📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
27 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:32
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 16:24
Wielokrotnie z braku probówki sprawdzałem przewody ręką. Raz mnie trzymało jakieś pięć sekund. Teraz jak mnie kopie to nawet bardzo nie boli. Czuje raczej mocny dyskomfort.
Alonso napisał/a:
Szczerze mówiąc to mam w piździe tych brawurowych gówniarzy z go pro, którzy mieć fejm i urządzają sobie ryzykowne wdrapywanie na kominy, zwisanie z mostów, zjeżdżanie z góry na rowerach, czepienie się tramwajów, wchodzenie na lokomotywy itd. Niech idą w chuj. Nie przejmuję się ich losem.
Będziesz miał w piździe jak będziesz jechał pociągiem albo nawet jechał samochodem i będziesz stał, bo debil się zabił i trzeba czekać na prokuratora żeby posprzątali gnoja...
dunik1 napisał/a:
Taka rada, jak chcecie sprawdzać czy coś jest pod napięciem, róbcie to wierzchołkiem prawej dłoni, jak was pierdolnie to skurcz mięśni odrzuci rękę do tyłu. Dlaczego prawej ? Bo najdalej od serca.
Skurcz ręki nie odrzuca. Jak dotkniesz czegoś pod napięciem wierzchem dłoni, to skurcz nie spowoduje zaciśnięcia jej na przewodzie elektrycznym.
T0B1 napisał/a:
Przecież serce jest na środku klaty.
To musi być prowokacja
Serce jest po lewej strony klatki piersiowej. Dlatego masz tam tylko dwa płaty płucne w porównaniu do trzech po stronie prawej (jest więcej miejsca)
Dinaeel napisał/a:
Czy jest na sali specjalista?
Tak, urządzenie które on dotknął zwie się oporami rozruchowymi.
Ot urządzenia których zadaniem jest dołożyć oporu podczas rozruchu. Stosuje je się w połączeniu z silnikami prądu stałego.
Stosuje je się po to by móc kontrolować prądy rozruchu, a co za tym idzie płynne przyspieszanie składu. 1. Są gorące 2. Podczas rozruchu płynie przez nie największy prąd
Tak jak @up - oporniki dosyć kuźwa dużych mocy.
Są w izolowanej obudowie, i raczej na niej nie ma napięcia. Jeżeli jest, to mniejsze niż na trakcji, bo służą właśnie zmniejszaniu napięcia pod obciążeniem silników.
A to, że wydawał się dobrym uchwytem pociągu pomimo raczej strasznie dużej temperatury na powierzchni dało całą zabawę. Odskoczenie było raczej tylko odruchem przy brutalnym poparzeniu.
Są w izolowanej obudowie, i raczej na niej nie ma napięcia. Jeżeli jest, to mniejsze niż na trakcji, bo służą właśnie zmniejszaniu napięcia pod obciążeniem silników.
A to, że wydawał się dobrym uchwytem pociągu pomimo raczej strasznie dużej temperatury na powierzchni dało całą zabawę. Odskoczenie było raczej tylko odruchem przy brutalnym poparzeniu.