📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 15:58
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
56 minut temu
co on kurwa niesie? Torczyk twoju mać?
Antynatalizm - szanuję.
Chciałbym życzyć kolegom sadolom udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku.Nie będę zakładał spamowego tematu dlatego napiszę tutaj.Bawcie się dobrze i filmy z sylwestrowego żygania, niekontrolowanego wybuchów petard (nie)mile widziane.Bezpiecznie .Pozdro.
BrianGriffin napisał/a:
Zdrowa laska i jeszcze nikt nie skomentował?
Wjechałbym jej trabantem w żopu.
pizdzieeeec
To się kurwa ciesz zjebie pierdolony bo za niedługo będziesz mieć na każdym rogu kurwa ukraińców będziesz im mógł obciągać do woli.
chuj w dupę, niech będzie i pięć milionów ukraińców. Nie każdy ukrainiec to banderowiec. Ja teraz studiuję, przynajmniej staram się być dobry. Może znajdę robotę później dobrą. W dupie mam, że ruscy przyjeżdżają tutaj i za mniejszy chajs zapierdalają. Od nas jeżdżą do ruskich i za mniejszy chajs kupują wódę, fajki i ropę. Wkurwia mnie, że polakom tak trudno żyć z kimś innym w jednym społeczeństwie, szczególnie że to nie kozojebcy i da rade się z nimi dogadać. Nawet jak oni mówią po rusku a ty po polsku to i tak idzie się zrozumieć. Tak to jest, że z jednego kraju ludzi napłynie, do innego spierdolą. Jakoś nikt nie rzuca gównem we wszystkich polaków którzy siedzą w wielkiej brytanii i robią to samo co ukraińcy tutaj. To już jest spoko. Jakbym miał nie chcieć żeby ludzie mający pokojowe zamiary siedzieli w tym samym kraju co ja to musiałbym wiedzieć, że ludzie ode mnie nie wyjeżdżają masowo za granicę. Spokój tam, bo żadna różnica.
pierdolisz, w górnictwie już w chuj stanowisk wyższych niż jebaka podziemny obsadzonych przez inż Iwanów. Polski inż podjeżdża mercedesem, Ukraiński jakimś padłem za 5k.