2020-04-08, 21:04 1
No widzicie. W Holandii nie dyskutują tylko od razu 400 euro mandat za nie stosowanie się.
Zgłoś
Avatar
aaaaaaaaaaaaaa 2020-04-08, 21:04 1
orzechcccc napisał/a:

Brawo. Należysz do idiotow nierozumiejących sytuacji w jakiej jesteśmy. Stfu na ciebie mam nadzieję że przez twój debilizm nikt nie ucierpi
"Ciebie" i "twój" z małej specjalnie pierdolony samolubie



Gdybyś debilu przeczytał wszystkie komentarze, to byś wiedział o co mi chodzi i byś takich debilizmów nie pisał.
Zgłoś
Avatar
oolgierd66 2020-04-08, 21:09
Dzieci wychodzą pod opieką dorosłego o chuj chodzi
Zgłoś
Avatar
El Caudillo 2020-04-08, 21:11 5