Szkoda troszkę... serce się kraje, takie ładne Mazdy
Szkoda troszkę... serce się kraje, takie ładne Mazdy
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Co do tego iż to jest "fejk" - otóż ja trochę już jestem informatykiem, i "na oko" poznaję czy film jest spreparowany, czy też nie. Tutaj ewidentnie widać iż nie. Proszę, przykłady filmów, gdzie widać reżyserkę (nienaturalne zachowanie przedmiotów, fabuła przewidywalna, nienaturalne ruchy kamerą).
sadistic.pl/rozrywka-na-budowie-vt46098.htm?highlight=339428
Film w tym temacie niestety, ale jest prawdziwy. Podrób idealne odbicie auta w kałuży względem położenia kamery, podrób refleks łapy i podnoszonego auta w aucie obok, podrób cząsteczki szkła oraz dźwięki dopasowane do następujących zdarzeń. Suche pole pod autem... Tego typu szczegóły nawet starają się omijać podczas edycji klipów do filmów...
Prowokacja jak nic
Dali by je potrzebującym dzieciom w afryce .....ewentualnie mi....
Na jeden huj wychodzi.
Nadmienię tylko że niejaki "ssij" specjalnie próbuje mnie sprowokować chyba Nie zwrócę się do niego, ponieważ uważam, że człowiek, który ubliża mnie, nazywając mnie debilem, nie poznawszy mnie osobiście a tylko po 1 poście na jakimś forum, jest tego nie wart.