Koleś jest zajebisty
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 3:27
Koleś jest zajebisty
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ale ten Burak chujowy jest, a do tego widać, że nagrywał to z kolega, a nie prawdziwym pracownikiem call center.
Co to kurwa znaczy "oczekiwania konkurencji?" nawet z kartki czytać nie potrafi?
a czy ten telefon ma funkcję dzwonienia?
ukcioo napisał/a:
o tym właśnie mowiłem, moze to i jest choć troche smieszne, ale po co te wulgaryzmy ?
Buraczek zawsze przeklina, nie przesadza tylko dodaje wulgaryzmy tak, w mojej ocenie, sensownie. Dodają tego czegoś do jego wypowiedzi
Kiepski handlowiec i klient debil a jeszcze większy debil jej podpowiada
Ja tam myślę, że kobitka i tak sobie nieźle poradziła. Całkiem przyzwoite odpowiedzi na mocno nietypowe stwierdzenia.
Jaanek napisał/a:
Ale ten Burak chujowy jest, a do tego widać, że nagrywał to z kolega, a nie prawdziwym pracownikiem call center.
No i chuj, że nagrywał z kolegą? Ten filmik miał pokazać jak wkurwiający są pracownicy call center. Nie ich wina, taką mają pracę. I nie powiedziałbym, że jest chujowy, jest inteligentniejszy i bystrzejszy niż 99% ludzi tutaj. Jeśli znasz jakieś jego inne wypowiedzi powinieneś to dostrzec. Mówi sensownie, konkretnie i w miarę prostym, zrozumiałym językiem
Dziękuję następnym razem gdy zaproponują mi jakiś abonament powiem że mam obywatelstwo Demokratycznej Republiki Wysp Świętego Tomasza i Książęcej w końcu odhaczą mnie i dadzą mi spokój.
Slyszałem że ponoć dobrą metodą na tych wszystkich "konsultantów telefonicznych" jest odebranie telefonu a potem... puszczenie do słuchawki audiobooka. Konsultant nie może się sam przerwać rozmowy (bo dostaje wtedy karę, na którą musi zarabiać z 2 godziny minimum) a rozmowa jest przerywana z automatu po 15 minutach dopiero więc będzie musiał siedzieć i ccierpliwie wysłuchać do końca tego co mu puścicie
@up
Źle słyszałeś.
Źle słyszałeś.
fake skad wiedziala ze ma na imie Slawomir, gdyby to wiedziala to by sie spytala czy ma przyjemnosc ze Slawomirem, to raz, a rozmowa tyczy sie migracji czyli z karty na obanament (centrale nie maja danych klientow na karcie)
Kiedyś powiedziałem babce, że nie będę z nią rozmawiał bo mi nieopłacalną ofertę wciska i do tego chce mi opchnąć telefon którego nie potrzebuję, rozłączyłem się.
Zaraz do mnie oddzwoniła i drze się "Ja panu wciskam? ja grzecznie chciałam porozmawiać." i się rozłączyła.
Zaraz do mnie oddzwoniła i drze się "Ja panu wciskam? ja grzecznie chciałam porozmawiać." i się rozłączyła.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów