📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
Uwielbiam słowo "kurvix"
oraz wszystkim, oglądającym toto, troglodytom.
Przecież nie wszystko musi być arcydziełem o głębszych przemyśleniach kulturowych. Czasami robi się rzeczy czysto dla rozrywki i odprężenia umysłu głupotami. Przy okazji twórcy tego mają więcej oleju w głowie niż pewnie większość tutaj na Sadolu
Przecież nie wszystko musi być arcydziełem o głębszych przemyśleniach kulturowych. Czasami robi się rzeczy czysto dla rozrywki i odprężenia umysłu głupotami. Przy okazji twórcy tego mają więcej oleju w głowie niż pewnie większość tutaj na Sadolu
Pamiętam jak raz miałem zlecenie w pewnej firmie (pracuję w branży informatycznej), i zgadnij o czym przez chwilę rozmawiali właściciele firmy? Tak kurwa właśnie o produkcjach GIT Produkcji. Ludzie o myśleniu trochę szerszym niż zwykłe smutasy mogą przy czymś takim się odprężyć, pośmiać. Ale dla Ciebie pewnie zajebistym humorem jest KAC WAWA i inne pokurwione pseudokomedie. Pomyśl sobie jak oglądasz następnym razem jakąś zjebaną komedię i śmiejesz się z tego że ktoś puści pierda, że niczym się nie różnisz od ludzi którzy oglądają bombę. Chociaż nie, skoro robisz spine w necie to jednak róznisz się, jesteś głupszy.
Pamiętam jak raz miałem zlecenie w pewnej firmie (pracuję w branży informatycznej), i zgadnij o czym przez chwilę rozmawiali właściciele firmy? Tak kurwa właśnie o produkcjach GIT Produkcji. Ludzie o myśleniu trochę szerszym niż zwykłe smutasy mogą przy czymś takim się odprężyć, pośmiać. Ale dla Ciebie pewnie zajebistym humorem jest KAC WAWA i inne pokurwione pseudokomedie. Pomyśl sobie jak oglądasz następnym razem jakąś zjebaną komedię i śmiejesz się z tego że ktoś puści pierda, że niczym się nie różnisz od ludzi którzy oglądają bombę. Chociaż nie, skoro robisz spine w necie to jednak róznisz się, jesteś głupszy.