📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-02, 21:59
🔥
Uważaj, on ma nóż!
- teraz popularne
Muszę zobaczyć czy w mojej 3310 jest taka opcja. Jeśli tak, to do parku na ławeczce idę sobie posiedzieć
Tacy ludzie znają wszelkie triki, tylko kurwa nagrywać w poziomie nie potrafią.....
Głupi onanista, mógł jej chociaż nogę podłożyć, żeby mieć pretekst do zagadania, a on woli trzepać kapucyna pod bluzą...
Cycuchy jak pączuchy
Tacy ludzie znają wszelkie triki, tylko kurwa nagrywać w poziomie nie potrafią.....
W poziomie mniejsza rozdzielczosc by przypadala na wazny obiekt, za to mialbys niepotrzebne krzaki, dlatego tez w niektorych sytuacjach (takich jak ta) dobrze, ze pionowo nagrywaja
można prosić nazwe apki ? jestem nauczycielem w-fu w gimnazjum i nie mam czasu na szukanie
Szczerze? Trochę ona biedna, raz - te cyce są już za duże w stosunku do jej całej, dwa - kurde to musi boleć :/
I nie mówię tego tylko dlatego, że ja mam małe!
I nie mówię tego tylko dlatego, że ja mam małe!
Podniecacie się jakbyście cycków nigdy nie widzieli....
a zapomniałem, że to sadol ... przepraszam, chociaż tyle wam się w życiu należy
a zapomniałem, że to sadol ... przepraszam, chociaż tyle wam się w życiu należy
fejk, cycki Wam rozum odebrały. Nie da się biegać z tak latającymi cyckami, bo po 200m by odpadły
Myślę, że na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na swoje PYTAnie.
tinyurl.com/glt75f6
cycki może i fajne, ale ten ryj...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów