Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
p.s.
a przy okazji niech jakiś dobry katolik mi wyjaśni czy uznawanie przedmiotów (obrazów, relikwii, rzeźb) za święte również nie jest przejawem bałwochwalstwa, a co za tym idzie ciężkim grzechem ?
uprzedzając wasze ataki: nie jestem świadkiem jehowy, zielonoświątkowcem itp. Jestem agnostykiem z sporym ukłonem w stronę ateizmu.
niechaj mi jakiś katolik wyjaśni, dlaczego Maryja ma więcej świąt niż Jezus ? Przecież o Maryi na dobrą sprawę jest bardzo niewiele w Nowym Testamencie. W ogóle mam wrażenie, że Maryja jest darzona większą czcią niż Jezus, czy Duch Święty (osoby boskie). Czy wobec powyższego nie jest to aby bałwochwalstwo ?
p.s.
a przy okazji niech jakiś dobry katolik mi wyjaśni czy uznawanie przedmiotów (obrazów, relikwii, rzeźb) za święte również nie jest przejawem bałwochwalstwa, a co za tym idzie ciężkim grzechem ?
Religia czyli przyjmowanie rzeczy na wiare bez dowodow jest nielogiczna.Wiec twoje pytania to jak mierzyc temperature centymetrem.Zdecydowanie jednak swym odkrywczym krytycyzmem i niesamowitym przegladem sytuacji otworzyles oczy wielu zablakanym katolikom ktorzy majac tak swiatle dowody na niespojnosc wiary momentalnie ja porzuca!Olaboga:P